Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru pentru furnizarea de energie electrica pentru perioada mai 2013 - aprilie 2017


Anunt de participare numarul 142086/21.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul Bucuresti Rahova
Adresa postala: Soseaua Alexandria nr. 154 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051527, Romania, Punct(e) de contact: Paul Danciu, Tel. +40 214200810, In atentia: Darie Denis Alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 214203173, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru pentru furnizarea de energie electrica pentru perioada mai 2013 - aprilie 2017
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciar Bucurest Rahova, sos. Alexandria, nr. 154, sector 5, Bucuresti. Punct de consum-Gaz Bragadiru, com Bragadiru, jud Ilfov.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 220, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui contracte subsecvente anuale. Valoarea estimata maxima, fara tva, a contractului subsecvent cel mai mare ? contractul subsecvent din ani 2014, 2015 si 2016, este de 1555050 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru cu reluarea competitiei incheiat cu minim 3 si maxim 6 operatori economici pe o durata de maxim 48 luni de la data de 01.05.2013 pana la 30.04.2017, in vederea atribuirii de contracte subsecvente anuale de furnizare energie electrica. Cantitatile maxime aferente contractelor subsecvente sunt:
- contract subsecvent nr. 1 (01.05.-31.12.2013) - 1954.4 Mwh;
- contract subsecvent nr. 2 (01.01.-31.12.2014) - 3110.1 Mwh;
- contract subsecvent nr. 3 (01.01.-31.12.2015) - 3110.1 Mwh;
- contract subsecvent nr. 4 (01.01.-31.12.2016) - 3110.1 Mwh;
- contract subsecvent nr. 5 (01.01.-30.04.2017) - 1155.7 Mwh.
In functie de alocatiile bugetare unitatea achizitoare poate incheia un numar mai mare de contracte subsecvente acordului-cadru.
In cazul reluarii competitiei criteriul de atribuire a contractului subsecvente este , ,pretul cel mai scazut". Semnatarii acordului-cadru au obligatai prezentarii, pana la data specificata in invitatia de reofertare, la sediul unitatii, plicul cu propunerea financiara. Propunerea financiara (valoarea ofertei, fara tva) se va calcula astfel:
a) Se va lua in considerare cantitatea de energiei solicitata pentru contractul subsecvent respectiv, valoarea propuneri financiare, calculandu-se pe baza pretului unitar/Mwh, fara tva, care va cuprinde: pretul de baza, la care se adauga: tarifele reglementate pentru zona de distributie ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA, contravaloarea certificatelor verzi - calculate conform Legi 134/2012, contravaloareacogenerarii de inalta eficienta - valoare reglementata pentru anul respectiv alte taxe stabilite de reglementarile in vigoare;
b) contractul subsecvent se va incheia cu operatorul economic semnatar al acordului-cadru care a prezentat valoarea propuneri financiare cea mai scazuta, conform criteriului de atribuire.
Calendarul estimativ de incheiere a contractelor subsecvente este:
ContractData solicitariiData limita deData estimata aPerioada de
subsecventunei noi oferte transmitere a oferteiincheierii contractuluiderulare
Contract subsecvent anul 2013Aprilie 201301.05. ? 31.12. 2013
Contract subsecvent anul 201420.11.2013 26.11.2013 29.11.2013 01.01.- 31.12.2014
Contract subsecvent anul 201520.11.2014 26.11.2014 28.11.2014 01.10.- 31.12.2015
Contract subsecvent anul 201620.11.2015 26.11.2015 30.11.2015 01.01.- 31.12.2016
Contract subsecvent anul 201721.11.2016 25.11.2016 30.11.2016 01.01.- 30.04.2017
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09310000-5 - Electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord-cadru cu reofertarea de furnizare energie electrica:
- cantitatea minima - 8.886 Mwh, in valoare estimata, fara tva, de 4443000 lei;
- cantitatea maxima - 12440.4 Mwh, in valoare estimata, fara tva, de 6220200 lei.
Propunerea financiara se va prezenta on line, prin intermediul SEAP, pana la data depuneri ofertelor care va fi specificata in anuntul de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 220, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va depune de catre operatori economici participanti care prezinta oferta in cuantum de 62.202 lei.- perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- modalitaea de constituire: conform prevederilor art. 86, alin (1) din din H.G. nr. 925/2006;
- in cazul platii prin ordin de plata, se vor plati sumele aferente in contulRO 89 TREZ7055005XXX000192, deschis la trezoreria sector 5, - in cazul operatorul economic doreste constituire garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea , ,Documente si Formulare, , - in original- garantia de participare se va posta scanata in mod obligatoriu in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul unitatii achizitoare de catre toti operatori economici.- Garantia de participare se poate depune si in alta moneda decat lei. In acest caz echivalenta lei/alta valuta se va face la data de referinta ? 01.03.2013. In cuantum de 5 % din valoarea fara va, a pretului contractului subsecvent, daca valoarea, fara tva, a contractului subsecvent, depaseste 130.000 euro, echivalent in lei.- modlitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89, alin (2) din HGR nr. 925/2006;
- se poate constitui in una din formele prevazute de art. 90, alin (1) ? (3) din HGR nr. 925/2006;
- in cazul in care este prezentata sub forma de Scrisoare de garantie bancara, este recomandabil sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-buget de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor depune urmatoarele documente, in original, inclusiv de catre tertul sustinator: a. Declaratie privind eligibilitatea ? anexa 2a, i. Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura de licitatie publica deschisa orice ofertant care care in ultimi 5 ani a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani - cerinta minima de calificare; se va completa anexa 2a din sectiunea IV;
b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? anexa 2b,
c. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din oug 34/2006 ? anexa 2b.1., c.1. persoanele din autoritatea contractanta implicate in organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire si persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Darie Denis Alexandru, Cinghinau Gheorghita, Stochita Andreea, Dragan Tudorel, Danciu Paul, Pop Daniela, Milasan Dorina si Flaugiu Georgeta.
d. certificate de participare la licitatia deschisa cu oferta independenta ? anexa 2c.e. certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind obligatiile de plata la buget, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de catre Agentia Nationala de Administratie Fiscala;
f. certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de catre primariile/consiliile locale pe raza carora operatorul economic isi desfasoara activitatea. Se vor depune urmatoarele documente in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalu?, inclusiv de tertul sustinator:
a. Pentru persoanele juridice romane: Certificat onstatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate si faptul ca operatprul economic nu se afla in faliment, lichidare ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
b. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ;c. Pentru persoanele fizice autorizate: certificat de producator si alte documente eliberate de catre administratile fiscale de pe raza carora isi desfasoare activitatea sau de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca este persoana fizica autorizata;
d. Licenta de furnizare a energiei electrice emise de catre ANRE, conform Legii energiei electrice si a gazelor naturale nr. 123/2012 (inclusiv conditiile asociate acesteia).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Cifra de afaceri inregistrata in ultimi trei ani de activitate (2010, 2011 si 2012).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic va prezenta documente pentru sustinerea indeplinirii acestei cerinte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S213-352037 din 06.11.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a) In cazul ofertarii propuneri financiare, prin mijloace financiare, in SEAP, pentru stabilirea celor 6 operatori economici cu care se va incheia acordul-cadru, procedura de departajare a oferelor clasate pe locul 6 (in cazul in care sunt prezentate pe acest loc doua sau mai mult de 6 oferte admisibile care au preturi egale) modalitatea de departajare a oferteor este urmatoarea: - autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe locul 6 imbunatatireapropunerilor financiare; imbunatatirea nu poate fi facuta decat pana la nivelulofertei anterioare clasate pe locul 5 din clasament;
- documentele cu propunerile financiare imbunatatite vor fi transmise unitatiiachizitoare la sediul sau, in plic inchis, in maxim o zi de la primirea solicitarii scrise;
- daca si dupa desfasurarea etapei de mai sus, ofertele clasate pe locul 6 nu suntdepartajate, pentru stabilirea clasamentului se va lua in considerare oferta care aprezentat procentul de abatere din banda cel mai mare.b) in cazul reofertarii preturilor, pentru incheierea contractelor subsecvente acordului-cadru (atat pentru primul contract subsecvent, cat si pentru urmatoarele), autoritatea contractanta va solicita, in scris, operatorilor economici semnatari ai acordului - cadru, care au preturile clasate pe primul loc egale, sa prezinte, in scris, noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform art. 256.2 din Oug nr. 34/2006 - privind achizitiile publice
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul juruduc al Penitenciarului Bucuresti Rahova
Adresa postala: sos. Alexandria, nr. 154, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051543, Romania, Tel. +40 214200810, Email: [email protected], Fax: +40 214202428
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2013 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer