Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si capr


Anunt de participare numarul 136246/06.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Constanta
Adresa postala: Sos. Mangaliei nr.78, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900111, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 241682417, In atentia: Dr. Mertoiu Grigore, Email: [email protected], Fax: +40 241682119, Adresa internet (URL): www.dsv-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: 4 Circumscriptii Sanitare Veterinare de Asistenta din judetul Constanta: 23 August, Costinesti, Tuzla si Gradina
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 808, 508.5RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare la CSVA 23 August, Costinesti, Tuzla si Gradina din jud.Constanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 CSVA 23 August: total 193183 lei din care: an 2012- 42552 lei;an 2013-48499.5 lei;an 2014-50244.5 lei; an 2015- 51887 lei
Lot 2 CSVA Costinesti: total 55148.5 lei din care: an 2012- 13159 lei;an 2013-13548 lei;an 2014-13794 lei; an 2015- 14287.5 lei
Lot 3 CSVA Tuzla: total 166711.5 lei din care: an 2012- 37828.5 lei;an 2013-39343.5 lei;an 2014-40611 lei; an 2015- 48928.5 lei
Lot 4 CSVA Gradina: total 393465.5 lei din care: an 2012- 95119.5 lei;an 2013-97902 lei;an 2014-99057 lei; an 2015- 101387 lei
Valoarea estimata fara TVA: 808, 508.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie in cuantum de 1% din valoarea estimata.Forma de constituire a garantiei de participare: sub orice forma prevazuta de art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Contul in care se va depune garantia de participare: RO29TREZ2315009XXX005046, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal :4707706. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei in cuantumul si forma solicitata va fi la vedere, in afara plicului continand oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituiriigarantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere.Lot nr. 1 CSVA 23 August - 1932 lei; LOT nr. 2 CSVA Costinesti- 551 lei; Lot nr. 3 CSVA Tuzla - 1668 lei si Lot nr. 4 CSVA Gradina - 3935 lei. Se poate plati si in numerar la casieria institutiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In temeiul art.15 alin 2 din OG 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor cu modificarile si completarile ulterioare si ale art 4 din legea 160/1998 pentru organizarea si exercitarea profesiunii de medic veterinar
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.).Prezentare formular 5, document semnat, stampilat si datat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 dinO.U.G. nr. 34/2006 (Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.).Prezentare formular 6 document semnat, stampilat si datat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.).Document semnat, stampilat si inregistrat, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara desfasurarii licitatiei(original sau copie semnata , ,conform cu originalul?) .
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale. ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.).Document semnat, stampilat si inregistrat, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara desfasurarii licitatiei (original sau copie semnata , ,conform cu originalul?).
-Declaratie privind calitatea departicipant la procedura.Prezentare formularul 7 document semnat, stampilat si datat.(Inclusiv in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
-Cazier fiscal( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.).Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie semnata , ,conform cu originalul?)
-Cazier judiciar ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.). Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/i al/i operatorului economic. Cazier judiciar pentru persoana imputernicita (daca e cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent formular 9.
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006(atat persoane juridice cat si persoane fizice).Se va completa formularul D -Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Lazar Romeu - director executiv, Dinca Gheorghe- director executiv adjunct, Tolea Vera - sef serviciu economic, Turineac Sorin-consilier juridic.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
Atentie! Nu se folosesc prescurtari.
Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stablita de lege, nu vor fi mai vechi de 60 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor. 1.Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator (pentru P.J), adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. ( Sacuprinda Codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare )2.Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare , conform art. 31, lit b din legea 160/1998 republicata( pentru P.F/ P.J) Document in copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cu originalul??.Pentru persoane juridice/fizice straine:
1. Documente edificatoare (traducere autorizata si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
2. Acte (original si copie) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat.
Fisa de identificare financiara
Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an
Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Situatia economica si financiara solicitata va fi centralizata de liderul asocierii prin utilizarea formularului 8.Situatia economica si financiara se va prezenta si separat de catre fiecare ofertant asociat. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poaate fi sustinuta si de si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic s persoana respectiva, operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica semnat de catre persoana care il sustine. Persoana care sustine financiar operatorul economic nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestatul de libera practica
Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului.
Informatii privind subcontractantii/asociatii(informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze)
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei si pe perioada derularii contractului va asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
In temeiul art.15 alin(2) din OUG 42/2004 privind organizarea si functionarea activitatii sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor, cu modificarile si completarile ulterioare si ale art.4 din Legea nr.160/1998 pentru organizarea si exercitarea profesiunii de medic veterinar
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Factori tehnici
60%
Descriere: spatiu, domiciliu, dotare, experienta, autoturism
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2012 11:00
Locul: Sediul DSVSA Constanta, Sos. Mangaliei nr. 78 Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care apar oferte cu acelasi pret se va solicita , pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertei a carei propunere financiara are pretul cel mai scazut.Autoritatea contractanta va solicita, in cazul unui pret neobisnuit de scazut, in scris si inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari cu privire la pretul ofertat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederileO.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul DSVSA Constanta
Adresa postala: Sos. Mangaliei nr. 78, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900111, Romania, Tel. +40 241682417, Email: [email protected], Fax: +40 241682119
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2012 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer