Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord -cadru de prestari servicii spalatorie


Anunt de participare numarul 135749/22.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Adresa postala: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 259267903, In atentia: Taussig Laszlo, Email: [email protected], Fax: +40 0259267903, Adresa internet (URL): www.scmo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord -cadru de prestari servicii spalatorie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Louis Pasteur nr. 26
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 2, 080, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de spalatorie si curatatorie uscata : colectare , transport, spalare, dezinfectie, calcare si din nou transport pentru lenjeria spitalului : lenjerie de pat, prosoape, echipament de lucru pentru personalul din cantina si articole specifice blocului alimentar - fete de masa, servetele, aleze, saltele, cuverturi si huse protectie pat, mocheta, paturi , plapume, conform Caiet de Sarcini siPropunere Tehnica prezentata de catre prestator
Locatii :1. Str. Izvorului nr. 57
2. Louis Pasteur nr. 26
3. Aleea Strandului nr. 8
4. Str. Tribunalului nr. 18
5. Str. Republicii nr. 37
6. Altele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate minima -385.000 kg cantitate maxima - 800.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 2, 080, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 1% din valoarea estimata, respectiv 20800 lei.Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor(contul este: RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la TREZORERIA ORADEA ) Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Perioada de valabilitatea ofertelor este de 90 de zile de la data depunerii ofertelor .Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art 278^1 din OUG nr34/2006 aferenta valorii estimate a achizitiei. Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modulde constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societatede asigurari, care devine anexa la contract; 2.Garantia de buna executie se poate constitui si prin transfer bancar cu ordin de plata in contulautoritatii contractante sau depunere numerar la casieria acesteia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Declaratie de eligibilitate-art.180;b).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;c).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 691 (evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006,
aprobat cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/ 2006, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Dr. Pop Ovidiu Laurean- Managerul autoritatii contractante, Dr. Brad Anca- in calitate de Director Financiar-Contabil, Ing.Tarta Nicolaie in calitate de Sef Serviciu Administrativ, Poinar Mirela ? Sef Birou Achizitii Publice, Taussig Laszlo -Consilier Juridic-Birou Achizitii Publice
d).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ;
e)Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local
f).Declaratie privind subcontractantii a).Certificat constatator emis de Oficiul Registru Comertului sau Certificat unic de inregistrare (inxerocopie), in copie lizibila semnat si stampilat pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei
b).Declaratie pe propria raspundere prin care atesta faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, PSI, precum si ca indeplineste conditiile specificate in Ordinul nr. 1025/2000.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Fisa de informatii generaleb).Declaratie privind lista principalelorprestari de serviciia ofertantului pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a).Declaratie privind dotarile tehnice prin care face dovada ca are capacitati minime de spalare si calcare de 600 kg lenjerie/zi
a). Standarde de asigurare a calitatii - ofertantul trebuie sa prezinte certificat ISO9001, care certifica sistemul de management al calitatii sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 10:00
Locul: la sediul autoritatii, cam.111, etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana autorizata din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Atribuirea contractului de achizitie publica se va realiza pe baza criteriului: ? PRETUL CEL MAI SCAZUT ?, la preturi egale clasate pe primul loc se va reoferta cu plicuri inchise Orice ofertant care a obtinut un exemplar din documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei are dreptul de a solicita, in scris, clarificari privind elementele cuprinse in aceasta. Solicitarile se transmit la sediul organizatorului Fax: 0259/267.903. Informatii la Birou de Achizitii Publice. Autoritatea contractata are obligatia de a transmite raspunsul la solicitarile de clarificari cu cel putin 6 zile lucratoare inainte de data limita pentru depunerea ofertelor, Comunicarea prin care se transmite informarea se face prin fax. Ofertantii castigatori vor fi informati cu privire la acceptarea ofertei prezentate, iar ofertantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare vor fi informati cu privire la motivele care au stat la baza deciziei respective. Organizatorul procedurii are obligatia de a incheia contractul de achizitie publica cu ofertantii a caror oferta a fost stabilita castigatoare dupa implinirea termenului de 10 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii conform prevederilor art.206-207 din OUG nr.34/2006. Acordul-Cadru se va incheia pe o perioada de 3 ani calendaristici, respectiv 2012-2015, cu posibilitate de prelungire In conformitate cu art.6, alin.3, literele a), b), c), d) din HGR 925/2006 se solicita acordul ofertantului de a prelungi termenul contractului cu 12 luni si de a suplimenta cantitatile contractate in limita fondurilor alocate in acest sens.Modalitate de plata - 60 de zile de la inregistrarea facturii la secretariatul beneficiarului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Municipal Dr. Gavril Curteanu
Adresa postala: Str.Corneliu Coposu nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Tel. +40 0259267903, Email: [email protected], Fax: +40 0259267903, Adresa internet (URL): www.scmo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer