Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord ? cadru: Reparatii capitale, proiectare si executie, instalatii electrice spital nou


Anunt de participare numarul 110104/25.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala:  B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720237, Romania, Punct(e) de contact:  ec.C-tin Timofticiuc ;tehn.Buburuzan Gheorghe, Tel. 0230/510659;0722/832106, Email:  [email protected], Fax:  0230/510659, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord ? cadru: Reparatii capitale, proiectare si executie, instalatii electricespital nou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din municipiul Suceava, Bdul 1 Decembrie 1918 nr.21, Suceava, Cod postal 720237
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 9, 720, 522RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord ? cadru: Reparatii capitale, proiectare si executie, instalatii electricespital nou;Contracte subseecventeprivind Reparatii capitale, proiectare si executie, instalatii electricespital nou; Bdul 1 Decembrie 1918 nr.21, Suceava, Cod postal 720237
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura:
1. elaborarea proiectului de executie a lucrarilor de reparatii capitale instalatii electricespital nou
2. asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor
3. realizarea lucrarilor de reparatii capitale la instalatii electrice spital nou
Frecventa, durata, cantitatile minime- maxime ale contractelor subsecvente.Primul contract subsecventse va incheia dupa finalizarea proceduriide atribuire.
Cantitatile minime si maxime ale acorului cadru si contractelor subsecvente se regasesc in Anexele 1 ? 4 din Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 720, 522RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 50000 lei, garantia de buna executie a contractelor subsecvente 10% din pretul contractului subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare-Buget de Stat iar plata se va efectua cu Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, printr-un contract scris, semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Formular nr.12A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 ? Formular nr.12B;Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular nr.12C;Certificat constatator ? original sau copie legalizata ? emis de Oficiul Teritorial al registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor;Certificat de inregistrare fiscala ? copie simpla.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla)
2.Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe anii 2007, 2008 si 2009 in domeniul obiectului acordului-cadru constructiilor-montaj care sa fie de minim 6.000.000 lei, fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara- Formular nr. 12F ; Formularul nr.14.
2.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa Formularul nr.12H.
3. Personal de specialitate- Formular nr. 12 si Formular nr.12I
4.Cerinte minime privind calitatea;5.Cerinte minime privind protectia mediului;
6.Informatii privind subcontractantii-pentru toti subcontractantii sunt solicitate acordurile de subcontractare.Se va completa o declaratie conform Formularului nr. 12G
7.Cerinte minime privind sanatatea si securitatea in munca8.Informatii privind asocierea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 10:00
Locul: in sala de sedinte a Spitalului Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din municipiul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Au dreptul de a participa la sedinta de deschidere, pe baza de imputernicire, reprezentanti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, sectia de contencios administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr.62 , ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/215.383, Fax:  0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava, Biroul Licitatii
Adresa postala:  B-dul. 1Decembrie 1918, nr.21., Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720237, Romania, Tel. 0230.510.659, Fax:  0230.520.412;0230510659
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2010 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer