Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acor cadru furnizare antibiotice spital


Anunt de participare numarul 137087/03.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE GALATI
Adresa postala: Str. Stiintei, nr 117, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Punct(e) de contact: IULIA ANDREI, Tel. +40 236460207, Email: [email protected], Fax: +40 236460207, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acor cadru furnizare antibiotice spital
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Galati, str. Stiintei nr. 117
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 133, 360.77 si 551, 383.96RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vorr fi atribuite trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare antibiotice spital
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Metronidazolum 250mg - cant.min.600cpr, cant.max.2400cpr., Lot 2 Metronidazolum sol A 5g/l- cant.min.90flc, cant. max.360flc, Lot 3 Metronidazolum sol B 5g/l - cant.min.120flc, cant. max.480flc, Lot 4 Azithromycinum 500mg - cant.min. 105cpr cant. max. 420cpr, Lot 5 Ceftazidimum 1g - cant.min. 1500flc, cant. max.6000flc, Lot 6 Amoxicillinum 500mg - cant. min.1290caps, cant. max. 5200 caps, Lot 7 Ampicillinum 500mg - cant.min. 1800 caps, cant. max. 7200 caps, Lot 8 Amoxicil+Acid clav 1, 2g - cant. min.600flc, cant. max. 4800flc, Lot 9 Amoxicil+Acid clav 875mg+125mg - cant. min. 3600 cpr, cant.max 14400 cpr, Lot 10 Amoxicil+Acid clav 1000mg/62, 5mg - cant. min. 3900cpr, cant. max. 15600 cpr, Lot 11 Amoxicil+Acid clav 400mg/57/mg/5ml - 1 flac = 70ml - cant. min. 18 flc, cant. max. 70 flc, Lot 12 Sultamicillinum 375mg - cant. min. 3600 cpr, cant. max. 14400 cpr, Lot 13 Sultamicillinum 250mg/5ml - cant. min. 21 flc, cant. max. 80 flc, Lot 14 Moxifloxacinum 400mg/250ml - cant. min. 60 flc, cant. max. 240 flc, Lot 15 Moxifloxacinum 400mg - cant. min. 60 cpr, cant. max 240 cpr, Lot 16 Benzylpenicillinum G potasica 1000000 UI - cant. min. 60 flc, cant. max. 200 flc, Lot 17 Cefoperazonum 1g - cant. min. 1350 flc, cant. max. 5400 flc, Lot 18 Cefuroxim 125mg/5ml - 1 flac = granule pt. 50ml susp. - cant. min. 30 flc, cant. max. 120 flc, Lot 19 Cefuroxim 500mg - cant. min. 5100 cpr, cant. max. 20400 cpr., Lot 20 Ciprofloxacinum 100mg/10ml - cant. min. 120 fiole, cant. max. 500 fiole, Lot 21 Ciprofloxacinum 500mg - cant. min. 10200 cpr, cant. max. 41000 cpr, Lot 22 Clarithromycinum 500mg - cant. min. 1950 cpr, cant. max. 7800 cpr, Lot 23 Clarithromycinum 500mg liof. pt. sol. perf - cant. min. 120 flc, cant. max. 500 flc, Lot 24 Combinatii (Cefoperazonum+Sulbactamum) 1000mg/1000mg - cant. min. 900 flc, cant. max. 3600 flc, Lot 25 Doxycyclinum 100mg - cant. min. 600 caps, cant. max. 2400 caps, Lot 26 Gentamicinum 80mg/2ml - cant. min. 3000 fiole, cant. max. 12000 fiole, Lot 27 Imipenemum+Cilastatinum 500mg/500mg - pulb. pt. sol. perf. - cant. min. 90 flc, cant. max. 400 flc, Lot 28 Oxacillinum 500mg - cant. min. 1200 caps, cant. max. 5000 caps, Lot 29 Cefiximum 200mg - cant. min. 3000 caps, cant. max. 12000 caps, Lot 30 Cefepimum 1g - cant. min. 450 flc, cant. max. 2000 flc, Lot 31 Spyramicinum 3 M ui - cant. min. 2400 copr, cant. max. 10000 cpr, Lot 32 Ceftraixonum - pulb. pt. sol. innj/perf. 1g - cant. min. 600 flac., cant. max. 2400 flac, Lot 33 Erythromycinum 200mg/5ml - cant. min. 21 flc, cant. max. 80 flc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 133, 360.77 si 551, 383.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pana in 2% din valoarea estimata maxima a lotului de produs ofertat. Garantia de participare se depune pentru fiecare lot pentru care se depune oferta. Termen de valabilitate garantie de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire : a) a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 1), ori de o societate de asigurari (documente originele)sau b) depunere in contul autoritatii contractante nr.: RO08TREZ3065006XXX010818 deschis la Trezoreria Galati sau c)casieria unitatii 10% - din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA (cu respectarea art. 89-92 din HG 925/2006)Modalitatea de constituire: a) scrisoare de garantie bancara de buna executie ? in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent de furnizare sau b) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau c) depunerea la casieria autoritatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget CJAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OuG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ? Formular 2a- Va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazulb) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere ? Formular 2b
Conditii de calificare:
Note: 1. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta NU se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti2. In cazul depunerii unei oferte in asociere, in cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de
fiecare asociat.
3. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra faptul ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 litera a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin declaratie pe proprie raspundere.
4. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta NU se solicita eventualilor subcontractanti. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de aemonstra indeplinirea cerintei.
c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular CP
d)Calitatea de participant la procedura - Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 3
e) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 6 - Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 se vor prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota:
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: manager - Dr. Necula Monica, Director medical - Dr. Scorpan Claudia, Director Financiar-Contabil - Ec. Pamfil Alistita, Sef Serviciu Tehnic si Ad-tiv - Ing. Circota Marius, Sef Serviciu Achizitii - Ing. Rosu Claudia, Membrii comisiei de evaluare - Sing. Andrei Iulia, Cons Jur. Dobrota Ramona Andreea, As. Gabor Mariea, As. Burcea Georgiana Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator eliberat de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial pentru anul 2012 din care sa rezulte domeniul de activitate.Persoanele fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Autorizatie de distributie angro a operatorului economic emisa de Agentia |Nationala a Medicamentului, eliberata in conformitate cu prevederile art. 788, alin (1) din Legea nr. 95/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu prevederile art. 2 din Ordinul MSP 1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Note: 1. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori2. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Peroane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme cu legile tarii de rezidenta a operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani, care se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6937/14.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma clasamentului intocmit conform criteriului de atribuire "oferta cu pretul cel mai scazut" dintre ofertele admisibile, se constata existenta a 2 sau mai multe oferte cu acelasi pret , clasate pe locul I (respectiv cu pretul cel mai scazut) pentru departajare, pentru acestea, comisia de evaluare va solicita clarificari in SEAP, in sensul reofertarii preturilor.Ofertantii care primesc aceasta solicitare de clarificari vor putea reoferta pretul prin depunerea unui nou document, in format electronic, ca raspuns la solicitarea de clarificari transmisa de autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul dePneumoftiziologie Galati - Serviciul Achizitii
Adresa postala: Str. Stiintei nr. 117, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Tel. +40 236460207, Email: [email protected], Fax: +40 236460207
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2012 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer