Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACIZITIE ECHIPAMENTE I.T.


Anunt de participare numarul 112482/02.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA PARTIDA ROMILOR ?PRO-EUROPA?
Adresa postala:  Str. Victor Eftimiu nr.1-3, intr.5, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010153, Romania, Punct(e) de contact:  Irina Radu, Tel. 0752028083, Email:  [email protected], Fax:  0213150282, Adresa internet (URL):  www.partidaromilor.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
O.N.G.
Activitate (activitati)
Altele: Minoritati nationale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACIZITIE ECHIPAMENTE I.T.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL CENTRAL AL PARTIDEI ROMILOR "PRO-EUROPA"
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PRIN LICITATIE DESCHISA DE ECHIPAMENTE I.T. NECESARE ACTIVITATILOR CORESPUNZATOARE IMPLEMENTARII PROIECTULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
30121200-5-Echipament de fotocopiere (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr
Crt Cod CPVDenumire echipamentCantit U.M
1 30200000-1 Statie de lucru + monitor 15 cpl
2 30200000-1 Laptop21 buc
3 38652120-7 Videoproiector6 buc
4 30121200-5 Copiator capacitate mare 1 buc
5 30121200-5 Copiator capacitate medie 3 buc
6 30200000-1 Multifunctionale20 buc
7 30200000-1 Hard-disk extern3 buc
8 30200000-1 Scanner performant1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 184, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata a unicului lot fara TVA, respectiv 3686, 00 leiGarantie de buna executie conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata cu o.p. la livrarea produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea din Sectiunea III
Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) trebuie sa completeze Formularul 2 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Sectiunea III
1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.2. Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor).
- Pentru persoanele juridice romane:
? Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, in anul 2010, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea de servicii de natura celor ce fac obiectul achizitiei. Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 3 ? Informatii generale din Sectiunea IIIFiecare subcontractant declarat va completa cu propriile date Formularul 3 ? Informatii generale din Sectiunea III, doar rubricile 1-8.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2009bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2009, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie asumata pentru conformitate cu originalul, prin semnatura reprezentantului legal al ofertantului respectiv.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati. Se completeaza Formularul 3 ? Informatii generale din Sectiunea IIIOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nu e cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic (lider, asociat) va trebui sa prezinte Formularul 5 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani din Sectiunea III.Formularul 5 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani va fi insotit de un Tabel (se va completa Formularul 5.A ? din Sectiunea III) care va contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul produselor;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Pentru fiecare contract mentionat in Tabelul anexat Formularului 5, vor fi atasate documente suport care sa confirme datele cuprinse in Tabel, dupa cum urmeaza:
- copia contractului;
- copia procesului - verbal de receptie;Nota: Copiile documentelor vor fiasumate pentru conformitate cu originalul, prin semnatura reprezentantului legal al ofertantului respectiv.
- Recomandare/certificare/document emis sau contrasemnat de beneficiarul contractului respectiv, in original sau in copie legalizata.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale nu se iau in considerare datele sub-contractantilor.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu). Pentru contractele finalizate in anul in curs conversia in Euro, se va face la cursul Bancii Centrale Europene din ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare la licitatie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani, calculati la data termenului limita pentru depunerea ofertei, unul sau mai multe contracte pentru livrari de produse similare in valoare cel putin egala cu valoarea estimata a prezentei licitatii :184.300 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
nu e cazul
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 11:00
Locul: sediul central al Partidei Romilor "Pro-Europa" - Str. Victor Eftimiu nr 1-3, etaj 3, cam 279, s1, B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT ID 56420 - "ACCES PE PIATA MUNCII - O SANSA PENTRU TINE" - FINANTAT POSDRU
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4., Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030099, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021-319.51.83, Adresa internet (URL):  www cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM LEGII SI DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2010 18:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer