Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru de furnizare materiale pentru constructii


Anunt de participare numarul 132915/04.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR. 7b, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: constantin costel, Tel. +40 213195858-2375, Email: [email protected], Fax: +40 213101565, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru de furnizare materiale pentru constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Lt. col. Marinescu Constantin nr. 6, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 21 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 988, 396.55RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - data estimativa a incheierii primului contract subsecvent: 3 zile de la semnarea acordului cadru; data estimativa a incheierii celui de al 2-lea contract subsecvent - 01.02.2013. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent - 994198.28 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare materiale de constructii diverse, necesare pentru reparatii in regie proprie la obiectivele apartinand autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44111300-4 - Ceramica (Rev.2)
03419000-0-Cherestea (Rev.2)
44171000-9-Placi (constructii) (Rev.2)
44212381-3-Invelitori metalice (Rev.2)
44334000-0-Profile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform fisierului , ,lista cantitati acord-cadru/ contracte subsecvente'', atasat la sectiunea , ,general'' - document atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 988, 396.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Termen limita de depunere: garantia de participare se depune la aceeasi data cu cea stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul garantiei: 30000.00 (treizecimii) lei. Valabilitatea garantiei de participare - 60 de zile de la data depunerii ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;In cazul in care ofertantul formuleaza contestatie in conditiile prevazute de art. 255 din OUG 34/2006 si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: ? 4.200 lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei = 5.768, 40 lei -garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.-cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului subsecvent, fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie: sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari (conform Formularului nr. III.1.1.b).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Cerinta obligatorie: Prezentare Formular nr. III.2.1.a)
b) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.u.G. nr.34/ 2006
Cerinta obligatorie: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform Formularului nr. III.2.1.b)c) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.u.G. nr.34/ 2006
Cerinta obligatorie: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata conform Formularului nr. III.2.1.c)d)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1din O.u.G. nr.34/ 2006
Cerinta obligatorie
Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69'1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform Formularului nr. III.2.1.d).Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Comandantul Unitatii Militare 02574 Bucuresti - Catalin Zisu; seful serviciului achizitii publice - Marian Ghica; seful serviciului financiar-contabil - Bogdan Vasile; seful sectiei juridice - Cristina Stefan; persoanele ce urmeaza a fi nominalizate pentru a alcatui comisia de evaluare.e)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Cerinta obligatorie: e1). Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.
e2). Prezentarea Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat.
Certificatele solicitate mai sus trebuie sa evidentieze situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Neindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
f) Certificat de cazier fiscal al ofertantului
Cerinta obligatorie: Prezentarea cazierului fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF.
Existenta faptelor inscrise in cazierul fiscal, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 sau 69'1, precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele de calificare solicitate de catre autoritatea contractanta la pct. e) si pct. f) pot fi depuse in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita oferatantului castigator, inaintea de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care aceasta a depus certificatele in copie conform cu original, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata. a) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competent
Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatia de atribuire.
Vor fi calificati operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia sau comercializarea produselor pentru care depune oferta.
b) Cazier judiciar al ofertantului
Cerinta obligatorie: Prezentarea cazierului judiciar din care sa reiasa ca administratorul/ administratorii si asociatul/asociatii nu a/au fost condamnat/ti, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. (pentru statele unde este aplicabil).Existenta faptelor inscrise in cazierul judiciar, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Cerificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului poate fi depus in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul; autoritatea contractanta va solicita oferatantului castigator, inaintea de comunicarea rezultatului procedurii si in situatia in care aceasta a depus certificatul in copie conform cu original, de a depune pentru conformitate inscrisurile solicitate in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii privind situatia economico ? financiara: cerinte minime pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca pentru a fi considerat calificat - Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011) rezultata din activitatea desfasurata: minim valoarea indicata - 1.900.000, 00 lei.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicatdeBNRpentruanulrespectiv, dupacum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei
Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in documentele depuse.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Indeplinirea conditiei de a fi livrat produse similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, in ultimii 3 ani, in valoare minima de 900.000, 00 lei, precum si prezentarea confirmarii livrarilor.
a) Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii - standard de asigurare a calitatii ISO 9001/ 2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul;b)limitele valorilor minime pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu exista limite;c) informatii care vor fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice: -licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta-ofertantii pot vedea cea mai buna oferta-licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentuluid)conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: numai ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati sa prezinte preturi noie) data initierii etapei de licitatie electronica: 3 zile de la transmiterea catre SEAP a rezultatelor evaluarii initiale a ofertelorf) numarul de runde organizate - 1(una)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2012 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante - str. Drumul Taberei nr. 7b, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal: daca preturile ofertate sunt egale atunci autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara mai mica decat pretul ofertei egale, in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de sesizare c.n.s.c. - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform ar. 256'2 alin.(1) din OuG nr. 34/ 2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectia Juridica si Drept International Umanitar
Adresa postala: str. Drumul Taberei nr. 7b, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 213155485-248, Fax: +40 213152165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer