Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acid clorhidric tehnic 33%


Anunt de participare (utilitati) numarul 141294/27.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Contracte, Tel. +40 269805133, In atentia: Popa Elena, Email: [email protected], Fax: +40 269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acid clorhidric tehnic 33%
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatiile sondelor aflate in subordineaSectiilor de productie: Ploiesti, Craiova. Medias, Tg.Mures si Roman.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 750 si 46, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar si/sau trimestrial, in functie de aparitia necesitatii obiective a achizitorului.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de acid clorhidric folosit in cadrul operatiilor de acidizari si impachetari la sondele de gaze naturale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24311470-2 - Clorura de hidrogen (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate estimata acord-cadru: - ptr. acid clorhidric: minim15000 kg. - max. 30.000 kg, - ptr. nr. de kilometrii: minim 7.000 km ? max. 10.000 km
Cantitate estimata ptr. un singur contract subsecvent: - ptr. acid clorhidric min. 1000 kg ? max.3000 kg
- ptr. nr. de kilometrii: minim 60 km ? max. 400 km
Valoarea estimata fara TVA: intre 27, 750 si 46, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum solicitat garantie participare: 900 lei;Perioada de valabilitate: 90 de zile, raportatala termenullimita prevazut pentrudepunereaofertelor.Modalitatea de constituire: Conform reglementarilor art. 86 din H.G. 925/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data siora stabilita pentru deschidereaofertelor.Pentru echivalenta lei/valuta se va lua in calcul cursul comunicat deBNR lei/alta valuta la data?a cincea zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor?Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Nu este aplicabila prevederea art .2781 din OUG nr.34/2006privind retinerea unui cuantum din garantia de participare, in cazul depunerii unei contestatii.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea, fara TVA, acontractului subsecvent.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006.Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate panala aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Art. 180Se va completa Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? de catre operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.
II. Art. 1811) Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat. si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala, din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.Nota: Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art. 180 si ale art. 181, lit. a), c1) si d).
III. Certificat de participate la licitatie cu oferta independenta.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la?, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat.IV. Art. 69^1Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006?. Se va completa Formularul 13A, de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat. Acest formular se va prezenta atat de subcontractant cat si detertul sustinator, conform Ordin ANRMAP 170/2012. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
- dl. Cindrea Corin, Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;
- dl. Dimbean Gheorghe, Director Departament economic SNGN ROMGAZ SA Medias
- dl.Ispasian Ioan Dinca, Director S.I.R.C.O.S.S.Medias;
- dl.Gheorghiu Sorin, Directortehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias;
- d-na Popa Elena, Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
- d-na Melinescu Angela, Sef Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
- dl. Catana Gabriel, SefServiciul Achizitii, membru comisie de evaluare;
- dl. Avram Sorin, membru comisie de evaluare;
- d-na Catana Aurica, Serviciul Protectia Mediului
- dl. Andrei Popescu, consilier juridic, Sef Biroul juridic
Nota: se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original, copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?. I. Certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, Note:
1) Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuniin oricare din formele:
- original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, care sa contina informatiile reale la data stabilita pentrudepunereaofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator al ofertantului.
2) la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul Constatator in original sau copie legalizata, daca la deschiderea ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul?.II.In cazul ofertantiilor din categoria I.M.M -urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, conform Anexei 1 din O.G. 27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.
Note: 1.Ofertantii incadrati in categoria I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conformL 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiile solicitate.
2. in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani. Ofertantul va completa fisa cu toate informatiile solicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraSe va prezenta Formularul 12D ?Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?, care sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un contract (copii dupa parti relevante din contract)/document/proces-verbal de receptie onorat in ultimii trei ani, care sa confirme livrarea de produse similare in valoare de minim 16.000 lei. Nr. de ani sol. in vederea dem. exp. similare se calculeazaprinraportare la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant (ex. Document constatator conf.art.97^1 din HG 925/2006).
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere.
Informatii privind sustinerea ferma.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Certificat de asigurare a calitatiiISO 9001:2008 sau document echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala electronica vor participa ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este ?pretul ofertei?. Autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul SEAP, simultan ofert. declarati admisi invitatia de participare la etapa finala electronica, in care se va prezenta data de desfasurare a rundei. Lic. elec. se va derula intr-o singura runda, care va dura 24 de ore . In cursul desf. L.E. se va comunica instantaneu tuturor ofert.inform. necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasament, informatii. privind preturi sau valori noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre alti ofertanti precum si numarul de. participanti la L.E. respectiva, fara a dezvalui insa identitatea ofertantilor. Ofertele depuse in cadrul L.E. de catre ofert. part. nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2013 10:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA, SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Se va prezenta proiectul de contract completat cu datele de identificare, semnat si stampilat de reprezentantul oficial al ofertantului, sau o declaratie pe propria raspundere ca ofertantul a luat la cunostiinta de clauzele contractuale obligatorii. Se permite formularea de amendamente la contract odata cu depunerea ofertei, cu respectarea prevederilor art. 36, alin. (2), lit.b), din H.G. 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute laart.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic din cadrulS.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 269805154, Email: [email protected], Fax: +40 269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer