Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACOPERIRE VALEA ZALAULUI PE TRONSONUL PIATA AGROALIMENTARA CENTRALA - POD STRADA 22 DECEMBRIE 1989


Anunt de participare numarul 77741/20.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Adresa postala: P-ta Iuliu Maniu nr.3, SERVICIUL INVESTITII, ACHIZITII PUBLICE, CAMERA 24, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: MIRISAN MARIA, Tel.0260/610550/144, Email: [email protected], Fax: 0260/661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACOPERIRE VALEA ZALAULUI PE TRONSONUL PIATA AGROALIMENTARA CENTRALA - POD STRADA 22 DECEMBRIE 1989
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL ZALAU, JUD SALAJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZAREA UNEI NOI ARTERE DE CIRCULATIE DE 440 M CARE SA ASIGURE LEGATURA INTRE STR. UNIRII SI STR. 22 DECEMBRIE 1989 DIN CARE PORTIUNEA DE APOX 288 M PRIN ACOPERIREA VAII ZALAULUI, REFACEREA PODULUI DE TRAVERSARE A VAII ZALAULUI PE STR. 22 DECEMBRIE , SUPRATRAVERSARE PIETONALA LA COLEGIUL NATIONAL SILVANIA, DEVIEREA RETELELOR ELECTRICE, DE GAZ, DE APA SI DE TELECOMUNICATII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTAREA LUCRARILOR PENTRU REALIZAREA UNEI NOI ARTERE DE CIRCULATIE DE 440 M CARE SA ASIGURE LEGATURA INTRE STR. UNIRII SI STR. 22 DECEMBRIE 1989 DIN CARE PORTIUNEA DE APOX 288 M PRIN ACOPERIREA VAII ZALAULUI, REFACEREA PODULUI DE TRAVERSARE A VAII ZALAULUI PE STR. 22 DECEMBRIE , SUPRATRAVERSARE PIETONALA LA COLEGIUL NATIONAL SILVANIA, DEVIEREA RETELELOR ELECTRICE, DE GAZ, DE APA SI DE TELECOMUNICATII
Valoarea estimata fara TVA: 11, 887, 871RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARNTIA DE PARTICIPARE LA LICITATIE 230.000 LEI , PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU PRIN ORDIN DE PLATA CONFIRMAT DE BANCA EMITENTA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006);
-Declaratie privindneincadrarea inprevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si cel local, sau alte documente echivalente;
-Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comrtului din care sa rezulte domeniul de activite- (lucrari de constructii de poduri , lucrari de constructii de drumuri)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 24.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, declaratie privind asigurarea cu utilaje, lista cu contracte aflate in derulare, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere cu CV-uri, atestate, lista personalului tehnic de specialitate responsabil cu indeplinirea contractului, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul si asigurarea calitatii, lista cu personalul calificat implicat in executia lucrarilor, declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, atestate ptr. lucrarile de devieri retele de gaz, electrice, telefonie, certificat ISO 9001-2001 sau echivalent, acord de asociere sau de subcontractare, dupa caz.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lista va contine cel putininformatii despreun contract cu o valoare egala sau mai mare de 2.900.000 leidin unul din domeniile solicitate, sau cel putin informatii despre 3 contracte de lucrari cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 5.000.000 lei care sa cuprinda toate domeniile solicitate respectiv lucrariri de constructii de poduri si lucrari de constructii de drumuriinsotite de copiile contracelor de lucrari si a proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2009 12:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU- sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CONFORM ART.II.5(2) DIN OUG 19/2009, DIN MOTIVE TEHNICE ATASAREADOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE IN SEAP, NU ESTE POSIBILA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU- SERVICIU JURIDIC
Adresa postala: PIATA IULIU MANIU NR.3., Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450016, Romania, Tel.0260/ 610550, Email: [email protected], Fax: 0260/ 661869
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2009 07:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer