Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achzitie de echiapmente hardware si produse software pentru dezvoltarea sistemului informatic pentru intreprindere simulata pentru tehnici de lucru in cadru companiilor tehnologice


Anunt de participare numarul 141407/08.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Simona Tanase, Tel. +40 214056284, Email: [email protected], Fax: +40 213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achzitie de echiapmente hardware si produse software pentru dezvoltarea sistemului informatic pentru intreprindere simulata pentru tehnici de lucru in cadru companiilor tehnologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MECTS, G-ral Berthelot nr. 28-30, sector 1, Buc
Univ Politehnica Tim, Pta Victoriei nr 2
Univ.C-tin Brancusi Tg Jiu, Eroilor, nr. 30
Univ Politehnica Buc, Sp. Independentei, nr.313, sect 6,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente hardware si produse software pentru dezvoltarea sistemului informatic pentru bursa de proiecte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
48624000-8-Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC) (Rev.2)
48761000-0-Pachete software antivirus (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Computere portabile 12 1.770 lei
Computere de birou 62 1.400 lei
Licenta sistem de operare statii de lucru 74 351 lei
Licenta software office statii de lucru 74 702 lei
Program protectie calculatoare 74 206 lei
Router 3
Switch 3
Router 1
Switch ? 48 porturi 1
Dulapuri tehnice tip rack si accesorii 1
Dulapuri tehnice tip rack 3
Surse de alimentare electrica continua 1
Surse de alimentare electrica continua 3
Server aplicatie management de proces 1
Server de mail si management infrastructura 1
Server baze de date 1
Server aplicatii 1
Server gestiunea relatiilor si solutii virtualizare 2
Pachete software de interconectare de platforme 1
Pachete software pentru servere web 1
Licenta management de baza de date 1
Pachete software de management al relatiilor cu clientii 1
Pachete software pentru posta electronica 1
Pachete software pentru managementul proceselor 1
Router gestiunea relatiilor si solutii virtualizare 2
Unitati de banda cu deplasare continua 1
Videoproiector 3
Valoarea estimata fara TVA: 1, 608, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui conform prev. art. 86 din HG 925/2006 actualizata, in cuantum de 32100 lei, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimativa a contractului, potrivit art.2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de constituire: virament bancar (RO96TREZ7005005XXX000182 -MECTS ID 56139) sau printr? un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se va utiliza modelul indicat in Sectiunea III (Formularul 15). Nerespectarea formei, si continutului scrisorii de garantie bancara poate conduce la nerecunoasterea sa de catre Comisia de evaluare. Daca garantia de participare se va constitui in alta valuta, cursul de referinta pt conversie va fi cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Conform prevederilor art. 89 si 90 din HG 925/2006 actualizata in cuantum de 10% din val.fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Pr.fin.de UE prin FSE, Prog Oper Sect pt Dezv Res Umane 2007 ? 2013, Axa prioritara 2 ?Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii?Contract de finantare: POSDRU/90/2.1/S/56319
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul va completa si va prezenta o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 1Cerinta nr. 2 - Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Ofertantul va completa si va prezenta o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 2.Declaratia va fi insotita de certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna naterioara celei in care se depun ofertele (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor).Cerinta nr. 3 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic va completa si va prezenta o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 3Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Ofertantul va completa si prezenta declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 4)
Ofertantul nu are dreptul:
-sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatCerinta nr. 5- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69ยน din OUG nr 34/2006, modificata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Ofertantul trebuie sa prezinte o Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, prezentat in conformitate cu Formularul nr. 5.
Conf. O. nr. 170/2012 persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea cointractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: TANASE SIMONA manager de proiect, Iulian Barsan - responsabil financiar, Vladimir Ciobanu - consilier juridic, Ivone Lacroix - responsabil achizitii, Bogdan Puscas - consilier achizitii MECTS, Ionela Darie - consilier achizitii MECTS. Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/ sau alte documente echivalente , valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei.Inainte de comunicare rezultatului procedurii ofertantului castigator i se solicita pt conformitate certificatul constatator in original, pt cei care au prezentat documentul in forma lizibila certificata cu semnatura si stampila.Cerinta nr. 2 - Persoane juridice/fizice straine
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatiaeconomico-financ-Bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere) aferente anilor 2009, 2010 si2011 la 31.12., vizate si inregistrate, copie conforma cu originalul.
-Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe anii 2009, 2010 si 2011, in conformitate cu Formularul nr. 6.iara
Cerinta nr. 2 - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in original - cu declararea cifrei medii de afaceri globale pe anii 2009, 2010 si 2011, in conformitate cu Formularul nr. 6.
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 3.216.000 lei.
Conversia medii de cifrei de afaceri globale din LEI in EURO se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, si anume: 2009 - 4, 2373 lei, 2010 - 4, 1285 lei, 2011 - 4, 2379 lei.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia la cursurile prezentate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii privind capacitatea tehnica
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu, prin realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare echipamente hardware si produse softwarea carui valoarea fost de cel putin 1.608.000 lei.Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar din Formularul 9 din Sectiunea III Formulare - original. Valoarea contractului se prezinta in lei.
Cerinta nr. 2 - Recomandari - copie lizibila conforma cu originalul
Pentru fiecare contract invocat in vederea indeplinirii cerintelor, ofertantul va prezenta documente suport de confirmare semnate de beneficiar.
Cerinta nr.3 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Ofertantul va prezenta o lista a personalului responsabil pentru realizarea contractului.Ofertantul va prezenta organizarea si responsabilitatile fiecarei parti implicate in proiect, inclusiv propunerile pentru organizarea personalului implicat din partea Beneficiarului.
Ofertantul trebuie sa-si asume in intregime efectuarea activitatilor care concura la atingerea rezultatelor, tinand seama de resursele umane limitate ale Beneficiarului.
Se solicita completarea Formularului 10.
Ofertantul va face dovada ca poate sa foloseasca minim 2 persoane pentru serviciile de suport pentru echipamentele de comunicatii, care dispun de atestate de la producatori sau atestate echivalente eliberate de organisme competente.
Ofertantul va face dovada ca poate sa foloseasca minim 2 persoane pentru serviciile de suport pentru solutia software, care dispun de atestate de la producatori sau atestate echivalente eliberate de organisme competente.
Cerinta nr. 1 -ISO 9001:2008
Ofertantul va prezenta certificatul sau alte documente emise de organisme independente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standarde de referinta privind sistemul de management SR EN ISO 9001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: 1. Punctajul financiar ? Pfinanciar (maxim 50 de puncte), se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda 50 de puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) se acorda punctaj astfel: Pfinanciar = (Pmin / Pev) x 50 unde: Pmin = cel mai mic pret din ofertele prezentate; Pev = pretul ofertei pentru care se face evaluarea. Preturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului sunt cele ofertate pentru livrarea integrala a produselor si prestarea a serviciilor si aferente, exclusiv TVA. Se va lua in calcul valoarea ofertata pentru intreaga cantitate de produse si servicii solicitate.
2.
Puntaj tehnic
50%
Descriere: Punctajul tehnic - Ptehnic (maxim 50 de puncte), se acorda de catre comisia de evaluare pe baza aprecierii obiective efectuate de catre membrii acesteia, prin raportare la criteriile din ANEXA CS. Pentru fiecare cerinta care este in totalitate indeplinita de oferta tehnica se vor atribui numarul de puncte corespunzator cerintei respective. Pentru cerintele care nu sunt indeplinite in totalitate se vor acorda 0 (zero) puncte. Punctajul tehnic - Ptehnic , se acorda astfel: Ptehnic = (Pn /50) x 50, unde Pn = suma punctajelor obtinute de acea oferta pentru fiecare dintre factorii de evaluare specificati;
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2013 12:00
Locul: Bucuresti, str. Gen Berthelot nr.28-30 sector 1. Depunerea se face la aceeasi adresa, parter cam 24.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicre scrisa si CI , membrii comisiei de evaluare, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de UE prin FSE, Progr Oper Sectorial pt Dezv Res Umane 2007 ? 2013, Axa prioritara 2 ?Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii?, Domeniul major de interventie (DMI) 2.1.? Tranzitia de la scoala la viata activa?Proiect: ? Intreprindere simulata pentru tehnici de lucru in cadrul companiilor tehnologice?Contract de finantare: POSDRU/90/2.1/S/56319
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Ofertele clasate pe primul loc, cu acelasi punctaj, vor fi departajate dupa pret in ordine crescatoare si dupa punctajul factorului de evaluare nr.1 din sectiunea Cerinte componente SW principale, in ordine descrescatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac, potrivit art 256^2 din OUG 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: Str. Gen. Berthelot nr. 28-30 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214056200, Fax: +40 214056300, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2013 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer