Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru de furnizre energie electrica necesara consumului agentilor economici care desfasoara activitati in cadrul Parcului Industrial Valenii de Munte


Anunt de participare numarul 144053/04.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRAHOVA INDUSTRIAL PARC S.A.
Adresa postala: str. BEREVOIESTI, nr. 77-79, Localitatea: Valenii de Munte, Cod postal: 106400, Romania, Punct(e) de contact: SAVULESCU EUGEN, Tel. +40 244280924, Email: [email protected], Fax: +40 244282600, Adresa internet (URL): www.pipvaleni, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: PARC INDUSTRIAL
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru de furnizre energie electrica necesara consumului agentilor economici care desfasoara activitati in cadrul Parcului Industrial Valenii de Munte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de racord adanc 110/20kv Olteni, apartinad S.D.F.E.E. Muntenia Nord
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 350, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual, valoarea unui contract subsecvent (pentru 12 luni), este de 3.087.500, 00 lai fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
S.C. Prahova Industrial Parc S.A., societate - administrator al parcului industrial Valenii de Munte trebuie sa asigure, in baza legii, furnizarea de energie electrica pentru toti subconsumatorii, persoane juridice si fizice de pe platforma parcului. Societatea inregistreaza un consum lunar de energie electrica de aproximativ 792.000 KWh. Energia electrica este preluata de la statia de racord adanc SRA 110/20 KV Olteni, apartinand S.C. Electrica Muntenia Nord, prin intermediul a 4 celule de 20 KV/630A. Aceasta energie este distribuita si transformata in energie electrica de joasa tensiune 3x380/220V la subconsumatorii din cadrul parcului industrial prin intermediul a 6 puncte trafo 20/0, 4 KV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cu caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 60000 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuant si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin ordin de plata in original in cuantumul prevazut. Pentru cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda pentru o evaluare unitara echivalenta leu/alta valuta, sau un curs de schimb care se va raporta la data de 08.05.2013. Instrument de garantie trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conf. cu preved. art. 278"1 din OUG 34/2006 cu modif. si complet ult., in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 60 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor. Contul de garantii de participare este: RO39RNBC0211011850750001 deschis la B.C.R. Valenii de Munte. Codul Fiscal al AC este: RO14334078 Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societete bancara sau de o societate de asigurari, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si complectarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG.34/2006, formular 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG.34/2006, formular 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG.34/2006, formular 3, Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Dulce Ana Director General, Tudor Nicolae Puiu ? Serv. Administrare Parc, Dragomir Florin Auras ? Consilier Juridic, Cojanu Nicoleta ? Comp. Financiar, Savulescu Eugen- Responsabil achizitii publice, Rotaru Adrian ? Presedinte C.A., Barbu Elvira Mihaela ? membru C.A., Burdusel Silviu Nicolae ? membru C.A., Dragomir Ion ? membru C.A., Matei Dumitru ? membru C.A., Popescu Ecaterina ? membru C.A., , Dafina Anghel ? membru A.G.A., Costovici Marian - membru A.G.A., Ilie Mihai ? membru A.G.A., Nila Pu?kin membru A.G.A.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin ANRMAP Nr. 314 /2010).formular 4.-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleSe prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de autoritatea locala pe raza careia operatorul economic are sediul principal, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentul se va prezenta in copie conform cu originalul , anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.-Licenta pentru furnizarea energiei electrice eliberata de ANRE.Se prezinta in original/copie legalizata/copie, lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - potrivit prevederilor art.8, al.2 din Legea 123/19 iulie 2012 - Legea energiei electrice ?i a gazelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri din domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pentru ultimii trei ani de activitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta in original fisa de informatii generale. Formularul 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani in baza unui contract de furnizare.
-Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre minim un client beneficiar (de la unitatile enumerate in declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani) , in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Completarea si prezentarea Formularului 6- confirmarea livrarilor de produse similare, se vor prezenta documente contrasemnate de clientul beneficiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: - pretul de furnizare al energiei electrice, reprezinta principalul factor de evaluare a ofertelor si, ca atare, in cadrul sistemului de factori alesi, este notat cu cel mai mare numar de puncte acordate.
2.
Intervalul de timp in care se poate efectua corectia la prognoza initiala privind consumul de energie electrica (exprimat in ore)
9%
Descriere: - modificarea consumului de energie electrica ce trebuie furnizata parcului industrial are o importanta sporita, datorita faptului ca activitatea agentilor economici din cadrul parcului determina o modificare a consumului de energie electrica ce nu poate fi prognozata cu precizie. Din aceste considerente, pentru transmiterea intr-un interval de timp cat mai scurt a modificarii consumului de energie electrica din cadrul parcului industrial, se acorda un punctaj maxim de 9 puncte.
3.
Intervalul minim de banda pentru care pretul de furnizare al energiei electrice la borne ramane nemodificat (exprimat in procente fata de consumul lunar prognozat)
22%
Descriere: - intervalul minim de banda este important, intrucat, consumul zilnic de energie electrica inregistrat de agentii economici din cadrul parcului industrial se poate situa sub pragul minim prognozat si comunicat furnizorului de energie electrica, in acest caz, acesta din urma putand a modifica pretul de furnizare a energiei electrice. Astfel, pentru un interval minim de banda (exprimat in procente fata de cantitatea solicitata si prognozata) pentru care furnizorul mentine acelasi pret de furnizare a energiei electrice se acorda un punctaj maxim de 22 puncte.
4.
Intervalul maxim de banda pentru care pretul de furnizare a energiei electrice la borne ramane nemodificat (exprimat in procente fata de consumul lunar prognozat)
22%
Descriere: - intervalul maxim de banda este, de asemenea, important, intrucat, consumul zilnic de energie electrica inregistrat de agentii economici din cadrul parcului industrial se poate situa peste pragul maxim prognozat si comunicat furnizorului de energie electrica, in acest caz, acesta din urma putand a modifica pretul de furnizare a energiei electrice. Astfel, pentru un interval maxim de banda (exprimat in procente fata de cantitatea solicitata si prognozata) pentru care furnizorul mentine acelasi pret de furnizare a energiei electrice se acorda un punctaj maxim de 22 puncte.
5.
Puterea ce va fi contractata (exprimata in MW)
4%
Descriere: - furnizarea de energie electrica la o putere adecvata consumului de energie electrica din cadrul parcului industrial este punctata cu un numar maxim de 4 puncte.
6.
Interval baza de decontare (IBD) (exprimat in ore)
3%
Descriere: - intervalul baza de decontare in care se masoara consumul de energie electrica din cadrul parcului industrial este important pentru stabilirea pretului energiei electrice. Pentru un astfel de interval mentionat in unitati de timp cat mai mari se acorda punctajul maxim de 3 puncte.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2013 13:00
Locul: La sediul SC PRAHOVA INDUSTRIAL PARC SA, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, invitati ai autoritatii contractante, dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor situate pe primul loc cu punctaj egal departajarea se face in functie de pret, iar daca si pretul este egal departajarea se face in functie de factorul de evaluare - Intervalul de timp in care se poate efectua corectia la prognoza initiala privind consumul de energie electrica (exprimat in ore).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art. 2562 din OUG 34/ 2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC PRAHOVA INDUSTRIAL PARC SA - Compartiment Juridic
Adresa postala: -Str.BEREVOIESTI Nr. 77-79;, Localitatea: VALENII DE MUNTE, Cod postal: 106400, Romania, Tel. +40 244280924, Email: [email protected], Fax: +40 244282600, Adresa internet (URL): www.pipvaleni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2013 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer