Licitatie Publica - acord - cadru de furnizare
Anunt de participare numarul 21250/29.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 145, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: Nicu Vaduva, Tel.0244-336251, 0244-337121, Email: [email protected], Fax: 0244-337121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord - cadru de furnizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoala de Agenti de Politie , , VASILE LASCAR, , Campina
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 448, 706RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de produse de origine animala, carne si produse din carne
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
carne: pasare-10500kg, porc-11650kg, vita-5860kg, sunca presata-2395kg, salam uscat-1405kg, ceafa afumata-1405kg, muschi tiganesc-1405kg, carnati-2000kg, pateu de ficat-2770kg
Valoarea estimata fara TVA: 448, 706RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.09.2007 pana la 29.08.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in suma fixa de 4487 lei, se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau depunere a unui ordin de plata sau fila CEC
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata efectuandu-se prin ordin de plata intr-un cont curent al furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate
-Declaratie privind neincadrarea in sit. Prev. La art. 181 din OUG nr.34/2006
-Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de inmatriculare la Camera de Comert si Industrie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice de la Directia Generalaa Finantelor Publice Judetene
-Certificat privind impozitele si taxele locale de la Directiile Economice din Primarii
-Bilantul contabil pe anul 2006
-Informatii generale despre ofertant privind cifra de afaceri din cel mult ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale despre ofertant
-Informatii privind experienta similara
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat
-Declaratie privind utilajele de care dispune operatorul economic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: D.A. se va ridica de la sediul scolii, in baza unei solicitari scrise, zilnic de L-V, intre orele 10 -14, contracost, suma fiind depusa in casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2007 10:00
Locul: Scoala de Agenti de Politie , , VASILE LASCAR, , Campina, B-dul. Carol I, nr.145
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
A fost transmis spre publicare in S.E.A.P.anunt de intentie , in data de 01.02.2007, acesta fiind acceptat de catre A.N.R.M.A.P. in data de 02.02.2007 si inregistrat in S.E.A.P. cu nr. 1665.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641, Email: [email protected], Fax: 021/ 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il cionsidera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Consilierului Juridic
Adresa postala: Scoala de Agenti de Politie , , VASILE LASCAR, , Campina, B-dul. Carol I, nr. 145, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Tel.0244/336251, int. 250, Email: [email protected], Fax: 0244/ 333650, Adresa internet (URL): www.scoalapolitie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 16:31