Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD - CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 112006/27.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE GASTROENTEROLOGIE SI HEPATOLOGIE IASI
Adresa postala:  IASI, BULEVARDUL INDEPENDENTEI, NR.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700111, Romania, Punct(e) de contact:  MONICA BUCIUMANU, Tel. 0232/267500, Email:  [email protected], Fax:  0232/267500, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD - CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FARMACIA INSTITUTULUI DE GASTROENTEROLOGIE SI HEPATOLOGIE IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 122, 030.4 si 2, 244, 060.7RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD - CADRU DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
271 DE MEDICAMENTE
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 122, 030.4 si 2, 244, 060.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE LA PROCEDURA, IN CUANTUM DE 2% DIN VALOAREA MAXIMA ESTIMATA a fiecarui lotGARANTIA DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI SUBSECVENT INCHEIAT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI DIN CONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII INCHEIAT CU CASA DE ASIGURARI DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici au dreptul de a se asocia pentru a depune candidatura comuna, dar in cazul in care vor fi declarati castigatori, vor fi nevoiti sa-si legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitateadin care sa reiasa ca operatorul economic nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G nr. 34/2006.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG34/2006
-prezentarea certificatului fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat (eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat, in original, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei) - Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? valabil la datadeschiderii ofertelor-procedurii-original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale despre ofertant - datat, semnat si stampilat in original 2. Bilantulcontabilpentruexercitiul financiarladatade 31.12.2009 , avind rezultat pozitiv, vizat si inregistrat de organele competente, in copie. exceptie de la prezentarea obligatorie a acestui document fac ofertantii infiintati in anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (formular nr.8+anexa) .
2. Autorizare de la producator (DEALER) act prin care producatorul autorizeaza ofertantul de a livra produsele.3. Autorizatia de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - copie
4. Autorizatie de punere pe piata a medicamentelor, emisa de Agentia Nationala a Medicamentului valabila la data deschiderii ofertelor-copie (declaratie cu autorizatiile de punere pe piata pentru fiecare cod de medicamente, urmand ca acestea sa fie trimise ulterior doar pentru loturile castigate).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2011 12:00
Locul: SEDIUL INSTITUTULUI DE GASTROENTEROLOGIE SI HEPATOLOGIE IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE CARE PREZINTA IMPUTERNICIRE DE LA OPERATORUL ECONOMIC PARTICIPANT LA PROCEDURA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VENITURI DIN CONTRACTUL DE PRESTARI SERVICII INCHEIAT CU CASA DE ASIGURARI DE SANATATE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, BUCURESTI, COD. 030084, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala:  STR. ANASTASIE PANU, NR.1, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700024, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL INSTITUTULUI DE GASTROENTEROLOGIE SI HEPATOLOGIE IASI
Adresa postala:  BD. INDEPENDENTEI NR1, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700111, Romania, Tel. 0232267500, Fax:  0232267500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2010 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer