Licitatie Publica - Achzitie doua autovehicule speciale de compactare si transport deseuri
Anunt de participare numarul 89628/29.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria orasului Copsa Mica
Adresa postala: str. Aleea Castanilor nr.8, Localitatea: Copsa Mica, Cod postal: 555400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Deaconu, Tel.0269840120, Email: [email protected], Fax: 0269840149, Adresa internet (URL): www.copsa-mica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achzitie doua autovehicule speciale de compactare si transport deseuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oras Copsa Mica. str. Aleea Castanilor, nr. 8, judetul Sibiu
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a doua autovehicule speciale noi de compactare si transport deseuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 masini autogunoiere compactoare pentru colectare si transport deseuri.
Valoarea estimata fara TVA: 558, 540.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 8.000 lei; 4.000 lei pentru IMM-uri;Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare asigurata conform OG nr.40/2006; modalitate de plata - emitere facturi si decontare la Ministerul Mediului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Declaratia ofertantului privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala emis de administratia finantelor publice locale de pe raza judetului in care este inregistrat privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul general consolidat de stat; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local; Certificat constatator emis de catre ORC; Autorizatia de functionare; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse si legalizate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil;
Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani (2006-2007-2008);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.100.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un contract/contracte similar in ultimii trei ani
Recomandare de buna executie;Declaratie privind echipamentele tehnice; Certificat de conformitate;Autorizare pentru livrarea produselor; Schite tehnice, fise, fotografii; Informatii privind subcontractantii, standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
550.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica.Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.Procesul repetitiv se va referi numai la pret, criteriul de atribuire fiind pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7469/23.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2009 11:00
Locul: str. Aleea Castanilor, nr. 8, Copsa Mica, Judetul Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul Victoriei, nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.+40-269-217104, Email: [email protected], Fax: +40-269-217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: str. Aleea Castanilor, nr. 8, judetul Sibiu, Localitatea: Copsa Mica, Cod postal: 555400, Romania, Tel.0269-840120, Email: [email protected], Fax: 0269-840149, Adresa internet (URL): www.copsa-mica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2009 12:25