Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD -CADRU DE FURNIZARE PIESE AUTOBUZE MARCA MAN


Anunt de participare (utilitati) numarul 132980/10.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA IOVAN, Tel. +40 251485041/+40 251506076, Email: [email protected], Fax: +40 251506077, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACORD -CADRU DE FURNIZARE PIESE AUTOBUZE MARCA MAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, Calea Severinului nr.23, cod 200769, judetul Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 250, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FurnizarePIESE AUTOBUZE MARCA MAN , conform descrierii produselor si cantitatilor precizate in Anexa1 la caietul de sarcini pentruLoturile1 si2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata minima si maxima care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru : conform cantitatilor precizate in caietul de sarcini -Anexa nr.1-Lotul 1 siLotul 2.
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
G. participLOT 1=2, 993.00RON , LOT II=1, 758.00RONPer.minim. de valab. Garant.Partici. :120 zile de la datadep.of.G.particip.IMM-50 %din cuant.solicit, cu decl. pe prop.rasp.conf.legii nr.346/2004.Modulde constit: a)Prin vir. banc. sauinstr. de garant. emis in cond. legii de o societ.banc sau de o societ. de asig. , care se prez in orig., in suma fixasi pt. per.solicit.cu parafa liz. a bancii emit./societ.de asig. Banca/societ.de asig.emit., nu treb.sa se afle in proced. de reorg. sau faliment (Form. nr.8-Sect. III).b)Ordin de plata in fav.aut.contr.(cont IBAN RO97 BRDE 170S V03929721700; ). Deschis la banca BRD - Sucurs Cr.Val. garant. de particip. sa apara in extras.de cont al aut. contr. RAT Cr. Pe OP este oblig. ment. proced pt. care se constit.cu cond. conf.de catre banca pana la data si ora deschid. of.c)Fila CECin fav. aut. contr. cu ment. proced. pt. care se constit.si certific. val. garant.de banca, pana la data si ora deschid. of.G. de particip. trebuie sa fie irevocabila.G. particip.trebuie prezent. cel mai tarziu la data si ora deschid.of.daca garant.de particip. nu este prez. cel mai tarziu la deschid. of sinu este constit. in cond. prevaz. mai sus, of va fi consid. inacceptabila si respinsa la sed. de deschi.Aut.contr. are dreptul de a retine garant. de partici.atunci cand ofertant.se afla in oric.din urmat.sit.: a) isi retrage of. in perioada de valabil. a acesteia;b) of. sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabil. a of..c) in conf. cu prev. art. 2781 alin.1- modif. prin legea 279/2011 - din OUG nr.34/2006 . Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA afiecarui contract subsecvent acordului cadru de furnizare/Garant.buna exe. pt.IMM este de 50 % din cuantumul solicitat, cu declaratie pe propria raspundere conform legii nr.346/2004.Modulde constit. -Formularul nr.12-Sectiunea III.Forma de constit. -conf.prev. art 90din HG nr. 925/2006 modif.prinHG 1045/2011Con.prev. art 90din HG nr. 925/2006 modif.prinHG 1045/2011.a) Instrument de garant. emis in cond. legii de o societ. bancarasau de o societ. de asig., dep. in numerar la casieria unuitatii sauprin retineri succesive din sumele datorate pt fiecare factura partiala .b) Garant. de buna exec. a cont. va fi constit.de catre of. castigator la data incheierii contr., sau cel mult in termen de 15 zile de la data incheierii acestuia.c) Garant. de buna exec. a contr. va fi retinuta/restituita in cond. prevaz.la art 91 si art.92 din HG nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspunderecompletata in conformitatea cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Formularul nr 1 (Declaratie privind eligibilitatea)din Sectiunea III;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Formularul nr.2 din Sectiunea III.
Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare aferente bugetului de stat, bugetul asigurarilorsociale(eliberat de ANAF)si bugetullocal (eliberat de Primarie), in original saucopie lizibila- dupa caz , semnate si stampilae pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal, certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta si din care sa rezulte ca nu exista datori scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta.Obligatiile de plata a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, daca sunt aprobate de catre organele competente in domeniu..Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 3 din Sectiunea IIIModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 3 din Sectiunea III.Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la procedura conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010( Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta) conform Formularuluinr.4 Sectiunea III.
Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator / nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator , nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006, conform Formularuluinr.5 Sectiunea III
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt :
Florescu Marinel- Director General
Teodorecu Marian- Director Economic
Sutru Nastase- Director Tehnic
Drinceanu Nicolae-Director Exploatare Cerinta nr. 1
Certificat constatator ORC
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului/echivalentin original./copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului .
Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata si legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica
Cerinta nr. 2
Informatii privind subcontractantii - dupa caz
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CA FAZA FINAL. Nr. de runde 1(una). durata unei runde: 1(una)zi (24 ore). Licitatia electronica va incepe dupa doua zile lucratoare de la data transmiterii invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.02.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2012 10:00
Locul: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA, str. Calea Severinului nr.23, judetul Dolj, cod postal 200679,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor. Persoanele imputernicite vor prezenta imputernicirea scrisa si o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine din SEAP/de la sediul autoritatii contractante/e-mail in urma transmniterii unei solicitari in scris in acest sens.Solicitarea de clarificari si raspunsul la solicitarile de clarificari se fac in limba romana.Documentele de calificare, inclusiv documentele eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/ofertantii sunt rezidenti, vor fi prezentate in original si traducere autorizata in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile cf art 2562*alin 1 lit.b din OUG 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimetul Juridic-Regia Autonoma de Transport
Adresa postala: Str. Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200679, Romania, Tel. +40 251506076/+40 251485041, Fax: +40 251506077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2012 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer