Licitatie Publica - acord - cadru furnizare medicamente pentru pacientii internati in unitati cu specific infectios si de tbc
Anunt de participare numarul 146003/23.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova
Adresa postala: Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Vasiluta, Tel. +40 0251461003, Email: [email protected], Fax: +40 0251461003, Adresa internet (URL): http: //www.vbabes-cv.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara - spital clinic
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord - cadru furnizare medicamente pentru pacientii internati in unitati cu specific infectios si de tbc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul clinic victor babes craiova strada calea bucuresti nr 126 craiova dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 33, 308 si 66, 616RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 - 2contracte/2 luni (perioada de valabilitate a acordului cadru)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acord cadru pentru furnizarea medicamentelor utilizate la tratamentul pacientilor internati in unitati cu specific infectios si de tbc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33692700-4-Solutii de glucoza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
medicamente pentru pacientii internati in unitati cu specific infectios si de tbc conform caiet de sarcini si detlaiilor din Anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 33, 308 si 66, 616RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
valoarea garantiei de participare la nivel de lot este prevazuta in anexa B Garantie de participare pentru fiecare lot la care operatorul economic isi depune oferta Ofertantul va constitui garantia de participare pentru o perioada de valabilitate de 60 zile. (valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. -ordin de plata in contul autoritatii contractante RO92TREZ2915006XXX011012 deschis la Trezoreria Craiova. -garantia de participare poate fi constituita si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara sau polita de asigurare atunci acesta are obligatia ca pana la data limita de depunere sa depuna in original si la sediul autoritatii contractante. Autoritatea contractanta are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu sau de a vira garantia de participare in contul propriu, atunci cand ofertantul : - revoca oferta in perioada de valabilitate ; - castigatorul procedurii refuza semnarea contractului ;echivalenta leu/alta valuta=curs BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata din fonduri alocate prin bugetul de venituri si cheltuieli
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Manda Adina-manager
Vasiluta Cosmin- director financiar contabil
Ecobici Constantin-director medical
Poenaru Luminita-director ingrijiri medicale
Consiliul de Administratie:
Nichita Georgeta-
Zavate Livioara-
Piticu Mirela Roxana-
Pascu Nela Florentina-
Nastasa Monica-
Cupsa Augustin
Filotie Mariana-
Rapanoiu Carmen Luiza-
Ciuca Delia-
Florentina Dumitrescu-
Nitu Mimi-
Dan Hurezeanu-
Pandelesu Marian-
Vaduva Camelia-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul
social, care sa ateste lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificat fiscal eliberat de compartimentul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul
social care sa ateste lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa
dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere
autorizata(copie).
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contratului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.
Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie individualizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati asa cum sunt stabilite in OG 509/2011 Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - copie
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
xxx
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Plata facturilor se va face cu OP in termen de 60 (saizeci) zile de la primirea facturii. Pentru plata facturilor operatorul economic trebuie sa aiba cont deschis la Trezorerie. Termenul de livrare nu poate fi mai mare de 5 zile de la emiterea si transmiterea comenzilor catre furnizori. Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Oferta financiara poate fi modificata la solicitarea expres a comisiei de evaluare si numai in cazul in care pentru un anumit produs exista doi sau mai multi operatori economici care au depus oferte egale (numai in cazul in care exista egalitate pentru cel mai scazut pret); noua oferta de pret se depune pe www.e-licitatie.ro in formatul stabilit de SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Boli Infectioase si Pneumoftiziologie "Victor Babes Craiova" -Biroul Achizitii
Adresa postala: Str Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Tel. +40 251461003, Fax: +40 251461003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2013 11:37