Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord- cadru de furnizare carne pentru Statia pilot de carne


Anunt de participare numarul 143112/16.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Adresa postala: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN DANAILA, Tel. +40 236419177, Email: [email protected], Fax: +40 236419177, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI)
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213052831/+40 213032943, Email: [email protected], Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): http: //www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea ?Dunarea de Jos?
Adresa postala: str. Domneasca, nr. 47., Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 236419177/+40 336130128, In atentia: comisie de evaluare, Fax: +40 236419177, Adresa internet (URL): http: //www.ugal.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord- cadru de furnizare carne pentru Statia pilot de carne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Galati, str. Domneasca, nr. 111 , Corp F, Statie pilot carne.
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 574, 185.47RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecv.: se va incheia in max. 10 zile de la comunicarea privind rezultatul procedurii; Al 2-lea contract subsecv.: 1octombrie;Al 3-lea contract subsecv.: 1 ianuarie 2014. Estimari ale cantit. min. si max. care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si care ar putea face obiectul unui singur contract subsecv. sunt prez. in Anexa 2 din caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Achizitia de Carne(carcasa si piese) de porc compus din: carne porc lucru (70/30), carne porc lucru (80/20), semicarcasa porc, slanina tare fara sorici, carne porc lucru cap (60/40), inima, ficat, limba, cap porc, pulpa porc fara os degresata, ceafa porc fara os cal. I, muschiulet porc, piept porc cu sorici, gusa porc, sorici, urechi porc, slanina cu sorici fasonata(tablii), cotlet de porc fara os.Lot 2 : Achizitia de Carne si carcasa de vita compus din: carne vita lucru cal I, carne vita lucru cal II, semicarcasa vita.
Lot 3 : Achizitia de Carne si carcasa de pasare compus din: pulpe pui fara os, piept de pui dezosat si fara piele cal. I, pielita pui, carne curcan fara os.
Lot 4 : Achizitia de Carne de oaie compus din: carne lucru oaie, carne pastrama oaie.
Lot 5 : Achizitia de Carne de strut compus din: carne de strut fara os.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
15111100-0-Carne de vita (Rev.2)
15112130-6-Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Achizitia de Carne(carcasa si piese) de porcCantitatea minima: carne porc lucru (70/30) - 5000 kg, carne porc lucru (80/20) ? 1000 kg, semicarcasa porc ? 500 kg , slanina tare fara sorici ? 500 kg, carne porc lucru cap (60/40) ? 1000 kg, inima ? 100 kg, ficat ? 100 kg, limba ? 50 kg, cap porc ? 500 kg, pulpa porc fara os degresata ? 2000 kg, ceafa porc fara os cal. I? 1500 kg, muschiulet porc ? 250 kg, piept porc cu sorici? 1500 kg, gusa porc ? 500 kg, sorici ? 150 kg, urechi porc ? 100 kg, slanina cu sorici fasonata(tablii) ? 250 kg, cotlet de porc fara os ? 1250 kg.Cantitatea maxima: carne porc lucru (70/30) - 10000 kg, carne porc lucru (80/20) ? 2000 kg, semicarcasa porc ? 1000 kg , slanina tare fara sorici ? 1000 kg, carne porc lucru cap (60/40) ? 2000 kg, inima ? 200 kg, ficat ? 200 kg, limba ? 100 kg, cap porc ? 1000 kg, pulpa porc fara os degresata ? 4000 kg, ceafa porc fara os cal. I? 3000 kg, muschiulet porc ? 500 kg, piept porc cu sorici? 3000 kg, gusa porc ? 1000 kg, sorici ? 300 kg, urechi porc ? 200 kg, slanina cu sorici fasonata(tablii) ? 500 kg, cotlet de porc fara os ? 2500 kg.Lot 2 : Achizitia de Carne si carcasa de vita
Cantitatea minima: carne vita lucru cal I ? 1500 kg, carne vita lucru cal II ? 1000 kg, semicarcasa vita ? 500 kg.
Cantitatea maxima: carne vita lucru cal I ? 3000 kg, carne vita lucru cal II ? 2000 kg, semicarcasa vita ? 1000 kg.
Lot 3 : Achizitia de Carne si carcasa de pasareCantitatea minima: pulpe pui fara os ? 500 kg, piept de pui dezosat si fara piele cal. I ? 500 kg, pielita pui ? 250 kg, carne curcan fara os ? 500 kg.
Cantitatea maxima: pulpe pui fara os ? 1000 kg, piept de pui dezosat si fara piele cal. I? 1000 kg, pielita pui ? 500 kg, carne curcan fara os ? 1000 kg.
Lot 4 : Achizitia de Carne de oaieCantitatea minima: carne lucru oaie ? 250 kg, carne pastrama oaie ? 250 kg.Cantitatea maxima: carne lucru oaie ? 500 kg, carne pastrama oaie ? 500 kg.
Lot 5 : Achizitia de Carne de strut
Cantitatea minima: carne de strutfara os ? 30 kg.Cantitatea maxima: carne de strut fara os ? 300 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 574, 185.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DALot 1:7778 RON, Lot 2:2148 RON, Lot 3:921 RON, Lot 4:395, Lot 5:239.TOTAL: 11481 RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru particip.: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constit. a garantiei de particip.: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare (Formularul 10) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in document. de atribuire ;2.OP sau fila CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor;3.numerar la casieria autorit. contractante.Contul pentru depunerea garantiei de particip. RO14TREZ3065005XXX000187 deschis la Trez. Galati, CF 3127522.Dovada constit. garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabil. pentru deschiderea ofertelor. Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/ 2004 republicata.Data pentru care se det. echivalentul lei/euro: curs BNR la data publicarii anuntului de particip.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevaz. la art. 87 (1) din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de a respinge contestatia ca nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de particip. 1% din valoarea estimata a contractului, pentru valori situate peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv, in conf. cu prevederile art.278^1 , alin.(1) , lit. a) din OUG nr. 34/2006.Modul de restituire a garantiei de particip.: Garantia de particip. se restituie in conditiile prevazute la art. 88 din OUG 925/2006 cu modific.si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi de 10 % din pretul fara TVA al contractului.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie. Garantia se va constitui cu instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitorul se obliga sa plateasca pretul produselor catre furnizor din fonduri proprii in maximum 30 zile de la livrarea produselor .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire .Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese)din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Informatii despre conducerea executiva:
Prof.dr.ing. Iulian Gabriel BIRSAN ? RECTOR
Prof.dr.ing. Toader MUNTEANU - PRORECTOR cu activitatea didacticaProf.dr.ing. Adrian LUNGU - PRORECTOR cu strategia universitara si relatii internationale
Prof.dr. Anca GATA - PRORECTOR cu activitatea de relatii internationale si probleme studentesti
Prof.dr. ing. Anca NICOLAU ? PRORECTOR cu activitatea de cercetare stiintifica
Conf.dr. ing. Dana TUTUNARU ? PRORECTOR managementul calitatii
Ing. Cezar BICHESCU - DIRECTOR GENERAL INVESTITII SI RESURSE UMANEInformatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire:
ing. Veliche Cornel
prof. dr. ing. Dima Felicia
ing. Gavrila Octavianec. Marian Danaila -Sef Serviciu achizitii
ec. Doina Berigic- Director economicOpreanu Dragos Alexandru ? Jurist
ing. Bratu Mihaela ? Ad-tor. Patrimoniu
Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire
Cerinta nr. 5
Certificat de participare cu oferta independenta, conformOrdinului presedinteluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata, copie stampilata si semnata , ,conform cu originalul?) sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in termen de 2 zile lucratoare.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Modalitate de indeplinire: Se va prezenta , ,certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (original, copie legalizata, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?)sau alt document echivalent , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Autorizatii sanitar-veterinare pentru mijloace de transport , certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare.
Cerinta nr. 1
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au implementat sau sunt in curs de implementare si mentin o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor HG 924/2005. Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat sau sunt in curs de implementare si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor H.G. nr. 924/2005, sau Certificat HACCP (ISO 22000) in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul , cu semnatura si stampila.
Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.
In cazul unei asocieri , aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta Autorizatiile sanitar-veterinare pentru mijloace de transport, certificate sanitar veterinare de transport pentru produse de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conform art.18 din O.G. nr.42 din 29.01.2004 cu modificarile ulterioare.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilor H.G. nr. 924/2005 , sau Certificat HACCP (ISO 22000) in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul , cu semnatura si stampila .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Daca da, informatii suplimentare despre licitatia electronica (dupa caz)Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice: licitatie electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit: DAofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DAofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DAlicitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului: NUse va utiliza pasul de licitatie: NUConditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei a 1-a a licitatiei electronice;numarul de runde electronice: 1;licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare;durata rundei este de 1 zi;operatorii participanti trebuie sa fie inregistrati si sa detina certificat de acces in SEAPIn cadrul procesului de licitatie electronica licitatia se va referi numai la pret.Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2013 12:00
Locul: Universitatea Dunarea de Jos, Sala Senatului.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa licitatia electronica , doua sau mai multe oferte contin acelasi pret si sunt clasate pe primul loc , atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. (1), lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006 ? 5zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Universitatii
Adresa postala: Str. Domneasca nr. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. +40 336130123, Fax: +40 236419177, Adresa internet (URL): www.ugal.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer