Licitatie Publica - Achzitie lucrari de executie Camin studentesc si cantina in regim de fast food la Facultatea de Mecanica
Anunt de participare numarul 37608/29.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel.0251411752, In atentia: Demetra Visanescu, Email: [email protected], Fax: 0251411752
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achzitie lucrari de executie Camin studentesc si cantina in regim de fast food la Facultatea de Mecanica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea din Craiova
Facultatea de Mecanica
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de executie obiectiv nou "Camin studentesc si cantina in regim de fast-food la Facultatea de Mecanica"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 356, 270RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 100.000 leigr de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata in termen de 20 de zile de la emirerea facturii pe baza de situatie de lucrari executate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat in termen de valabilitate- original sau copie legalizata
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local in termen de valabilitate original sau copie legalizata
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original
-Pentrupersoane juridicestraine Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
-Persoane juridice /fizice straine Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privindsituatia economico-financiara
-Lichiditatea patrimoniala
-Solvabilitatea patrimoniala
-Bilantul contabil-Scrisoare de bonitate din partea bancii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale care contine cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani. Nivelul minim al cifrei medii de afaceri realizata pe ultimii trei ani 7.500.000 leiIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004-Se solicita o lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) peste 100% - se va prezenta capacitatea financiara a ofertantului emisa de Administratia FinanciaraOperatorii economici cu o lichiditate generala sub 100% vor fi exclusi din procedura de achizitie-Se solicita o solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) peste 30% - se va prezenta capacitatea financiara a ofertantului emisa de Administratia FinanciaraOperatorii economici cu o solvabilitate patrimonilala sub 30% vor fi exclusi din procedura de achizitie-Bilantul contabil din anul precedent respectiv 2006, vizat si inregistrat de organele competente copie legalizata-Scrisoare de bonitate din partea unei banci - original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conditii de calitate
-Lista principalelor lucrari
-Recomandari
-Utilaje, instalatii, echipamente tehnice
-Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Lista cuprinzand subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la executantul lucrarii (cel putin ISO 9001 sau alte documente) in termen de valabilitate-Lista principalelor lucrari - Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care cel putin una are ca obiect executarea de lucrari similare, respectiv lucrari de executie obiectiv nou, in valoare de cel putin 1.500.000 lei-Recomandari privindmodul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au executat lucrari similare minim trei, in original sau copie legalizata.Se solicita ca una din recomandari sa provina de la beneficiarul lucrarii de ce cel putin 1.500.000 lei din cadrul listei principalelor lucrari executate-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Declaratie privind personalul propus pentru realizarea lucrarii.-Declaratia va fi insotita de CV-ul persoanelor responsabile cu executia lucrarii-Declaratia privind calitatea de participant la procedura Ofertantul va prezenta o declaratie in conformitate cu-In cazul prezentarii unei asociatii de operatori economici in licitatie se vor prezenta toate documentele de eligibilitate pentru toti membrii asociatiei-Ofertantul va prezenta o lista a subcontractantilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
sistemul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: chitanta la caseria Universitatii din Craiova, cu OP in contul RO33TREZ291504601X000337
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2007 10:30
Locul: Universitatea din Craiova - Compartiment Achizitii camera 102
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti al ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415751, Fax: 0251415751
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Nationa de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova -Serviciul Contencios
Adresa postala: str. Libertatii nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel.0251415899, Fax: 0251415899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2007 14:21