Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord - cadru privind servicii de conceptie tehnica


Anunt de participare numarul 62636/30.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARZANESTI (PRIMARIA MARZANESTI TELEORMAN)
Adresa postala: com.MARZANESTI, jud.TELEORMAN, Localitatea: Marzanesti, Cod postal: 147200, Romania, Punct(e) de contact: Mihaila Viorel, Tel.0247331999, In atentia: Sorina Florentina Dragomir, Email: [email protected], Fax: 0247331808
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord - cadru privind servicii de conceptie tehnica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Documentatiile se vor depune la sediul Primariei Com. Marzanesti, jud. Teleorman.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 200, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii in baza caruia se va incheia acordul cadrupe o perioada de 4 ani cu un singur operator economic.In baza acordului-cadru se vor incheia contracte subsecvente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232000-4 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor incheiea contracte subsecvente acestui acord - cadru, in functie de necesitatile localitatii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.11.2008 pana la 05.11.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 71000 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local precum si din finantari interne si externe.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(art180 din OUG nr34/2006;declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art181 din OUG nr34/2006;Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Taxe si Impozite Locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de oganele de administratie fiscala, Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comerului, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial - copii legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la: 30.06.2006; 31.12.2006, 30.06.2007, 31.12.2007. Pentru anul 2007 - lichiditate generala 100 %
solvabilitate patrimoniala = 30 %.Prezentarea unei fise de informatii generale care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani, din care sa rezulte o medie de peste 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii similare, executate in ultimii 3 ani, insotite de dovada obtinerii de finantari
nerambursabile. Fiecare contract de acest tip va fi insotit de recomandare din partea beneficirului si hotararea de guvern prin care a fost alocata finantarea respective.Toate aceste acte se vor prezenta in copie certificate conform cu originalul, semnate si stampilate de ofertant.Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.- Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.
- Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
- Declaratie pe propria raspundere privind sanatatea si securitatea in munca.
Declaratie pe propria raspundere privind protectia mediului.
Declaratie pe propria raspundere privind pregatirea profesionala a personalului ce va fi implicat in indeplinirea obligatiilor contractuale asumate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei se va achita la casieria Primariei Marzanesti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2008 13:30
Locul: Primaria Com. Marzanesti, jud. Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria Marzanesti - Serviciu juridic
Adresa postala: Comuna Marzanesti, Jud. Teleorman, Localitatea: Marzanesti, Cod postal: 147200, Romania, Tel.0247-331999, Email: [email protected], Fax: 0247-331808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Marzanesti - Serviciu juridic
Adresa postala: Comuna Marzanesti, Jud. Teleorman, Localitatea: Marzanesti, Cod postal: 147200, Romania, Tel.0247-331999, Email: [email protected], Fax: 0247-331808
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2008 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer