Licitatie Publica - Acord ? cadru avand ca obiect furnizarea de: sigilii vamale-lot 1 si sigilii pentru accize-lot 2
Anunt de participare numarul 133249/23.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Nastase-Sef Serviciu DAAS; Gabriela Veneticu-inspector asistent, Tel. +4 0213102778, In atentia: Alexandru Nastase - Sef Serviciu DAAS, Email: [email protected], [email protected], Fax: +4 0213102778, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord ? cadru avand ca obiectfurnizarea de: sigilii vamale-lot 1 si sigilii pentru accize-lot 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Autoritatii Nationale a Vamilor ? aparat central, din Bucuresti, Calea Rahovei nr. 196, sector 5
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 715, 147RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de sigilii vamale-lot 1 si sigilii pentru accize-lot 2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35121500-3 - Sigilii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sigilii vamale si sigilii pentru accize - 2 loturi specificate in ANEXA B la prezenta fisa de date a achizitiei.
Valoarea estimata fara TVA: 715, 147RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru cele doua loturi este de 10.727. Cuantumul garantiilor de participare pentru fiecare lot in parte este precizat in ANEXA B la prezenta fisa de date a achizitiei.Valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.In conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 278?1in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, Lot 1-4413, 41 lei si Lot 2-817, 27 lei.Garantia de participare va fi constituita astfel: virament bancar sau printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va prezenta la vedere, obligatoriu, cel mai tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite la sedinta de deschidere de dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitata in prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.In situatia virarii garantiei de participare prin Ordin de plata aceasta se va vira in contul Autoritatii Nationale a Vamilor nr.: RO36TREZ7005005XXX000195 deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal: 4192650.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valorile inscrise in ANEXA B la prezenta fisa de date a achizitiei Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor (daca este cazul).
Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul -cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, semnata de catre reprezentantul legal si stampilat-, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALA al exercitiului financiar pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract, respectiv minim:
Lot 1 ? 633420 lei fara TVA.Lot 2 ? 81727 lei fara TVA.Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legiiin categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa - Legea nr.346/2004, art. 16, alin. (2)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Suma contractelor prezentate va fide minim: Lot 1 ? 633420lei fara TVA.Lot 2 ? 81727 lei fara TVA
2.Certificat de omologare pentru transportul feroviar pentru sigiliile ofertate, in termen de valabilitate.
3. Aviz de la un laborator acreditat incare sa se precizeze ca sigiliul nu poate fi violat fara a produce urme vizibile, usor de constatat si ca prezinta un inalt grad de securitate, in termen de valabilitate.
4.Prezentarea de mostre pentru produsele ofertate care atesta conformitatea acestora cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini.
Standarde de asigurare a calitatii
Copii certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2008 sau echivalent pentru domeniul relevant aferent prezentei proceduri, in termen de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poat fi imbunatatit: NU exista limite.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice, numarul participantilor la licitatia electronica, clasament.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una).Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1(una) zi.In situatia in care doi sau mai multi of. admisibili au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi prop.fin. in plic inchis, ctr. fiind atribuit ofertantului a carui noua prop. fin. are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 10:30
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, sala de sedinte, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare si este accesibila oricarui operator economic direct, nerestrictionat si deplin prin mijloace electronice la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala a Vamilor-Directia Juridica
Adresa postala: Strada Matei Millo nr. 13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel. +40 213155858, Fax: +40 213158251, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 11:31