Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD ? CADRU avand ca obiect incheierea de CONTRACTE SUBSECVENTE pentru ACHIZITIA de VACCIN HEPATIC A SI B


Anunt de participare numarul 139737/18.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02464 BUCURESTI
Adresa postala: Drumul Taberei, nr. 7G, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061382, Romania, Punct(e) de contact: Drumul Taberei, nr. 7G, Sector 6, Bucuresti, Tel. +40 213195842/+40 217461020, In atentia: Neagu Cornel, Email: [email protected], Fax: +40 213195851/ +40 217461020, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD ? CADRU avand ca obiect incheierea de CONTRACTE SUBSECVENTE pentru ACHIZITIA de VACCIN HEPATIC A SI B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 02464 Bucuresti, Drumul Taberei, nr.7G (Accesul prin str. Av. Caranda, nr.42), Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 660, 000 si 1, 800, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa: Pe durata derularii acordului cadru se estimeaza ca se vor incheia intre 1 si 6 contracte subsecvente (2012, 2013, 2014, 2015).Daca se va semna in anul 2012, cantitatea estimata a primului contract subsecvent este de 6.173 doze vaccin hepatic A si B, cu o valoare estimata de 740.760 lei, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vaccin hepatic A si B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651680-8 - Vaccinuri impotriva hepatitei B (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vaccin hepatic A si B
Valoarea estimata fara TVA: intre 660, 000 si 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia este de 18.000, 00lei si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari;Pentru IMM, cuantumul garantiei va fi de 9.000, 00 lei iar dovada constituirii acesteia va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere (Formular4)prezentata in original si la vedere;Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea UM02464;Valabilitatea garantiei va fi cel putin putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertei), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante;Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatiia)isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteiab)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a oferteic)ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la CNSC iar Consiliul respinge contestatia(suma retinuta se va calcula conf. prevederilor art.2781alin.(1)OUG34/2006)Modalitati de constituire1Sub forma scrisorii de garantie bancara/polita de asigurare care trebuie sa includa prevederile stabilite anterior la literele a, b si c(Formular3)2Prin Virament bancar in favoarea UM02464 in contul: RO67TREZ7065005XXX004406, Trez S6 BucDovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere, pana cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea oferteiOferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantie in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitateOfertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei, in cazul in care i se solicita aceasta, se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, valabilitatea garantiei va fi prelungita in mod corespunzator Cuantumul este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Modelul scrisorii de garantie este cel din Formular12.Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/asigurari si devine anexa la contractul subsecvent.Nu se accepta garantii de corporatie.Se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecventfara TVA, pentru IMM.Achizitorul va emite pretentii si va retine garantia, pe parcursulderularii contractului, in limita prejudiciului, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei, achizitorul va notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.Daca valoarea e sub 500 de lei, nu se mai constituie.Dovada constituirii va fi prezentata in original, la vedere, inainte de livrarea produsului.Valabilitatea va fi cu cel putin 15 zile mai mare decat cea a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilat.
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
A. Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta obligatorie:
PrezentareaFormularului 7 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
Note: Declaratiava fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, iar in cazul unei asocieri de catre toti membrii asocierii.
B.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie:
Completarea Formularului 8 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea acordului cadru.
Note: 1. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG nr. 925/2006.2. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.u.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 vor fi demonstrate pentru fiecare asociat.
4. Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul sau acordul cadru, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.C. Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006.
Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului 6 din din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.Reprezentantul autoritatii contractante este Popescu Constantin Cristian. Persoana care aproba bugetul este Mihai Marius Muresan. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt: Neagu Cornel; Constantin Cristian; Furnica Gabriela; Petrescu Angela; Carmen Felicia Oprea.D. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAPCerinta obligatorie: Prezentarea Formularului 5 din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.E. Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii (obligatii scadente) catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele
Cerinta obligatorie: Prezentarea certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.F. Certificatde atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.
Cerinta obligatorie:
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun oferta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.G. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - se completeaza si se prezinta in original, la vedere Formularul 4.
Cerinta obligatorie doar daca operatorul economic se incadreaza in categoria inteprinderilor mici si mijlocii (conform Legii nr. 346/2004)si doreste reducerea cu 50 % a valorii de constituire a garantiei de participare si a celei de buna executie.Note:
Documentele se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului. A.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
Cerinta obligatorie:
Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii a ofertelor.
Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea medicamentelor. Obiectul procedurii de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.B. Autorizatie de distributie angro.
Cerinta obligatorie:
Prezentarea autorizatiei de distributie angro a medicamentelor, aflata in termen de valabilitate, emisa de catre Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale conform Art. 788 capitolul VII, titlul XVII al legii 95/2006.C. Autorizatia de punere pe piata, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale
Cerinta obligatorie:
Prezentarea Autorizatiei de punere pe piata aflata in termen de valalbilitate, conform capitolului III, titlul XVII al legii 95/2006.D. Declaratia prin care se angajeaza ca va obtine codul NCAGE inainte de semnarea primului contract subsecvent sau certificatul de acordare a codului NCAGE;
Cerinta obligatorie
Conform art.10 din H.G. 445/2003 pentru aprobarea normelor privind organizarea si desfasurarea activitatii de codificare a articolelor de inzestrare din domeniul apararii , ,pentru a putea incheia un contract de achizitii cu MApN, furnizorul trebuie sa obtina in prealabil codul de agent economic acordat de Biroul National de Codificare din tara de origine?. Operatorul economic va prezenta codul de agent economic (NCAGE) sau va prezenta Formularul 13 ? Declaratie prin care se angajeaza ca va obtine codul NCAGE inainte de semnarea primului contract subsecvent. Pentru obtinerea codului NCAGE va completa Formularul 14
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Prezentarea CertificatuluiISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de Licitatie Electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procedului de reofertare: imbunatatirea pretului unitar in lei, fara TVA/ UM din Formularul 11 ? Propunerea financiara.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, la 2 zile lucratoare de la trimiterea invitatiei de participare. Durata rundei de licitatie electronica este de 1 zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Operatorii economici inregistrati in SEAP trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2012 10:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Toate clauzele prevazute in modelul de acord-cadru sunt obligatorii.Ofertantul nu are dreptul de a retrage sau modifica oferta dupa expirarea datei limita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea acordului cadru si a pierderii garantiei pentru participare.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale la reofertare in urma licitatiei electronice: In cazul in care locul 1 si 2 sau primele 3 locuri au preturi egale, se vor solicita acestora o noua oferta de pret (cu 3 cifre dupa virgula), in plic sigilat depus la sediul autoritatii contractante.Daca se oferteaza un pret mai mare, se iau in considerare ofertele initiale.Pretul cel mai mic va ocupa locul 1.In cazul in care locul 2 si 3 au preturi egale, se va solicita o noua oferta de pret, cu conditia sa nu fie mai mica sau egala cu oferta operatorului economic clasat pe locul 1.In caz contrar nu se ia in considerare noua oferta.Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale la reluarea cometitiei pentru contractele subsecvente incheiate incepand cu 01.07.2013: Autoritatea contractanta va trimite o solicitare tuturor operatorilor economici semnatari ai acordului cadru, ce va cuprinde cantitatea, pretul unitar, data si ora pana la care trebuie sa transmita oferta de pret.In termen de 3 zile lucratoare de la data transmiterii invitatiei pentru reluarea competitiei, operatorii economici semnatari ai acordului cadru vor depune la sediul autoritatii contractante in plic sigilat, oferta de pret pentru produsul solicitat.In cazul in care la reofertare, pretul cel mai mic il au 2-3 ofertanti, se va semna contractul subsecvent cu ofertantul clasat pe cel mai favorabil loc in acordul cadru.Daca in urma solicitarii reofertarii, unul sau mai multi semnatari ai acordului cadru nu transmit pana la data si ora impusa de autoritatea contractanta oferta de pret, se considera ca acesta/acestia nu au capacitatea de a livra produsul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. (1), lit. a)din O.U.G. nr. 34/2006 - 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer