Licitatie Publica - Acord - cadru privind achizitiile publice pt mijloace de transport comun
Anunt de participare numarul 9120/06.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: LEHEL-ANTAL ABRAHAM, Tel.0266-315120, Email: [email protected], Fax: 0266-371024, Adresa internet (URL): www.miercureaciuc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru privind achizitiile publice pt mijloace de transport comun
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. GOSCOM - S.A. Municipiul Miercurea Ciuc
str. Salcam, nr. 1, jud HArghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare autobuze pt transport public urban.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121000-1 - Autobuze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- SemI 2007 - 2 buc. midibuze- Sem II 2007 - 2 buc. autobuze- SemI 2008 - 1 buc. midibuz- 1 buc. autobuz- Sem II 2008 - 2 buc. autobuze- SemI 2009 - 2 buc. autobuze
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
24000 RON, prin scrisoare de garantie bancara, prin depunerea la caseria primariei a unui ordin de plata prin care a achitat suma in contul RO44TREZ3515006XXX002142
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si din alte surse conform Hotararii Nr. 222/2006 din 29 decembrie 2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Prin conventie semnata in cazul asocierii, legalizata inaintea semnarii contractului cu asociatii castigatori sau contract de subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat la data depunerii ofertei
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului autorizatie de functionare
- Model de acord - cadru semnat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri minim 3000000 lei pe an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Descrierea, prezentarea firmei in asa fel incat sa reiese in mod expres sediul firmei, sediul unitatii sau filiala cu care ca colabora efectiv autoritatea contractanta si prezentarea unitatiilor care au service de reparatii a autovechiculelor respective.
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea cel putin a unui contract similar in valoare de 1000000 lei realizat in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Garantie tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria Primariei sau prin ordin de plata la contiul RO66TREZ35124510220XXXXX deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2007 12:00
Locul: Sala de sedinta a Primariei Municipiului Miercurea Ciuc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din partea ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-Dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.4(021)-3118090, Fax: 4(021)-3118090
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria municipiului Miercurea Ciuc - Biroul de Investitii si Achizitii Publice
Adresa postala: P-ta Cetatii, nr. 1, camera 35, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Tel.0266-315120, Email: [email protected], Fax: 0266-371024, Adresa internet (URL): www.miercureaciuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile de la data emiterii actului se depune plangerea prealabila inaintata organului emitent, dupa procedura pe care reglementeaza legea contenciosului administrativa la CNSC in 5 zile potrivit OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Miercurea Ciuc - Compartimentul Juridic
Adresa postala: P-ta Cetatii, nr. 1, camera 39, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Tel.0266-315120, Email: [email protected], Fax: 0266-371024, Adresa internet (URL): www.miercureaciuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2007 10:24