Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru de achizitie publica de furnizare cartuse de toner


Anunt de participare numarul 97134/29.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei
Adresa postala: Str.Constantin Nacu, nr.3, sect.2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Dumitriu Mihaela, Tel.021.32.78.100; 021.32.78.101, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.312 43 65;, Adresa internet (URL): www.anre.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru de achizitie publica de furnizare cartuse de toner
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ANRE - din str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 126.63 si 80, 253.26RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ori de cate ori apare necesitatea dea achizitiona cartuse de toner necesare desfasurarii activitatii institutiei cu observatia urmatoare: cu ocazia reluarii competitiei pentru atribuirea primului contract subsecvent se va solicita contractarea/ livrarea intregii cantitati minime.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 126.63 si 80, 253.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare de 802 lei (virament bancar, depunere la casieria ANRE, scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate de asigurare)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua in conformitate cu OUG 34/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare conform art.44 si art.45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, eliberat de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor, semnat si stampilat de catre organul emitent.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor localevalabil la data deschiderii ofertelor, semnat si stampilat de catre organul emitent
- Certificatul constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor, semnat si stampilat de catre organul emitent
- Certificatul de inregistrare eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului, semnat si stampilat de catre organul emitent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Documente de certificare a sistemului calitatii valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate din seria ISO 9001/2000 privind managementul calitatii si 14001/2005 privind managementul mediului
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani: ofertantul va face dovada ca a incheiat si indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare cartuse de toner, cu o valoare de minimum 30.000 lei (fara TVA), reprezentand echivalentul a 7335, 32 Euro (fara TVA) (echivalentul Lei /Euro a fost determinat la un curs Euro la BNR din data de 15.03.2010, de 1 Euro = 4, 0898 lei)
- O recomandare din partea beneficiarului contractului solicitat.
- Autorizare de livrare a produselor de la producatorul cartuselor care vor fi livrate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13585/29.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2010 18:00
Locul: Procedura se va desfasura on-line prin intermediul SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Procedura se va desfasura on-line prin intermediul SEAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERILOR OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANRE - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR. CONSTANTIN NACU, NR3, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213278100, Fax: 0213124365, Adresa internet (URL): www.anre.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2010 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer