Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru avand ca obiect achizitia de servicii de revizii tehnice periodice obligatorii, servicii de inspectii periodice obligatorii pentru certificarea securitatii radiologice (inclusiv achizitia de materiale consumabile) si Servicii de reparatii (i


Anunt de participare numarul 92114/10.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Nastase, Tel.021 3102778, Email: [email protected], Fax: 021 3102778, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru avand ca obiect achizitia de servicii de revizii tehnice periodice obligatorii, servicii de inspectii periodice obligatorii pentru certificarea securitatii radiologice (inclusiv achizitia de materiale consumabile) si Servicii de reparatii (inclusiv achizitia de piese de schimb) pentru echipamentele si aparatele emitatoare de radiatii ionizante din dotarea Autoritatii Nationale a Vamilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Birourile vamale din subordinea Autoritatii Nationale a Vamilor
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 948, 535 si 47, 794, 144RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de revizii tehnice periodice obligatorii, servicii de inspectii periodice obligatorii pentru certificarea securitatii radiologice (inclusiv achizitia de materiale consumabile)si Servicii de reparatii (inclusiv achizitia de piese de schimb) pentru echipamentele si aparatele emitatoare de radiatii ionizante din dotarea Autoritatii Nationale a Vamilor (parc vechi+parc nou)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Servicii de revizii tehnice periodice obligatorii si servicii de inspectii periodice obligatorii pentru certificarea securitatii radiologice pentruechipamentele si aparatele emitatoare de radiatii ionizante din dotarea Autoritatii Nationale a Vamilor (parc vechi + parc nou), inclusiv achizitia de materiale consumabile;Servicii de reparatii (inclusiv achizitia de piese de schimb) pentruechipamentele si aparatele emitatoare de radiatii ionizante din dotarea Autoritatii Nationale a Vamilor (parc vechi + parc nou );
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 948, 535 si 47, 794, 144RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 01.05.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie 5% din valoarea de atribuire fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri constituite conform prevederilor art. 227, alin. 10 din Ordonanta nr. 92/2003, cu modificarile si completarile ulterioare - Titlu 20 Bunuri si Servicii; Plata prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor servicii similare prestate si operatiuni de service efectuate pentru echipamente de complexitate ridicata, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa si depune, in original, Formularul C2 din Sectiunea Formulare.b) declaratie pe propria raspunderereferitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare in original;c) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii in original;Se va demonstra capacitatea operatorului economic de aasigura prin personalul tehnic de specialitate manipularea, montarea/punerea in functiune a echipamentelor complexe care fac obiectul contractului.
Se va evidentia personalul posesor de permis de exercitare nivel I si nivel II al operatoruluid)declaratie (autorizatie) de la producatorul aparatelor/echipamentelor pentru prestarea de activitati de service si livrarea de piese de schimb (se accepta si ASRP sau certificate de garantie).e) autorizatie de manipulare emisa de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare (C.N.C.A.N.) sau organisme similare din Uniunea Europeana pentru echipamentele si aparatele emitatoare de radiatii ionizante din dotarea unitatii nucleare a autoritatii vamale (Roboscan 1 M; MIS 4200; Poarta detectie radiatii, Itemiser, Rapiscan seria 500/600; Sisteme monitorizare radiatii pentru personalul vamal, Fox Rax, Vapor Tracer; Searcher, Aparat portabil de masurare a radiatiilor si Identificatori de izotopi).f) Autorizatii specifice: - ISO 9001/2000 ;
- ISO 14001/2005;
- OH SAS 18001/2005;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2010 11:00
Locul: La sediul consultantului organizator Bursa Romana de Marfuri, Piata Presei Libere, nr. 1, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195183, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in condittile art. 256 (2) si 281 (1) din O.U.G. 34/2006, modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Bursa Romana de Marfuri
Adresa postala: Piata Presei Libere nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Tel.0213174560, Fax: 0213172878, Adresa internet (URL): www.brm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2009 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer