Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru de servicii bancare pentru efectuarea operatiunilor de incasari si plati in valuta


Anunt de participare numarul 129649/01.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale- Directia financiar-contabila
Adresa postala:  str. Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Goloiu, Tel. 021/3195858 int 2277, In atentia:  Gabriel Goloiu, Email:  [email protected], Fax:  021/3196038, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru de servicii bancare pentru efectuarea operatiunilor de incasari si plati in valuta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 757, 647RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii bancare pentru efectuarea operatiunilor de incasari si plati in valuta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66100000-1 - Servicii bancare si de investitii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea totala estimata a fi utilizata pentru procurarea valutei in perioada 2012-2015 este de 2128787000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 757, 647RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Scrisoare de garantie de participare, eliberata de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in suma de 17.000 lei;Scrisoare de garantie de buna executie a contractelor subcvente.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Nu au dreptul de a participa cu oferta, doua sau mai multe filiale/sucursale ale aceluiasi ofertant;Ofertantii trebuie sa detina sucursale/agentii cel putin in orasele Sibiu, Constanta si Oradea;Ofertantii trebuie sa asigure confidentialitatea serviciilor prestate.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc situatia personala/capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, connform documentatiei de atribuire;
2.a) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, astfel:
- certificat(e) de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).b) Declaratie pe propria raspundere din care rezulta ca ofertantul nu este in una dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.u.G. nr.34/2006;c) Document emis de Banca Nationala a Romaniei din care sa rezulte cel putin elementele prevazute la art.181 lit. a) din O.u.G. nr.34/2006;
3.Certificatul emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie;
4.Autorizarea de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei, ori dupa caz notificarea transmisa Bancii Nationale a Romaniei, in cazul ofertantilor din alte state membre U.E., prevazuta de O.u.G.nr.99/2006, in copie certificata prin semnatura si stampila conducerii ofertantului, insotit de textul "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc situatia economica si financiara:
1. Fisa de informatii generale-conform documentatiei de atribuire;
2. Indicatorul de lichiditate: minim 1;
3. Nivelul indicatorului de rating acordat cel mai recent, dar nu mai tarziu de anul 2010, de catre o agentie internationala de rating, insotit de o explicare clara a acestuia si prezentarea unui document certificat prin semnatura si stampila conducerii ofertantului, insotit de textul "conform cu originalul".Daca, potrivit uzantelor agentiei internationale, banca nu a primit un document scris in acest sens, se va preciza acest lucru si va fiindicata sursa unde acest indicator poate fi verificat.
Daca, nivelul de rating a fost comunicat printr-un document numai institutiei de credit - mama (care nu are sediul in Romania), acesta poate fi prezentat in copie, certificata prin semnatura si stampila de catre conducerea ofertantului din Romania, insotit de textul: ?conform cu originalul existent la......(institutia de credit - mama)?.In situatia in care banca nu a fost evaluata de o agentie internationala de rating, se va face mentiunea despre acest lucru.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala:
1. Fisa de informatii privind experienta similara-conform documentatiei de atribuire;
2. Declaratie pe propria raspundere sau certificat de calitate privind mijloacele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, reducerea riscului si a costurilor, inclusiv reteaua de banci corespondente (art.9 din O.u.G. nr.146/2002 si art.36 din H.G.nr.925/2006);
3. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune (functia de control al riscurilor, functia de conformitate si functia de audit intern) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant (externalizarea activitatii de audit), in special pentru adecvarea capitalului la riscuri. Poate fi prezentat in copie certificata de conducerea ofertantului, cel mai recent raport de audit (extras continand concluziile)-Regulamentul nr. 18/2009 al B.N.R.;
4. Document de confirmare a modului de indeplinire a obligatiilor contractuale emis de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar, mentionat in fisa de informatii privind experienta similara de la punctul 1, conform prevederilor art.188 alin.2 lit.a din O.u.G.34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2011 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2011 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti de conducerea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Tel. 021/3195858 int. 2322, Fax:  021/3196032
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2011 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer