Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD - CADRU IN VEDEREA INCHEIERII DE CONTRACTE SUBSECVENTE AVAND CA OBIECT ACHIZITIA DE MEDICAMENTE DE UZ UMAN, VETERINAR si STOMATOLOGIC


Anunt de participare numarul 145736/13.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02464 BUCURESTI
Adresa postala: drumul taberei nr. 7G, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: cornel neagu, Tel. +40 213195851/ +40 217461020, Email: [email protected], Fax: +40 213195851/ +40 217461020, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD - CADRU IN VEDEREA INCHEIERII DE CONTRACTE SUBSECVENTE AVAND CA OBIECT ACHIZITIA DE MEDICAMENTE DE UZ UMAN, VETERINAR si STOMATOLOGIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Drumul Taberei, nr. 7G, sector6, (Accesulprin str. Av. Caranda, nr. 42, sector 6), Bucuresti, cod postal 061382.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 25 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 409, 175.5 si 2, 055, 199.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pe durata derularii acordului cadru se vor incheia intre 1 si 6 contracte subsecvente/an( 2013, 2014, 2015), cantitatile minime si maxime estimate aferente fiecarui contract subsecvent, vor fi cele prevazute pentru fiecare lot in parte in Anexa B, in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si fondurile puse la dispozitie in acest sens.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente de uz uman, veterinar si stomatologic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
33621200-1-Antihemoragice (Rev.2)
33631100-3-Antifungice de uz dermatologic (Rev.2)
33642200-4-Corticosteroizi pentru uz sistemic (Rev.2)
33670000-7-Medicamente pentru sistemul respirator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente de uz uman, veterinar si stomatologic ? 279 de loturi conform Anexei B
Valoarea estimata fara TVA: intre 409, 175.5 si 2, 055, 199.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare (GP) aferenta fiecarui lot in parte este cf.pct.5 al Anexei B. GP se constituie, cf.art.86, al.1 din HG 925/2006, prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari. Daca GP este sub plafonul valoric de 500 lei, se poate consitui si prin depunere la casieria AC.Pt.IMM-uri, GP va fi de 50% din valoarea GP aferenta fiecarui lot in parte.In acest caz, GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categ.IMM, cf. Formular III 9, prezentata in orignial si la vedere.GP tb.sa fie irevocabila si emisa in favoarea AC. Per.de valab. a GP va fi cel putin egala cu per. min. de valab. a ofertei. AC are dreptul de a retine GP atunci cand acesta se afla in una din situatiile: isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in per. de valab. a ofertei; ofertantul a contestat un act al AC la CNSC iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula cf. art. 2781 alin.1 din OUG 34/2006). Daca ofertantul opteaza pt. constituirea GP sub forma scrisorii de garantie bancara/polita de asigurare, aceast document tb.sa includa Formular III.3.Viramentul bancar in favoarea AC se poate realiza in contul RO67TREZ7065005XXX004406, deschis la Trez. sect. 6 Buc. Dovada constituirii GP va fi prezentata in original, la vedere, daca aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pt. virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre una dintre bancile mentionate in aceasta, insotita de Tabelul centralizator cf. Formular III 16. Aceste dovezi se prezinta pana la data si ora stabilite pt.deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de GP in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in DA.Data de referinta pt. cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii GP este curs BNR din 29.07.2013. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Nu se accepta garantii de corporatie.Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecventfara TVA, pentru IMM-uri.Achizitorul va emite pretentii si va retine garantia de buna executie, oricand pe parcursulderularii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul va notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta poate decide neconstituirea garantiei de buna executie, in situatia in care aceasta are valoare redusa (sub 500 de lei) sau in situatia in care contractantul livreaza in regim de urgenta produsele ce constituie obiectul contractului subsecvent, cu obligativitatea indeplinirii contractuale referitoare la cantitate, calitate si termene de livrare;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: PrezentareaFormularului III 5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Cerinta obligatorie: Completarea Formularului III 6. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pt. atribuirea AC . Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, aceasta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006. Prezentarea Formularului III 4. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 actualizata atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pt. atribuirea acordului-cadru. La nivelul autoritatii contractante, persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt: Popescu Constantin Cristian, Neagu Cornel. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Certificatde atestare fiscala . Persoane juridice, eliberat de M.F.P., care au calitatea de creditor bugetar. Cerinta obligatorie: Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Cerinta obligatorie: Prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul in care ofertantul se incadreaza in cat. IMM, cf. Lg. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, actualizataa, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul III 8. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.
Autorizatie de distributie angro. Prezentarea autorizatiei de distributie angro emisa de catre Agentia nationala a medicamentului si dispozitivelor medicale sau alte structuri abilitate din care sa reiasa ca produsele oferate sunt autorizate pentru comercializare. Autorizatia de punere pe piata, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului. Prezentarea Autorizatiei de punere pe piata pentru fiecare din loturile specificate in Anexa 1 la Caietul de sarcini, conform capitolului III, titlul XVII al legii 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii. Notificare emisa de Ministerul sanatatii conform OMS nr. 1069/19.06.2007 pentru aprobarea Normelor privind suplimentele alimentare. Prezentareadocumentului de mai sus pentru fiecare din loturile specificate in Anexa 1 la Caietul de sarcini. Aviz de prelucrare, procesare si comercializare plante medicinale si aromatice. Prezentarea Avizului de prelucrare, procesare si comercializare plante medicinale si aromatice utilizate ca atare, partial procesate sau procesate sub forma de suplimente alimentare predozate, pentru loturile specificate in Anexa 1 la Caietul de sarcini, conform Ordinului comun al Ministrului sanatatii si al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii rurale nr. 401/244/2005. Pentru loturile care contin plante, substante sau preparate stupefiante/psihotrope, se va prezenta in mod obligatoriu si copie a autorizatiei de depozitare si distribuire a substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope, emisa conform HG 1915/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 339/2005 privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope. In situatia in care ofertantul este producator, va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere, din care sa reiasa respectarea prevederilor OMPS 1963/2008 pentru aprobarea Regulilor de buna practica de distributie angro a medicamentelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul reofertarii: a) pretul unitar pe produsul ofertat; Eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite: NU, cu respectarea prevederilor art.202 din OUG 34/2006 actualizata; Informatiile ce vor fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor in procesul repetitiv de reofertare, informatiile referitoare la preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice, precum si la numarul participantilor la aceasta. Informatii relevante privind procesul licitatiei electronice: inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va efectua evaluarea initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire;(cnf. Art. 165 din OUG 34/2006 actualizata); Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile, sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au prezentat oferte admisibile. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre S.E.A.P. Conditii in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti, nu pot decat sa imbunateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei etape. Se vor avea in vedere urmatoarele aspecte: In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP, nu modifica pretul in cadrul etapei de licitatie electronica, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa anterior desfasurarii acestei etape, introdusa in prealabil in SEAP de catre autoritatea contractanta; Daca in urma derularii licitatiei electronice, doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim, atunci in vederea realizarii departajarii, intocmirii clasamentului si incheierea acordului cadru, se va organiza o noua etapa de reofertare prin care se va solicita respectivilor ofertanti, o noua propunere financiara care va trebui sa aiba trei zecimale (aceasta putand fi depusa la sediul autoritatii contractantein plic inchis), in termen de 1 zi de la primirea solicitarii; Solicitarea pentru participare la reofertare in vederea realizarii departajarii, se va transmite in 3 zile de la finalizarea etapei de licitatie electronica;Daca si dupa aceasta a doua runda de solicitari vor fi ofertanti cu acelasi pret si nu se va putea aplica criteriul de atribuire in vederea realizarii clasamentului, atunci, autoritatea contractanta va anula aplicarea procedurii de atribuire si incheiere a acordului cadru, pentru loturile ale caror oferte au pret egal, in baza prevederilor art.209. al.1), lit.c) din OUG 34/2006 actualizata. Nr.de runde de licitatie electronica: o runda de licitatie electronica; Licitatia electronica va incepe: la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; Durata unei runde de licitatie electronica: 1zi; Informatii relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditii tehnice si modalitati concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la etapa de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrasi online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatiile disponibile pentru realizarea conectarii si inregistrarii la htp: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=Inregistrare OF. Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica, cu respectarea prevederilor art.200 din OUG 34/2006 actualizata. Atribuirea se va efectua pe baza rezultatelor obtinute in urma finalizarii etapei de licitatie electronica, asa cum este stipulat la art. 169, alin.(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2013 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
delegatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale in urma finalizarii etapei de licitatie electronica: - In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi egale, pe lot, se va solicita ofertantilor clasati pe unul din cele 3 locuri ale clasamentului care fac obiectul reofertarii, o noua propunere financiara al carui pret va fi format din 3 zecimale, acesta din urma nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat de locul anterior in clasament. Se va depune in aceleasi conditii ca si oferta (in plic sigilat cu scrisoare de inaintare). Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire ? pretul cel mai scazut.-Daca in urma etapei de reofertare, nu se realizeaza departajarea ofertantilor, autoritatea contractanta va anula aplicarea procedurii de atribuire a contractului pentru loturile respective, in baza prevederilor art. 209 alin. (1) lit. c) din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamatata poate sesiza CNSC, conform prevederilor art. 2562 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2013 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer