Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acopererire si refunctionalizarea Bazinului de inot al Facultatii de Educatie Fizica din Parcul Sportiv I.Hatieganu


Anunt de participare numarul 20018/19.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Adresa postala: str. Bratianu nr.14, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400079, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel.0264-592838, In atentia: Pop Pavel, Email: [email protected], Fax: 0264-590592, Adresa internet (URL): www.ubbcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acopererire si refunctionalizarea Bazinului de inot al Facultatii de Educatie Fizica din Parcul Sportiv I.Hatieganu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cluj-Napoca, Parcul Sportiv I.Hatieganu, str.Pandurilor nr.7
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acorerirea bazinului de inot, revitalizare gradene si anexe intr-o cladire S+P+2E, instalatii de purificare si recirculare apa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA, constituita prin scisoare de garantie bancara sau retineri din situatiile de lucrari lunare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din fonduri de la bugetul statului si surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , formular 12A Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U. 34/2006 formular 12B Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Informatii privind subcontractantii , Dovada inexistentei datoriilor catre Statul Roman si Casa de asigurari de sanatate la 30.05.2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12G privind subcontractantii; Cifra de afaceri din anii :2004, 2005, 2006 conform bilanturilor sa fie > 6000000 EURO/an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Asigurarea cu personal muncitor si tehnic propriu afectat lucrarii formular 12I cu C.V. pentru personalul tehnic afectat conducerii lucrarilor care fac obiectul procedurii; Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic formular 12H; cel putin o lucrare de acelasi grad de dificultate, deschidere travee, epurare si recircularea apei uzate formular 12F.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: La Casieria Universitatii , Cluj-Napoca str. I.C. Bratianu nr. 14 orele 12-14.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2007 11:00
Locul: Directia General Aministrativa a Universitatii "Babes-Bolyai", Cluj-Napoca, str I.C. Bratianu nr.14.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiuliu National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061377, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Dorobantilor nr.2, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400020, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea "Babes-Bolyai" - Biroul juridic
Adresa postala: str.I.C. Bratianu nr.14, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Tel.0264-405303
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer