Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACIZITIE MEDICAMENTE PSIHOLEPTICE


Anunt de participare numarul 144729/04.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCA
Adresa postala: Comuna SAPOCA, Localitatea: Buzau, Cod postal: 127540, Romania, Punct(e) de contact: MARIA RAPITEANU, Tel. +40 0238528145/6/7, Email: [email protected], Fax: +40 0238528474, Adresa internet (URL): COMUNA SAPOCA JUD BUZAU, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCA
Adresa postala: Comuna Sapoca jud.Buzaucod postal 127540, Romania, Localitatea: Sapoca, Cod postal: 1274540, Romania, Punct(e) de contact: Maria Rapiteanu, Tel. +40 0238528145/6/7, Email: [email protected], Fax: +40 0238528474, Adresa internet (URL): Comuna Sapoca jud Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca cu paturi de utilitate publica cu personalitate juridica ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACIZITIE MEDICAMENTE PSIHOLEPTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Autoritatii Contractante Com Sapoca jud Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE PSIHOLEPTICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI B
Valoarea estimata fara TVA: 977, 194.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va regasi la fiecare lot din anexa B.Data la care se face echivalenta leu /alta valuta este data publicarii anuntului de participare cursul de schimb BNR.Modul de constituire a garantiei de participare : Se constituie prin virament bancar in contul Autoritatii Contracte CONT NR RO74TREZ1665005XXX000318 Trezoreria Buzau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu obligativitatea mentionarii loturilor pentru care este constituita (se va depune scanat in SEAP)sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante Conform art 86 alin 1din HG 925/2006 Perioada devalabilitate a garantiei sa fie cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei -120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi executata de catre Autoritatea Contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acestia.Garantia de participare constituita de catre ofertantul necastigator se restituie de catre AC dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii castigatori , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de AC conform art.88 alin 1din HG 925/2006.Garantia de Participare se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii Garantiei de buna Executie.Garantia de participare se va retine si in cazul cotestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefodata de catre CNSC suma calculataloturilor penru care a fost constituitaconf.prev.art.278^1din OUG 34/2006 modificata si completata Garantia de buna executie este 5% din valoarea totala a contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : Se face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari in cuantumul si perioada prevazuta in contractul de achizitie publica conf.HG 925/2006 art.90 alin 1-3modificata si completata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privin neincadrarea in dispozitiil art.180 din OUG 34/2006(Declaratie de eligibilitate)(original scanat)
-Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 modificata si completata(original scanat)
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata prind conflictul de inmterese.Persoane responsabile:
-Manager Ec.Popescu Dumitru
-Dir.Financiar Ec, Vlad Laurentiu
-Sef Birou achizitii Ec.Rapiteanu Maria
-Consilier juridic Neagu Liliana
-Consilier juridic Dima Monica-Certificat de de atestre fiscala (datorii la bugetul consolidat general(original sau copieconf.cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele,
-Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)-original sau copii conf cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, -Certificat de participare cu oferta independenta conform Ord.314/2010 a presedintelui ANRMAP-formularul 6(original scanat) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC,
-Autorizitatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii Publice -Agentia Nationala a Medicamentului, care atesa dreptulde a depozita si medicamente sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Baza legala Legea 95/2006
-Declaratie pe propria raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizate de punere pe piata eliberata de Ministerul Sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formularul 3)-cifra de afaceri globala , respectiv media de afaceri globale carevizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012).In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare.
-Bilantul contabil prescurtat si Contul de profit si pierderi pe ultimii 3 ani.Se vor prezenta de catre operatorii economici documente in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil vizat de organele abilitate atasat sub forma scanata in SEAP.Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate sau standarde echivalente ISO 9001/2008 Standard de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Atasat sub forma scanata in SEAP.Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea va solicita o alta reofertare prin intermediul SEAP .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 2562 din OUG 34/2006-10 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC POROPRIU
Adresa postala: SPITALUL DE PSIHIATRIE SAPOCA, Localitatea: SAPOCA, Cod postal: 127540, Romania, Tel. +40 0238528145/6/7, Email: [email protected], Fax: +40 0238528474
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2013 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer