Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru pe 3 loturi ? Servicii de spalatorie si curatatorie uscata pentru lenjerie si echipament sanitar?


Anunt de participare numarul 129477/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala:  P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Punct(e) de contact:  Onci Sergiu Marcel, Tel. 0261-710495, Fax:  0261-710495, Adresa internet (URL):  www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru pe 3 loturi ? Servicii de spalatorie si curatatorie uscata pentru lenjerie si echipament sanitar?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: pe raza judetului Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 5, 805, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele categorii deservicii ce fac obiectul prezentului acord-cadru sunt:
-Primirea lenjeriei la punctele de colectare;
-Sortarea lenjeriei;
-Procesul de spalare;
-Procesul de stoarcere;
-Procesul de uscare;
-Procesul de calcare;
-Ambalarea, depozitarea produsului;
-Predarea lenjeriei la punctele de colectare.Loturile ce fac obiectul prezentului acord-cadru sunt: Lot I-Spitalul Judetean I, str.Prahovei nr.1;Spitalul Judetean II, P-ta Eroii Revolutiei nr.2-3;Sectia Boli Infectioase, str.Corvinilor nr.45;Sectia exterioara Tasnad;Lot II-Spitalul de Pneumoftiziologie, Sectiile I si II, str.Ialomitei nr.9, Satu Mare jud.Satu Mare;Spitalul de Pneumoftiziologie, Sectiile III si IV, Bixad, str.Principala nr.147, jud.Satu Mare;Lot III-Spitalul Orasenesc Negresti-Oas, str.Victoriei nr.90, jud.Satu Mare.In pretul serviciilor, prestatorul va furniza gratuit lenjerie , huse impermeabile pentru pat, precum si echipament sanitarin conditiile precizate in caietul de sarcini pentru fiecare lot in parte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitateasau scopul acordului-cadru si a contractelor subsecvente:
II.2.1) Total servicii: 1.- cantitatile maxime estimate de servicii, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordurilor?cadru, sunt prezentate in Anexa la caietul de sarcini aferent lotului pentru care se depune oferta.2.- cantitatile minime estimate de servicii, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordurilor?cadru, sunt cele aferente cantitatilor unitare prezentate in Anexala Caietul de sarcini aferent lotului pentru care se depune oferta.3.- cantitatile maxime estimate de servicii, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele ce urmeaza a fi atribuite, pe fiecare lot in parte, sunt cele prezentate in Anexa la caietul de sarcini aferent lotului pentru care se depune oferta.4.- cantitatile minime estimate de servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt cele aferente cantitatilor unitare din cele prezentate in Anexa la Caietul de sarcini aferent lotului pentru care se depune oferta.Valoarea estimata pe loturi este urmatoarea : LOTUL Iintre3.012.000 leisi 3.614.400 lei, fara TVA
LOTUL IIintre168.000 leisi218.400 lei, fara TVA
LOTUL IIIintre 1.644.000 leisi 1.972.800 lei, fara TVA
Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de servicii similare suplimentare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii, pentru lotul pentru care va aparea aceasta necesitate, datorita unei eventuale suplimentari a locatiilor sau a efectivelor actualelor locatii.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 805, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiilor de participare: Lot I: 60000 lei;Lot II: 4000 lei;Lot III: 35000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contr.subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetele proprii de venituri si cheltuieli ale: -Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare;
-Spitalului de Pneumoftiziologie Satu Mare;
-Spitalului Orasenesc Negresti-Oas, jud. Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele de calif.solicit. sunt oblig. si se vor depune o singura data pentru toate loturile pentru care se va depune o oferta. Decl. privind eligibilit.-Form.12A;Decl.priv.neinc.in prev.art.181.-Form.12B;Certif.de atest.fisc.priv.indepl.oblig. de pl.a imp., taxelor si contrib.de asig.soc.;Certif.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a imp. si taxelor loc.;pers.jur./fiz.straine vor prez.doc.echiv.;Dec.priv.calit.de part.la proc. Form.12C;Decl.priv.neinc.in sit.prev.laart. 69.1-Form.Y.;Certif.de part.la licit.cu of.indep.Form. Z.Capacitatea de exercitare a activ.prof.(inreg.)Pers.jur./fiz.rom.Certif.de inreg.;Certif.const.emis de ORC Pers.fiz.rom.vor prez.autoriz.de funct.PF, ;Pers.jur./fiz.str.-doc.echiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Inf.priv.sit.ec.-fin. Fisa de inf. gen.Form. C ;Bilant cont.si contul de profit si pierderi pentruanii 2008-2010.Cifra medie de af. sa fie de min.1.800.000 lei lot1;100.000 lei lot2; 950.000 lot3; pers.jur./fiz.straine vor prez.doc.echiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Inf. priv.cap.teh.Lista dot.cu utilaje specif.-Form.12H , se vor prez. fiseleteh. aleechip.din care sa rez. capac. de spalare a masinii/zi;Lista princip.prest.de serv.simil.in ult.3 ani Form. 12F, dep.1 contr.in val.de min.: 1.800.000 lei lotul 1;100.000 lei lotul 2;950.000 lei lotul 3.si rec.din partea benef.;Dov. detinerii mijl.de transp.nec. asig.transp.lenj. autoriz.d.p.d.v. sanitar si in conf.cu O.M.S. nr.1025/2000. Se vor prez. autoriz.;Autoriz.sanit.(aviz sanitar), eliberata de D.S.P. din care sa rez.compet.de a presta serv.de spalat. in benef.unit.sanit.Actul care atesta locatia unde se desf.activ. de prestari servicii.Schita de detaliu a locatiei.Prez. unui contr./precontr./acord cu un lab.specializ. si copie dupa autoriz. de funct.a lab. Decl. priv.ef. pers. ang.pentru indepl.contr. ;se vor dep.contract de munca, sau dupa caz, contract de colab.;Inf.priv.subcontr. Form.12G;Standarde de asig.a calit.: Certificat ISO 9001 sau echiv., ISO 14001 sau echiv. OHSAS 18001 sau echiv.Nota: Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2011 10:00
Locul: la sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  ww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  str.P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Tel. 0261-805111, Fax:  0261710495
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer