Licitatie Publica - ACORD - CADRU servicii de croitorie privind ??transformarea sepcilor camgarn pentru agenti de politie din model atipic in model aflat in vigoare?.
Anunt de participare numarul 134804/13.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: I.G.P.R. - DIRECTIA DE LOGISTICA, Tel. +40 212082525/26195, In atentia: subcomisar de politie VALOSCHI CRISTIAN, Email: [email protected], Fax: +40 213174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD - CADRU servicii de croitorie privind ??transformarea sepcilor camgarn pentru agenti de politie din model atipic in model aflat in vigoare?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: prestarea serviciilor de croitorie va avea loc la sediul ofertantului, apoi noile sepci camgarn rezultate vor fi livrate la depozitul I.G.P.R. din str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 363 si 61, 693RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de aplicare a procedurii : aprilie ? mai 2012.Calendarul estimativ de atrib. a contr. subsecv.: mai 2012- martie 2013, in functie de necesit. aut. contr. si de frecv. de alocare a fond.bugetare. Estim. ale cant. min. si max. care ar putea fi solicit. pe durata intreg. acord-cadru: 10 ? 1700. Estim ale cant. min. si max. care ar putea face ob. unui singur contr. subsecv: 5 - 900.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de croitorie privind transformarea sepcilor camgarn pentru agenti de politie din model atipic in model aflat in vigoare. Prestatorul va asigura si livrarea produselor (sepcilor noi rezultate in urma transformarii ) la depozitul I.G.P.R. din str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98393000-4 - Servicii de croitorie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de croitorie privind transformarea sepcilor camgarn pentru agenti politie din model atipic in model aflat in vigoare.Cantitatea minima de sepci necesara a fi transformata din model atipic in model aflat in vigoare: 10 buc. ; Cantitatea maxima de sepci necesara a fi transformata din model atipic in model aflat in vigoare :1700 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 363 si 61, 693RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantie de participare: 1000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :65 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin numerar sau fila CEC . Cont I.G.P.R. garantii : RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B.Cod fiscal :4453144. Cuntumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al fiecarui contract subsecvent atribuit.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat/Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara. Prezentarea a cel putin o recomandare din partea beneficiarilor (incluzand si autoritatea contractanta), din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, ofertantul a prestat/ livrat acestora la timp si in conditii de calitate, in baza contractelor incheiate, cel putin cantitatea maxima de astfel de produse sau similare, prevazuta in documentatia de atribuire la obiectul contractului.
2.Declaratie privind subcontractantii (dupa caz). In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze in parte sau in totalitate contractul de servicii, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora, iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de servicii.
3.Mostre.- Odata cu depunerea ofertei, operatorii economici vor depune in mod obligatoriu, o mostra a produsului ce face obiectul contractului, mostra realizata pe dimensiuni. Mostra de produs pusa la dispozitia autoritatii contractante cu ocazia depunerii ofertelor, nu se restituie. Mostra : sapca de culoare bleumarin-indigo, agenti = 1 buc., marimea 57
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat, lei fara T.V.A.-Nu exista limite-Sistemul da informatii despre: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice;nr.de participanti;clasament.A.C.(autoritatea contractanta) va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.In licitatia electronica, ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca(prin diminuare) ofertele depuse anterior.In cazul in care operatorul declarat admis, nu modifica in licitatia electronica, elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze si care a fost introdusa in SEAP de A.C. Nr. de runde ale licitatiei electronice: 1(una); Durata unei runde :1(una) zi. Pentru participarea la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 11:00
Locul: I.G.P.R.- Directia de Logistica, str. Mihai Voda, nr.6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa terminarea etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sa reoferteze, respectiv sa transmita noi propuneri financiare, in plic inchis, la sediul autoritatii contractante, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.G.P.R. - Directia de Logistica
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel. +40 212082525 / 26195, Email: [email protected], Fax: +402 13174965, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2012 08:41