Licitatie Publica - ACORD - CADRU AVAND CA OBIECT INCHEIEREA DE CONTRACTE SUBSECVENTE PENTRU ACHIZITIA DE MATERIALE SANITARE SI CONSUMABILE DE UZ STOMATOLOGIC PENTRU MINISTERUL APARARII NATIONALE
Anunt de participare numarul 131895/08.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02464 BUCURESTI
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7G (Accesul prin Str. Lt. Aviator Caranda nr. 42), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061382, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL NEAGU, Tel. 021/3195851;3195858/2906;021/7461020, In atentia: CORNEL NEAGU, Email: [email protected], Fax: 021/7461020;021/3195851, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD - CADRU AVAND CA OBIECT INCHEIEREA DE CONTRACTE SUBSECVENTE PENTRU ACHIZITIA DE MATERIALE SANITARE SI CONSUMABILE DE UZ STOMATOLOGIC PENTRU MINISTERUL APARARII NATIONALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 02464 Bucuresti Str. Drumul Taberei nr. 7G (Accesul prin Str. Aviator Caranda nr. 42), sector 6, Bucuresti, ROMANIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 268, 208.4RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
intre 1 si 5 contracte subsecvente anual in functie de fondurile puse la dispozitie si solicitarile beneficiarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33000000-0 - Echipamente medicale, produse farmaceutice si produse de ingrijire personala (Rev.2)
33131510-5-Freze dentare (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
33141800-8-Consumabile dentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MATERIALE SANITARE SI CONSUMABILE DE UZ STOMATOLOGIC - 114 loturi specificate in ANEXA B la prezenta fisa de date a achizitiei.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 268, 208.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru toate loturile =12.682, 08 lei.Cuantumul gar. de part. pt. fiecare lot in parte in ANEXA B.Gar. de buna executie=5% din val. fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului314/2010
Declaratiepriv. neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG34/2006
Declaratie de acceptare a modelului de contract
Declaratia pe propria raspundere priv. incadrarea in categoria IMM
Situatia personala a candidatului sau ofertantului
Declaratie priv. eligibilitatea conf.art.180 din OUG34/2006
Declaratie priv. neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006
Certificatde atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de MFP sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara?nu este ceruta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Aviz de funct. al op. ec., emis de M.S.
Standarde de asigurare a calitatii
Certificat ISO9001/2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu este ceruta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea certificatelor de conformitateCE. sau a documentelor de inregistrare a dispozitivelor medicale;Cerinta obligatorie:
Prezentarea certificatului de sterilizare emis de un laborator autorizat RENARsau echivalent Avizul ministerului sanatatii pentru introducerea pe piata a dispozitivelor medicale ce fac obiectul procedurii sau dovada care sa certifice respectarea prevederilor Directivei 93/42 EEC(conf. HG 54/2009)
Certificat de sterilizare pentru produsele la care se solicita sterilizare in caietul de sarcini - emis de un laborator autorizat RENAR sau echivalent;
Mostre.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea certificatelor de conformitateCE. sau a documentelor de inregistrare a dispozitivelor medicale;Cerinta obligatorie: Prezentarea certificatului de sterilizare emis de un laborator autorizat RENARsau echivalent pentru produsele mentionate in caietul de sarcini;Cerinta obligatorie: Prezentarea de mostre ale produselor ofertate sau cataloage, brosuri care ofera caracteristici constructive si de calitate ale produselor respective;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2012 10:30
Locul: U.M. 02464 BUCURESTI: str. Drumul Taberei, nr. 7G (Accesprin str.Lt. Aviator Caranda nr. 42)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Obiectul procedurii il reprezinta atribuirea acordului/acordurilor cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente pentru achizitionarea produselor prevazute in AnexaB la prezenta fisa de date a achizitiei.U.M. 02464 BUCURESTI. va efectua in numele si pe contul Ministerului Apararii Nationale procedurile de achizitie a produselor si va incheia acordul/acorduri cadru aferent/ aferente lotului/loturilor.Contractele subsecvente acordului/acordurilor-cadru vor fi incheiate de catre U.M. 02464 BUCURESTI, in calitate de autoritate contractanta delegata a Ministerului Apararii Nationale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Coordonare, Monitorizare, Achizitii si Contracte din cadrul U.M. 02464 BUCURESTI
Adresa postala: Str. Drumul Taberei Nr. 7G (Accesul prin Str. Lt. Aviator Caranda nr. 42), Sector 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061381, Romania, Tel. 021/746.10.20, Email: [email protected], Fax: 021/746.10.20
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2011 16:11