Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru pentru achizitia publica de piese de schimb, servicii de intretinere, reparatii autovehicule si ITP


Anunt de participare numarul 104994/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala:  str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Punct(e) de contact:  Larisa Petre, Tel. 3102778, In atentia:  Larisa Petre, Email:  [email protected], Fax:  3102778, Adresa internet (URL):  www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru pentru achizitia publica de piese de schimb, servicii de intretinere, reparatii autovehicule si ITP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Atelierele specializate ale furnizorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 655, 860RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord - cadru pentru achizitia publica de piese de schimb, servicii de intretinere, reparatii autovehicule (in garantie si post garantie) si ITP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34224200-5 - Piese pentru alte vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitia publica de piese de schimb, servicii de intretinere, reparatii autovehicule (in garantie si post garantie) si ITP
Valoarea estimata fara TVA: 1, 655, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de part.-etapa II: Lot 1-10907 lei;Lot 2-2412 lei;Lot 3-2443 lei;Lot 4-378 lei;Lot 5-356 lei;Lot 6-53 lei;Lot 7-11 lei; Gar. de buna exec.-etapa II(5% din val. fara TVA a contr.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-original;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-original
Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor-original sau copie legalizata
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala-in original sau copie legalizat
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii
Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse/prestari de servicii in ultimii 3 ani(experienta similara)
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Declaratie pe propria raspundere privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Standarde de asigurare a calitatii
Autorizatii: Autorizatii eliberate de producator sau importator direct din care sa reiasa ca ofertantul poate asigura piesele de schimb si poate presta servicii de intretinere si reparatii auto si ITP pentru marcile auto ofertate
Autorizatie RAR-copie legaliz. sau copie conf. cu orig. semnata si parafata de reprez. legal;Autorizatie RAR ptr. efect. ITP; Declaratie pe propria raspundere ca poate asigura repararea autovehiculelor in cazul dosarelor de daune deschisepe RCA la BCR Asigurari Vienna Insurance Group SA si CASCO la SC CARPATICA SA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
autovehiculele din dotare sunt la limita de efectuare a rev. tehn periodice
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Capacitatea tehnica si profesionala 60 puncte; Capacitatea economico-financiara 40 puncte- Punctaj minim 100 puncte (a se vedea detalierea de la VI.3)Informatii suplimentare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2010 10:30
Locul: Autoritatea Nationala a Vamilor, str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Bucuresti, etaj VII, camera 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisieide evaluare si reprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
IV.1.2)Numar minim preconizat 5, numar maxim preconizat 20;Criterii de selectie: Capacit. tehn. si prof. 60 pct. (exp. sim. 30 pct.: minim-lot 1-100 mii euro, Lot 2-25 mii euro, Lot 3-25 mii euro, Lot 4-8 mii euro, Lot 5-7, 5 mii euro, Lot 6-una mie euro, lot 7-2 sute euro si nr. pers implicate 30 pct.-Lot 1-1 consil., 10 mecanici, 4 tinichigii si 4 vopsitori, Lot 2-1 consil., 4 mecanici, 1 tinichigiu si 1 vopsitor, Lot 3-1 consil., 4 mecanici, 2 tinichigii si 1 vopsitor, Lot 4, 5, 6, 7 cate 1 consil., 1 mecanic, 1 tinichigiu si 1 vopsitor; Capacit. ec.-fin. 40 pct. media cifrei de afaceri 40 pct.-Lot 1-1000 000 lei, Lot 2-200 000 lei, Lot 3-220 000 lei, Lot 4-30 000 lei, Lot 5-30 000 lei, Lot 6-5000 lei, Lot 7-1000 lei - Total 100 pct.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213198090, Email:  [email protected], Fax:  0213191674, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), li. a si alin. 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala:  Str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Tel. 0213155858, Fax:  0213158251, Adresa internet (URL):  www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2010 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer