Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru medicamente


Anunt de participare numarul 148795/10.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041902, Romania, Punct(e) de contact: Elena Faur, Tel. +40 213349069, Email: [email protected], Fax: +40 213349069, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sos.Berceni nr.10, sector 4, bucuresti, farmacia spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 307, 861.6 si 21, 537, 193.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, trimestrial, anual.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent 10, 153, 930.80 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru furnizare medicamente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33660000-4 - Medicamente pentru sistemul nervos si organele senzoriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cant min si max estimate pentru acordul cadru sunt mentionate la fiecare lot in parte din sectiunea Loturi. Cant estimate min si max aferente unui contract subsecvent sunt atasate anuntului de participare in fisierul cu denumirea "cant min si max pt un contr subsecv"
Valoarea estimata fara TVA: intre 20, 307, 861.6 si 21, 537, 193.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este mentionata la fiecare lot in sectiunea LOTURI din anuntul de participare. Constituirea ei se face prin insumarea valorilor loturilor pentru care se depune oferta de pret. Se va atasa un centralizator cuprinzand loturile pentru care seintocmeste, in vederea participarii.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta seva face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare-cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei( art.85 lit.b din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare)termen calculat de la termenul limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare, in original, trebuie sa fie prezentata pana la data si ora deschiderii ofertelor, la registratura autoritatii contractante, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila. Aceasta dovada a constit gar de part trebuie si scanata si atasata ofertei. 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA, daca valoarea contractului subsecvent este mai mare decat echivalentul in lei a 125000 euro, cursul de referinta BNR de la data incheierii contractului subsecvent respectiv. Mod de constituire a garantiei de buna executie: Conf.art.90 din HGnr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular.( conform art.180 din OUG 34/2006 )copie scanataNeincadrarea in prevederile art.181. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular. copie scanataDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea. nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Manager- Dr.Monica Boer
Dir.Medical Dr. Motoescu Eduard
Dir.Financiar Contabil- Ec.Simona Tavarlau
Ing.Dipl.Claudiu Popescu Sef Serv Administrativ
As. Doina Calinescu Director Ingrijiri
Mariana Ionescu Sef Serv. Financiar-Contabilitate
Adriana Vornicu ? CFP
Sef Serv Achizitii Publice- Elena Faur
Copie scanata
Nota 1: Cerinta trebuie indeplinita de orice operator economic care are calitate de ofertant unic, de ofertant asociat, de subcontractant, de tert sustinator, dupa caz.
Nota 2: Declaratia va fi prezentata de ofertantul unic, de toti ofertantii asociati, de toti subcontractantii si de toti tertii sustinatori, dupa caz.
Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular copie scanata Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Autorizatie de punere pe piata emisa de MS, in perioada de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu obligatia ofertantului de a innoi aceasta autorizatie ori de cate ori este nevoie ( conf.Legii nr.95/2006 art.700 alin.1)? copie scanata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat-un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 / echivalent, in termen de valabilitate
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Nota:
Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii (ISO 9001/ echivalent, ) nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare sau recertificare.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de catre toti asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
copie scanata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2014 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SE VA OFERTA SUBSTANTA ACTIVA, MENTIONATA LA FIECARE LOT IN PARTE.Fondurile utilizate sunt din venituri proprii si Program national sanatate mintala.Daca se constata ca EXISTA OFERTE CU ACELASI PRET, FIIND CLASATE DECI PE ACELASI LOC, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, invederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, FARA CA ACEST LUCRU SA AFECTEZE POZITIILE SUPERIOARE IN CLASAMENT OCUPATE DE CEILALTI OFERTANTI. Evaluarea ofertelor se va face la valoarea maxima estimata pentru fiecare lot.Ofertele operatorilor economici care vor avea incarcate in sistemul SEAP pret unitar si nu valoarea maxima estimata rezultata prin inmultirea pretului unitar cu cant max estimatavor fi respinse ca inacceptabile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spit.Cl. de Psih.Prof.Dr.Al.Obregia
Adresa postala: sos.Berceni nr.10, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Tel. +40 213104641, Fax: +40 213104641
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2014 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer