Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord - cadru furnizare carburanti auto


Anunt de participare numarul 145017/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea 13 Septembrie 135 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Punct(e) de contact: Marian Vlad, Tel. +40 213166171, Email: [email protected], Fax: +40 213166171, Adresa internet (URL): https: //mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord - cadru furnizare carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: subunitatile inspectoratului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 242, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 12 contr.subsecv., fiecare cu valab.30 de zile, in fc.de necesit.AC si de fondurile aloc.Val.si cant.estimate pt fiecare contract subsc.: benzina fara pb 95: min 3500 l - max 10000 l cu val.est.min.16975 lei - max 48500 lei;motorina euro diesel min 10000l - max 45833 l cu val.est. min 48500lei - max 222950, 05 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie carburanti auto (motorina euro diesel si benzina premium fara plumb 95) conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate carburanti auto estimata pentru intreg acord - cadru: motorina euro diesel minim 28000 l - maxim 550000 l;benzina premium fara plumb minim 7000 l - maxim 120000 l conform caietului de sarcini.Cantitatea estimata pentru fiecare contract subsecvent in parte: a)benzina premium fara plumb 95: min 3500 l ? max 10000 lb)motorina euro diesel: min 10000 l ? max 45833 l;
Valoarea estimata fara TVA: 3, 242, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in suma de 64856 lei.Se accepta garantie in cuantum de 50% din valoarea solicitata pentru intreprinderile mici si mijlocii.Per.de valab.a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si cel putin pentru perioada de valabilitate a ofertei; -ordin de plata in contul aut.contractante RO64TREZ7055005XXX000157 TREZORERIA sector 5, Bucuresti sau a unei file cec, pana la data deschiderii ofertelor ; In orice sit., dovada constituirii gar.de partic.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul formularii unei contestatii in cadrul procedurii de atribuire de catre ofertanti, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului si in cf.cu prev. art. 278^1 alin.1 lit.b si art.278^1 alin.2 din OUG 34/2006. Echivalenta GP in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei lim. de dep. a of. cu 5 zile. Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent (fara TVA), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract. Garantia de buna executie va fi exprimata in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie se stabileste in contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ord.ANRMAP 314/2010. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante privind procedura de atribuire: Dudus Stelian, Birsan Odeta, Dorcescu Liviu, Zlavog Claudia, Stan Gheorghe, Tudose Ciprian, Vlad Marian, Darescu Catalin; Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate ? furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare fise de informatii generale.Vor fi exclusi ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa prezinte documentul solicitat; - nu prezinta documentul completat corect si integral
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii trei ani. Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor livrari care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari. Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa prezinte documentele solicitate; - din documentele prezentate nu reiese indeplinirea cerintelor tehnice si / sau profesionale solicitate;
Certificate de conformitate a produselor furnizate emise spre exemplu de catre RAR- organismul de certificare produse (RAR-OCP), potrivit art. 31 din Directiva 2007/46/CE sau de catre orice alt organism de certificare independent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor livrari care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari. Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa prezinte documentele solicitate; - din documentele prezentate nu reiese indeplinirea cerintelor tehnice si / sau profesionale solicitate;prezentare copii conf. cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
256145/19.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta se depune pentru cantitatea maxima de produse solicitata, cuprinsa in caietul de sarcini. Pentru vizualizarea doc. de atribuire incarcate in SEAP, op.ec. trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe SITE-urile furnizorilor de semnatura electronica. -Reluarea competitiei se va face inainte de incheierea unui contract subsecvent, prin transmiterea de catre autoritatea contractanta a unei solicitari de pret catre toti operatorii economici cu care s-a incheiat acordul ? cadru, in care se va preciza cantitatea de carburanti auto ce urmeaza a se achizitiona. In urma primirii acestei solicitari, operatorii economici au obligatia de a transmite o noua oferta de pret insotita de un centralizator de preturi si, de asemenea, de calculatia de pret, contractul subsecvent urmand a se incheia cu operatorul economic care a oferit pretul cel mai scazut. - Termenele de exercitare a cai de atac sunt cele prevazute la art. 256"1 din OUG 34/2006.AC va incheia ac-cadru cu max. 3 op. ec. in masura in care exista un nr. suficient de op. ec. care au indeplinit criteriile de calif. si selectie si care au prez. of. admisibila. In sit. in care of. clasati pe locul care coincide cu nr. max. al op. ec. cu care se va incheia ac-cadru au preturi egale, AC va solicita acestora clarificari prin SEAP in vederea incarcarii electronice de catre op. ec. de doc. care contin noi preturi ce nu pot fi inbunatatite decat pana la nivelul pretului of. de op. ec. clasat pe locul 2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cai de atac sunt cele prevazute la art. 256'2 din OUG nr. 34/2006 cu completari si modificari ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr. 135, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Tel. +40 212075500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer