Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achzitie consumabile medicale


Anunt de participare numarul 143856/23.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Georgescu, Tel. +40 0213180724, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0213180724, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achzitie consumabile medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UMF ?Carol Davila?- Depozitul de Chimicale , str.Traian Vuia nr.6 sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiede manusi chirurgicale, seringi, eprubete, materiale sanitare, truse medicale de prim ajutor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18141000-9 - Manusi de lucru (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33192500-7-Eprubete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 82, 002.53RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare total :1602 lei., compusa din: : lot 1- 1060 lei, lot 2 ? 22 lei, lot 3 ? 225 lei, lot 4 ? 140 lei, lot 5 ? 155 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei; Pentru situatia in care se va depune garantia de participare in valuta, echivalenta lei /valuta va fi la cursulBNR dindata publicarii anuntului de participare.Contul UMF ?CarolDavila? in care se depune garantia de participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute la art.86 al.(1) din HG 925/2006;Ofertele care , la deschidere, nu sunt insotite de documentele deconstituire a garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse si declarate inacceptabile.Conditii de retinere a garantiei de participareAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantulpierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintresituatiile prevazute la art.87 alin(1) din HG 925/2006 si art.278 1 din OUG 34/2006;Conditii de restituire a garantiei de participareGarantia de participare se restituie de autoritatea contractanta in conditiile art.88 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie :6% din valoareafara TVA contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr.10) ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contulRO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri propriiPlata se va efectua in lei , cu OP , de catre achizitor, in termen de30 zile de la data facturii, inintervalul 24-31 ale lunii , conformOUG 34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
completarea Formularului nr.1
- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Cerinta nr. 2
. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si ompletarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea si prezentarea formularului2.
Documente de confirmare
1 . Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Incadrarea inuna sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Cerinta nr.3
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea si prezentarea formularului4
Cerinta nr.4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completareasi prezentarea formularului nr. 3Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea si prezentarea formularului nr.11- Persoanele cu functie de conducere in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizareaprocedurii din cadrul UMF sunt: Rector AcademicianIoanel Sinescu, Director General Administrativ Dr.Ing.Dan Pahoni, Director Financiar Contabil Ec. Constanta Mihaela Calin, Director Ec.Administrativ Lenuta Boboescu, Sef Serviciu Juridic si Contencios Cons.Juridic Raluca Andreea Gavrila, Sef Birou Aprovizionare Ec.Plotog Angela, Administrator Financiar Toma Constantin, Administrator Financiar Argesanu Cristina. Cerinta nr. 1
Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrul ComertuluiModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente de confirmare:
Certificat constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivuluioperator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
In cadrul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primulloc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Cerinta nr. 2
.Autorizatie de functionare
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
.Prezentarea autorizatiei de functionare, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului si Dispozitivelor Medicale, conform Legii nr.176/2000 art.3 .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire- Ofertantul vafurniza informatii referitoare la situatia economico-financiara, prin completarea Formularului nr. 5.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinireCompletarea formularului nr. 12
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie se va desfasura intr-o singura runda.durata rundei: 1 zi;Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta; Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: La finalizareaelectronica pot participa doar ofertantiiinregistrati in SEAP, conform art.6 din HG 1660/2006, actualizata.Autoritatea contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au oferte admisibile;Obiectul procesului repetitiv: Valoarea totalala destinatia finala, fara TVA (coloana 7din centralizatorul de preturi ? anexa laformularul nr.6)Informatiirelevante referitoare la echipamentul folosit, conditiile concrete de realizarea licitatiei electronice, se obtin de la operatorul SEAP (w.w.w.e-licitatie.ro)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9859/18.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2013 10:00
Locul: Rectorat UMF Carol Davila - Biroul Aprovizionare - Bucuresti, str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
ANALIZA SI EVALUAREA OFERTELOR- La finalizarea electronica a procedurii pot participa numai ofertele admisibile.Acestea sunt ofertele care nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art.36 din HG 925/2006.In cazul in care in urmafinalizarii electronice a procedurii, pe primul loc sunt clasatedoua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita acestorareofertarea in plic inchis. Inurma reofertarii, conform criteriului ?pretul cel mai scazut?, va fi declarata castigatoare oferta cu valoarea totala la destinatia finala, fara TVA, cea mai scazuta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios UMF ?Carol Davila
Adresa postala: str.Dionisie Lupu nr.37 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel. +40 213180726, Fax: +40 213180726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2013 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer