Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - Cadru pentru achizitia de lucrari de reabilitare depozit colectii patrimoniu


Anunt de participare numarul 5479/14.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUZEUL NATIONAL PELES
Adresa postala: Str. PELESULUI, Nr. 2., Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS - DRAGOS SANDU, Tel.0244/311496, 310918, 312184, In atentia: Sef Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0244/312416, Adresa internet (URL): www.muzeul-peles.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - Cadru pentru achizitia de lucrari de reabilitare depozit colectii patrimoniu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - SINAIA, Str. Cumpatul nr. 12, jud. PH.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 372, 563 si 2, 532, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1. - 2.372.563, 02 lei fara TVA (Constructii , Instalatii si Montaj), SAU - 2. - pe loturi, conform documentatie atribuire.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. -Constructii , Instalatii si Montaj SAU: 1.-Constructii si Montaj;2.-Instalatii termotehnice;3.-Instalatii hidrotehnice;4.-Instalatii electrice cu / fara Instalatia de curenti slabi;5.-Instalatia de curenti slabi (Sisteme antiefractie).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Listele de cantitati de lucrari, materiale de constructii, echipamente, utilaje, produse aferente constructiei, conform Caietului de Sarcini nr. MNP 676/08.03.2006.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 372, 563 si 2, 532, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare pentru toate loturile: 4.750, 00 lei- scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie: 4% din valoarea totala fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea lucrarilor se face de la bugetul de stat ( venituri proprii si alocatii bugetare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- Contract asociere / subcontractare. Garantia de participare este aceeasi in suma fixa pentru un lot sau toate loturile: 4.750, 00 lei(0, 2% din valoarea total estimata a acordului cadru).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
- Conditiile prevazute de Acordul - Cadru de lucrari.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice. Certificat constatator eliberat in anul 2007;Certificat de inregistrare C.U.I; Autorizari ANRGN, ANRE, etc., pentru domeniile unde sunt solicitate;Autorizatii de functionare; Licenta de functionare pentru societatile specializate in sisteme de alarmare impotriva efractiei conform Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul Contabil sau extras din bilantul contabil aferent anului 2004, 2005, 2006 la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente; Scrisoare de Bonitate din partea unei banci sau a unei societati recunoscute de audit financiar/ contabil; Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2004, 2005 si 2006Informatii generale. Cifra de afaceri minima/lot: 200.000, 00 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri minima/lot: 200.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate;Declaratie privind utilaje; Declaratie privind efectivul angajat;Experienta similara - recomandari; Certificat de autorizare a sistemului de asigurare a calitatii; Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. MNP 697/12.03.2007, Caiet Sarcini nr. MNP 676/08.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Muzeului National Peles Sinaia, sau prin OP in contul: RO19 TREZ 5255 003X XX00 0005, deschis la Trezoreria Sinaia.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2007 12:00
Locul: Muzeul National Peles, Str. Pelesului nr. 2, Sinaia, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
1-Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor; (si Curtea de Apel Ploiesti)
Adresa postala: 1.-B dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: www.anrmap.ro, Fax: 021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun in termen maxim de 10 zile de la data comunicarii, la organele competente.Un exemplar in copie va fi transmis si autoritatii contractante, in acelasi termen. (art. 272, art. 285 alin. 5 din OUG nr. 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Muzeul National Peles, Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Pelesului nr. 2, jud. Prahova, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Tel.Tel.0244/310918, int. 115, Email: [email protected], Fax: 0244/312416
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2007 23:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer