Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACIZITIE SERINGI


Anunt de participare numarul 100490/21.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130095, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE SAVU, Tel. 0245212113, Email:  [email protected], Fax:  0245210509, Adresa internet (URL):  https: //spitalultargoviste.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACIZITIE SERINGI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: 421, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru pentru achizitia de SERINGI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM FISEI DE DATE
Valoarea estimata fara TVA: 421, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare. Garantia de buna executie se constituie numai in cazul contractelor subsecvente a caror valoare este de minim 10 000 lei fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din asigurarile sociale de sanatate alocate in anul 2010 si 2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata prin notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depunerii ofertei), in original sau copie legalizata sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comericlaizarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice – Administratia Finantelor Publice Locale prin care se atesta plata obligatiilor catre bugetul statului si la contributiile sociale la data de 30.04.2010 in termen de valabilitate prevazut de actele normative in vigoare. Se va prezenta documentul in original sau copie legalizata- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de consiliul Local – Directia Venituri Buget Local teritoriala la data de 30.04.2010 in termen de valabilitate prevazut de actele normative in vigoare. Se va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
- AVIZUL DE FUNCTIONARE EMIS DE MINISTERUL SANATATII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul nr.1) din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani.Operatorii economici care vor depune oferta vor avea obligatia de a avea cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani egala cu valoarea corespunzatorare celui mai mare contract subsecvent care ar urma sa fie atribuit, astfel: LotI: = 75800 RON, Lot II = 8520 ron
La operatorul economic care va depune oferte pentru mai multe loturi, cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani se va calcula prin insumarea valorii loturilor stabilite mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari in ultimii 3ani - se solicita Formularul 11 completat insotit de :
- Certificat constatator /recomandare emis de catre o autoritate contractanta publica sau o declaratie pe propria raspundere in cazul in care beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia
- CERTIFICAT DE CONFORMITATE CE SAU DECLARATIE DE CONFORMITATE CE APRODUCATORULUI .-CERTIFCAT – SISTEMDE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 13485 :2003 PENTRU PRODUCATORPentru distribuitor :
- Scrisoare de autorizare eliberata de catre producator prin care se atesta calitatea de distribuitor emisa pentru produsele ofertate sau orice document echivalent (ex. contract incheiat intre producator si distribuitor pentru produsele ofertate si valabil la data deschiderii ofertelor). -in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala licitatie electronica-autorit contract va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi-licit elect se va realiza si finaliza in 1 runda zi(24ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 10:30
Locul: Sediul autoritatii - Spt. Jud de Urgenta Targoviste - Str.Tudor Vladimirescu, Nr.48 - sala consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au despus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  Str.Emil Zola, nr.4, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  107071, Romania, Tel. 0244522445, Email:  [email protected], Fax:  0244522452, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Targoviste
Adresa postala:  Str.Tudor Vladimirescu, nr.48, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130095, Romania, Tel. 0245612131, Email:  [email protected], Fax:  0245213602, Adresa internet (URL):  www.spitaldb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer