Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru combustibil lichid pentru producerea de agent termic - 02.05.2012.


Anunt de participare numarul 135145/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Baza de Reparatii Nave Braila
Adresa postala: Braila, Fata Portului - Incinta Port Docuri, Localitatea: Braila, Cod postal: 810015, Romania, Punct(e) de contact: MihalacheRadu, Tel. +40 239612241-26511, Email: [email protected], Fax: +40 239615945, Adresa internet (URL): http: //www.bazanave.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru combustibil lichid pentru producerea de agent termic - 02.05.2012.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baza de Reparatii Nave braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 175, 000 si 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente este trimestriala - patru contracte subsecvente - valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 135.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de combustibil lichid pentru producerea de agent termic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 35000 litri si Maxim 100000 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 175, 000 si 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5000 lei - 90zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Begetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prevazut in Anexa nr. 1.Declaratia privind situatia personala a operatorului economic, conform Anexei nr.10 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic.Ofertantul va prezenta Certificate de atestare fiscala(taxe/impozite/buget consolidate)din care sa reiasa faptul ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.deasemenea documentele se vor accepta in oricare din formele-original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul-cf.Ordin ANRMAP nr.509/2011.Completarea din partea ofertantului a Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la urmatoarele persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: FUIOR DUMITRU-Seful B.R.N.Braila;VASILE EUGEN-Adjunct Sef Baza;TUGUI SORIN-Sef Comp.Administrativ;MIHALACHE RADU-Sef Comp.AchizitiiPublice;PERIANU LACRAMIOARA-Consilier Juridic;IORGA MARIUS-Lucrator Comp.Financiar-Contabilitate;IVAN TUDOREL-Sef comp.Protectia Muncii;ORAC IORDAN-Lucrator la Comp.Asigurare Tehnica.Neindeplinirea acestei obligatii atrage excluderea de la procedura.Nota: Operatorul economic care nu indeplineste cerintele va fi exclus de la procedura.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propia raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prevazut in Anexa nr.1. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului(original, copie legalizata sau copie certificata ?Conform cu originalul? de reprezentantul operatorului economic);
- Se va completa declaratia privind calitatea de participant la procedura, conform Formularului 7 anexat la documentatia de atribuire.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: - Certificat emis de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la: - declararea cifrei de afaceri pe ultimul an, care va fi de cel putin 20 000 lei, care va fi in domeniul de activ. aferent obiec.contractului.- in cazul in care ofertantul isi demonstraza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, la notar, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.- persoana care asigura sustinerea financi-
aranu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire si trebuie sa prezinte in acest sens si o Declaratie privind situatia personala.- atunci cand un grup de operatori econo-
mici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membr
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la: - Lista principalelor livrari in ultimii 3ani;
- Autoritatea contractanta stabileste cacerinta minima, indeplinirea sau aflarea in curs de indeplinire, in ultimii 3 ani, a unui contract (mai multe contracte) care a (au) avut (ori au ) ca obiect livrarea de bunuri similare, in valoare cumulata de minim 20 000 lei;
- In cazul in care ofertantul isi demonstraza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, la notar, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate;
- Persoana care asigura sustinerea tehnicasi profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire.
ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii econ.trebuie sa fie inscrisi in SEAP;Invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica se va transmite tuturor ofertantilor simultanprin SEAP;Invitatia va contine data si momentul de start;Transmiterea invitatiilor de participare la licitatia electronica se va face, operatorilor economici care au avut oferte admisibile;Lici. elec. se va desfasura intr-o runda, de o zi; Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica, respectand crit."pretul cel mai mic" Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritateacontractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 13:00
Locul: Baza de reparatii nave, str. Incinta Port Docuri nr.1 - Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana/le imputernicita/e care trebuie sa aiba asupra lor imputernicire semnata si stampilata de reprezentatul legal al operatorului economic, impreuna cu copia CI/BI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritateacontractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara, care se va prezenta in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de executare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2012 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer