Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achzitie de servicii de exploatare forestiera


Anunt de participare numarul 72609/23.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.
Adresa postala: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Localitatea: Zarnesti, Cod postal: 505800, Romania, Punct(e) de contact: Ionut Sorin Banciu, Tel.0268223007, Email: [email protected], Fax: 0268223007
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achzitie de servicii de exploatare forestiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Fond forestier proprietate publica administrat de catre RPLP Piatra Craiului RA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii de exploatare masa lemnoasa pe picior constituita in partizi ca si loturi distincte in cadrul procedurii. Volumul total brut ce urmeaza a fi exploatat este de 5819 mc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77211100-3 - Servicii de exploatare forestiera (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 231 mc volum brut
Lot 3 202 mc volum brut
Lot 4 277 mc volum brut
Lot 5 195 mc volum brut
Lot 6 632 mc volum brut
Lot 7 195 mc volum brut
Lot 8 185 mc volum brut
Lot 9 701 mc volum brut
Lot 10 328 mc volum brut
Lot 11 440 mc volum brut
Lot 12 639 mc volum brut
Lot 13 985 mc volum brut
Lot 14 738 mc volum brut
Valoarea estimata fara TVA: 417, 072RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al RPLP Piatra Craiului RA Zarnesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare conform art 44 resp 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In cazul unor partizi sunt impuse restrictii de taiere in perioada 30.04. - 15.09.2009 conform legislatiei silvice specifice
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa prezinte declaratia de neincadrare innprev art 181 din OUG 34/2006
sa prezinte declaratia privind eligibilitatea
sa prezinte certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor, si contributiilor de asigurari sociale catre componenete ale bugetului general consolidat
sa prezinte certificatul de inregistrare al societatii si certificat constator emis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa prezinte scrisoare de bonitate financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa prezinte atestat de exploatare
sa prezinte cazier tehnic de exploatare
sa prezinte lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani
sa prezinte lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea contractelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata, numerar la casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2009 13:00
Locul: sediul RPLP Piatra Craiului Ra din strada Postavarului, Nr. 5, Oras Zarnesti, judet Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai agentilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Constestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic din cadrul RPLP Piatra Craiului RA
Adresa postala: strada Postavarului, nr 5, Localitatea: Zarnesti, Cod postal: 505801, Romania, Tel.0268223007, Email: [email protected], Fax: 0268223007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2009 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer