Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord ? cadru de furnizare carburanti auto benzina si motorina pe baza de carduri de credit.


Anunt de participare numarul 143622/15.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Adresa postala: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011948, Romania, Punct(e) de contact: AURELIA PASCARU, Tel. +40 213078874, In atentia: AURELIA PASCARU, Email: [email protected], Fax: +40 213078880, Adresa internet (URL): www.curteadeconturi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord ? cadru de furnizare carburanti auto benzina si motorina pe baza de carduri de credit.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La statiile de distributie carburanti ale ofertantului castigator, din intreaga tara
Cod CPV: - 09132100-4 Benzina fara plumb si
09134200-9Motorina
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 851, 040RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anul 2013 - cca. 962760 lei fara TVA; anul 2014 - cca. 1925520 lei fara TVA ( =val celui mai mare contract subsecvent); anul 2015 - 962760 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea carburantilor auto? pe baza de carduri de credit pentru autoturismele Curtii de Conturii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cf CS
a) Esctimarea cantitatii minime de benzina?159.600 litri/durata acordului cadru;Estimarea cantitatii maxime de benzina? 478.800 litri/durata acordului cadru;
b) Estimarea cantitatii minime de motorina?67.600 litri/durata acordului cadru;Estimarea cantitatii maxime de motorina?202.800 litri /durata acordului cadru;
Cant max a celui mai mare ctr. sub secv. preconizat a se incheia este de 239400 l de benzina si 101400 l motorina iar cant minima este de 119700 l benzina si 50700 l motorina.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 851, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP 77000 lei. Perioada de valabilitate a GP trebuie sa acopere perioada de valab a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. GP se constituie in conformitate cu preved. art. 86 din HG 925/2006, cu conditia resectarii preved art. 86 alin (2)-(4)Pentru GP prin virament bancar RO92TREZ7005005XXX000157 deschis la A.T.C.P.M.B. Pentru scrisoare de garantie se va utiliza modelul din FORMULARUL nr. 12. Pentru IMM, GP va fi de 50% din nivelul minim impus. Constituirea GP in valuta se va face la un curs BNR publicat cu 3 zile inainte de data limita de depunere a of. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA Garantia de buna executie se poate constitui: 1) Printr-un instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari sau banca, in cuantum de 10% din valoare contractului fara TVA sau 2) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Alimentarea si administrarea contului de garantii se va realiza conform prevederilor HG.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri externe nerambursabile in cadrul proiectului "Sprijin pentu dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standarde europene." SMIS 24224.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In cazul in care of care a fost stab castig este o of dep in comun de mai multi of, CCR imp, inainte de incheierea ctr, legalizarea asocierii of respectivi si desemn unui lider al asocierii, cu care se va incheia ctr.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea1.Completarea si prezentarea Formularului 1A;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de servicii.Documentele solicitatevor trebui prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea si prezentarea Formularului 1B
Documentele solicitate vor trebui prezentate si de tertul sustinator daca este cazul .
Conf. Art. 182 alin(2) si art. 181c^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractantaare dreptul de a solicitadirect informatii de la autoritatilecompetente si de a nu incheia un contract cu o firma cara are rezultate negative in documentele constatatoare.
Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
1. Completarea si prezentarea Formularului 2;
Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.
Persoanele cu functie de decizie: PUFAN GEORGE- secretar general, reprezentant legal al Curtii de Conturi a Romaniei, MITROI MONICA - director economic, PASCARU AURELIA-director investitii, achizitii publice si patrimoniu.
Persoanele care aproba/semneaza documente emise sau in legatura cu procedura de atribuire:
NANIS DRAGOS ? consilier juridic;
LAZAR VALENTINA ? consilier superior;
DUMITRU EUGEN ? consilier superior;
EDU MIHAI ? referent;
SIMION MIHAELA ? consilier superior urmand a se constitui ulterior comisia de evaluare a ofertelor.
Documentele solicitate vor trebui prezentate si de tertul sustinator si/sau subcontractant daca este cazul.
Cerinta nr. 4
Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea si prezentarea Formularului 3;
Certificatul trebuie semnat de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
Nota :
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant in scopul participarii la procedura de atribuire a contractului de achizi?ie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al ter?ului sus?inator. De asemenea, vor fi prezentate in forma originala actele emise de societa?ile bancare, de asigurari, sau alte institu?ii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise ?i implicit folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerin?e legate de prezenta procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
1.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Persoane juridice/fizice romane
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
NOTA
La cererea beneficiarului, ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a documentelor solicitate.
te edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului 4 si se va depune in original. Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro
2010 4, 2099
2011 4, 2379
2012 4, 4560
Cerinta nr. 2
Valoarea medie globala a Cifrei de Afaceri Cerinte minime: Valoarea medie globala a cifrei de afacerirealizata in ultimii 3 ani financiari(2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 3.851.040 lei. Pentru a indeplini cerinta minima de calificare referitoare la cifra de afaceri, op ec indiferent de data la care a fost infintat, trebuie s a prezinte o cifra de afacere medie la nivelul solicitat de AC.Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro
2010 4, 2099
2011 4, 2379
2012 4, 4560Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinireFisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului 4 si se va depune in original.Cerinta nr. 2Valoarea medie globala a Cifrei de Afaceri Cerinte minime: Valoarea medie globala a cifrei de afacerirealizata in ultimii 3 ani financiari(2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 3.851.040 lei. Pentru a indeplini cerinta minima de calificare referitoare la cifra de afaceri, op ec indiferent de data la care a fost infintat, trebuie s a prezinte o cifra de afacere medie la nivelul solicitat de AC.Pentru echivalenta altor valute se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cel putin a unui certificat/document / recomandare (datata semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 188 alin. 2 lit. a di OUG 34/2006 si art 97^1 alin. 1 din HG 925/2006/ paginile din contract/ procese verbale de receptie emis sau contrasemnat din partea unui beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Experienta similara - ofertantul va face dovada de furnizari de carburanti in ultimii 3 ani, in valoare de minim 1.900.000 lei fara TVA , la nivelul unui contract
Cerinta nr. 1
Prezentare certificat de asigurare a calitatii Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, astfel: 1. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;, valabil la data limita de depunere a ofertelor Se accepta echivalente ale certificatului ISO 9001 :2008, cu precizarea ca aceste certificate sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: se solicita respectarea cerintei minime de catre ofertant si, dupa caz, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nota: a) Nu se vor folosi prescurtari;
b) Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare;
c) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui ofertant, Curtea de Conturi a Romaniei are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea cel putin a unui certificat/document / recomandare (datata semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 188 alin. 2 lit. a di OUG 34/2006 si art 97^1 alin. 1 din HG 925/2006/ paginile din contract/ procese verbale de receptie emis sau contrasemnat din partea unui beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Completarea si prezentarea Formularului 5Experienta similara - ofertantul va face dovada de furnizari de carburanti in ultimii 3 ani, in valoare unui 1.900.000 lei fara TVA , la nivelul a maxim un contractModalitatea de indeplinireDocumente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, astfel: 1. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;, valabil la data limita de depunere a ofertelor Se accepta echivalente ale certificatului ISO 9001 :2008, cu precizarea ca aceste certificate sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Reofertare: pretul total fara TVA, fara limite de imbunat, prin micsorare. Nr runde 1. LE incepe in 2 zile lucr de la trans inv.Durata runda 1 zi.Op ec castigator transmite in 1 zi lucr noua valoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2013 12:00
Locul: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoane delegate din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Bugetul de stat si fonduri externe nerambursabile in cadrul proiectului "Sprijin pentu dezvoltarea unei Autoritati de Audit la standarde europene." SMIS 24224.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Bugetul de stat)
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu pret egal, situate pe primul loc : -in cazul in care vor existapreturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare care seor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
: Curtea de Conturi a Romaniei, Directia de Investitii Achizitii Publice si Patrimoniu
Adresa postala: Adresa: Str. Lev Tolstoi, nr. 22-24, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011948, Romania, Tel. +40 213078874, Email: [email protected], Fax: +40 213078880, Adresa internet (URL): www.curteadeconturi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2013 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer