Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord ? cadru de proiectare si executie a unui punct de radiocomunicatii in judetul Bistrita ? Nasaud


Anunt de participare numarul 144887/12.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - UM 0731 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 323 A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Punct(e) de contact: Sediul U.M. 0731 Bucuresti, Tel. +40 212022720, In atentia: Ghita Dan, Email: [email protected], Fax: +40 212222281, Adresa internet (URL): http: //www.sts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord ? cadru de proiectare si executie a unui punct de radiocomunicatii in judetul Bistrita ? Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Bistrita - Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 630, 103.41RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In principiu, se vor atribui trei contracte subsecvente. Valoarea estimata (Ve) include cheltuielile diverse si neprevazute in cuantum de 148.191, 22 lei (10% din Ve a acordului-cadru fara cheltuieli diverse si neprevazute de 1.481.912, 19 lei, fara TVA). Ve a celui mare contract subsecvent, fara cheltuieli diverse si neprevazute, este de 1.416.401 lei, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia are ca obiect prestarea de servicii de proiectare si executia de lucrari pentru realizarea unui punct de radiocomunicatii in judetul Bistrita-Nasaud, ce va include, in cadrul mai multor obiecte de investitii, constructia si montarea unui turn metalic autoportant, inclusiv a instalatiilor de protectie (instalatie de balizaj, instalatie de paratrasnet si egalizare potential si priza de pamant) si a unui gard imprejmuitor defensiv, constructia unui shelter generator, inclusiv furnizarea unui grup electrogen, respectiv constructia a doua platforme din beton armat pentru instalarea shelterului generator si a trei sheltere de echipamente, acestea din urma fiind asigurate de catre autoritatea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
71327000-6-Servicii de proiectare a structurilor portante (Rev.2)
II.1.7) Informatii privind subcontractarea
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime-maxime estimate a fi achizitionate in baza acordului-cadru, respectiv in cadrul unui singur contract subsecvent, sunt urmatoarele:
a) pentru acordul-cadru: minim un serviciu de proiectare si executia unui obiect de investitii, respectiv maxim 3 servicii de proiectare si executia a trei obiecte de investitiib) pentru cel mai mare contract subsecvent: minim un serviciu de proiectare si executia unui obiect de investitii, respectiv maximdoua servicii de proiectare si executia a doua obiecte de investitiiInformatii detaliate privind obiectele de investitii, serviciile de proiectare si lucrarile de constructii montaj mentionate mai sus (coordonate amplasament, topologie teren, inaltime turn, suprafata si orientare antene, capacitati, cantitati etc.) se regasesc la nivelul documentatiei descriptive care are caracter clasificat, nivel de secretizare ?secret?, si care va fi disponibila, in etapa a II-a a procedurii, numai candidatilor calificati si selectati.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 630, 103.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (GP) este de 29.000 lei. GP va fi constituita NUMAI de catre candidatii selectati pentru etapa a II-a a procedurii, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr. 11, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a GP va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea GP prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul RO69TREZ7065005XXX000102 deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti, pe seama U.M. 0731 Bucuresti, cod fiscal 9910069, urmand ca dovada constituirii GP (extras de cont sau ordin de plata, purtand viza bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri, GP va fi constituita in numele asocierii si va acoperi in mod solidar pe toti membrii acesteia.Nota: In vederea evaluarii in mod unitar a cuantumurilor garantiilor de participare depuse in euro sau in alte valute, echivalentul in lei al fiecareia dintre acestea va fi calculat la cursul monedei nationale (RON) comunicat de Banca Centrala Europeana, valabil in data publicarii in SEAP a anuntului de participare (in acest sens se va consulta site-ul oficial www.ecb.int). Garantiile de participare emise in alte limbi decat limba romana vor fi prezentate in original si vor fi insotite de traducerile autorizate in limba romana. Garantia de buna executie (GBE) se va constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari, conform Formularului nr. 12, in cuantum de 10% din valoarea totala fara TVA a fiecarui contract subsecvent, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului subsecvent (sau cel mai tarziu in termen de 5 zile de la intrarea in vigoare a acordului-cadru, in cazul primului contract subsecvent), ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia.GBE va fi restituita de autoritatea contractanta dupa cum urmeaza: a) in cazul contractului subsecvent avand ca obiect servicii de proiectare (intocmire proiect tehnic si detalii de executie) ? in termen de 14 zile de data incheierii ultimului proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor aferent lucrarilor executate in baza proiectului, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei;b) in cazul contractelor subsecvente care au ca obiect executarea de lucrari: ? 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei;? 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu prevederile art. 8 din O.U.G. nr. 114/2011
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Va avea caracter clasificat, executarea se va face in cf cu prev. art. 213 din H.G.585/2002, daca: a)ORNISS a emis certificatul de securitate industriala;b)au fost eliberate certificate de securitate/autorizatii de acces pentru persoanal;c)personalul a fost instruit si a semnat fisa individuala.
III.1.5) Informatii privind autorizatia de securitate
Candidatii care nu detin inca o autorizatie de securitate, pot obtine aceasta autorizatie pana la: -
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in prevederile art. 150, 155 si 156 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului din procedura de achizitie publica.
Se vor prezenta urmatoarele documente privind situatia personala:
a) in ETAPA I:
1) Formularul nr.1- Declaratia privind situatia personala;
2) Formularul nr. 2A ? Declaratie privind conflictul de interese;
3) Formularul nr. 2B ? Certificat de participare cu candidatura independenta
4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a candidaturilor;
5) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a candidaturilor.b) in ETAPA a II-a: 6) Formularul nr. 10 - Certificat de participare cu oferta independenta.
Nota: I. a) Formularul nr. 1 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de candidat, candidat asociat sau tert sustinator.
b) Formularul nr. 2A se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de candidat, candidat asociat sau subcontractant. Persoanele cu functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 150 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare: dl. Opris Marcel ? directorul Serviciului de Telecomunicatii Speciale, dl. Balaure Ioan ? Adjunctul economic al directorului Serviciului de Telecomunicatii Speciale, dl. Scheau George ? Florin ? Seful U.M. 0731 Bucuresti si dl. Raducu Constantin ? Loctiitorul sefului UM 0731 Bucuresti. Candidatul/candidatul asociat/subcontractantul va prezenta documente edificatoare pentru a demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 150 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare (extras din Registrul actionarilor, Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului).
c) Formularul nr. 2B va fi prezentat de catre fiecare operator economic care participa la aceasta etapa a procedurii in calitate de candidat sau candidat asociat.
d) Documentele de la pct. 4 si 5 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de candidat sau candidat asociat.
e) Formularul nr. 10, mentionat la punctul 6, va fi prezentat in etapa a II-a a procedurii de catre fiecare operator economic care participa la aceasta etapa a procedurii in calitate de ofertant sau ofertant asociat.
f) In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 161 si 165 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, candidatul isi demonstreaza situatia economico-financiara ori capacitatea tehnica prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, se va prezenta in prima etapa a procedurii inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator, incheiat conform precizarilor de la pct. III.2.2) ?Capacitatea economica si financiara? si III.2.3.a) ?Capacitatea tehnica si/sau profesionala? din prezenta fisa de date.
g) In situatia candidaturilor depuse in asociere sau in cadrul carora sunt nominalizati subcontractanti, candidatul lider de asociere are obligatia de a depune in cadrul ofertei si Formularul nr. 5 -Declaratie privind asociatii si subcontractantii si activitatile executate de acestia, insotit de documentele prevazute in nota la formularul respectiv. In situatia in care nu exista candidati asociati sau subcontractanti, formularul mentionat anterior va fi depus de candidat purtand mentiunea ?Nu este cazul?.II. Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al operatorului economic sau persoana semnatara a candidaturii/ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a candidaturii/ofertelor. In cazul documentelor pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, acestea vor purta in mod obligatoriu mentiunea ?Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea de la data limita de depunere a candidaturilor?, sub semnatura reprezentantului legal/semnatarului imputernicit. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 157 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in tara de rezidenta, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate de atestare fiscala, caziere fiscale, caziere judiciare sau alte documente echivalente). In cazul acestor operatori economici, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice romane vor prezenta Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa reiasa denumirea completa, sediul social, punctele de lucru, persoanele imputernicite/administratorii, precum si obiectul de activitate si codul CAEN care trebuie sa corespunda obiectului achizitiei.
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic, documente din care sa reiasa denumirea completa, sediul social, punctele de lucru, persoanele imputernicite/administratorii, precum si obiectul de activitate al operatorului economic care trebuie sa corespunda obiectului achizitiei.
Persoanele fizice romane/straine: vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente (atestate, certificate etc.) din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta/executa in mod legal serviciile/ lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii.Nota: In cazul unei candidaturi depuse in asociere, aceste documente se prezinta de catre fiecare candidat asociat. Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al operatorului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul documentelor pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, acestea vor purta in mod obligatoriu mentiunea ?Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea de la data limita de depunere a candidaturilor?, sub semnatura reprezentantului legal/semnatarului imputernicit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se va prezenta Formularul nr. 3 ? Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, insotit de bilanturile contabile (sau extrase din bilanturile contabile) aferente exercitiilor financiare2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competenteCerinta minima de calificare:
Media cifrei de afaceri globale acandidatului in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 2.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Echivalentul in lei al cifrei de afaceri va fi determinat la cursurile medii de schimb anuale valuta/leu comunicate de Banca Centrala Europeana (BCE) pentru anii 2010, 2011 si 2012 si publicate pe site-ul www.ecb.int.In situatia in care publicarea bilanturilor nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit candidatul, acesta poate prezenta orice alte documente echivalente, considerate edificatoare in tara respectiva, prin care se pot sustine informatiile prezentate in cadrul Formularului nr. 3. Toate aceste documente care sustin informatiile din formular trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Certificarea pentru conformitate va fi facuta de catre reprezentantul legal al candidatului (sau semnatarul imputernicit de acesta) prin inscrierea pe fiecare pagina a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traduceri autorizate in limba romana.In cazul in care candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (cf. art. 161 din OUG114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante.In acest caz, este obligatorie prezentarea angajamentului ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei sustinatoare respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificulta?i pe parcursul derularii acordului-cadru, persoana sus?inatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa in executarea acordului-cadru. Angajamentul ferm prezentat de tertul sustinator pentru candidatul a carui oferta depusa in etapa a II-a este declarata castigatoare va face parte integranta din acordul-cadru.Persoana ce asigura sustinerea situa?iei economice ?i financiare nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 150, art. 155 si art. 156 din O.U.G. nr. 114/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care candidatul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind situa?ia economica ?i financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/altepersoana (e) modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara celei aferente candidaturii individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.Nota: Candidatii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, in baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu conditia prezentarii in original a Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completata conform modelului prevazut in Anexa 1 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de catre reprezentantului legal al operatorului economic candidat.In cazul in care candidatul este o asociere, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri numai daca asocierea este formata in exclusivitate din intreprinderi mici si mijlocii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta Formularul nr. 4A - Declaratie privind principalele servicii de proiectare similare prestate in ultimii 5 ani si Formularul nr. 4B ? Declaratie privind principalele lucrari similare execuate in ultimii 5 ani
Cerinta minima de calificare: Candidatul trebuie sa faca dovada experientei similare, respectiv trebuie sa fi proiectat si executat in ultimii cinci ani, calculati pana la data limita de depunere a candidaturii, cel putin un turn metalic similar celui care face obiectul achizitiei
Cerinta nr. 2
Resursele minime de personal necesare pentru implementarea obiectivului de investitiiCandidatul, impreuna cu asociatii si/sau subcontractantii sai, trebuie sa faca dovada ca dispune de personalul de specialitate minim necesar pentru proiectarea si executia obiectivului de investitii, astfel:
- 1 (un) inginer sef de proiect, specializat in constructii metalice;
- 1 (un) inginer proiectant specializat in constructii metalice;
- 1 (un) electrician autorizat ANRE in proiectarea de instalatii electrice, detinator de autorizare de tip ?A? gradul minim IIA, eliberata conform prevederilor Ordinului presedintelui ANRE nr.11/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice;
- 1 (un) verificator de proiecte autorizat pentru exigentele ?A1? ?A2? , ?B1? si ?Ie? conform Ordinului M.L.P.T.L. nr. 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii?;
- 1 (un) verificator de proiecte instalatii electrice autorizat ANRE conform prevederilor art. 20 din Ordinul presedintelui ANRE nr.11/2013 (poate fi acelasi cu verificatorul de proiecte autorizat M.L.P.L.T.L.);
- 1 (un) responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE), atestat conform art. 9 alin. (1) din Ordinul M.L.P.T.L. nr. 777/2003 ;
- 1 (un) electrician autorizat ANRE in executarea de instalatii electrice, detinator de autorizare de tip ?B? gradul minim IIB, conform prevederilor art. 9 si art. 10 din Ordinul presedintelui ANRE nr.11/2013 (poate fi acelasi cu electricianul care detine autorizarea ANRE in proiectarea instalatiilor electrice);
- 1 (un) responsabil tehnic cu executia lucrarilor de instalatii electrice (RTE), atestat conform prevederilor art. 21 din Ordinul presedintelui ANRE nr.11/2013 (poate fi acelasi cu RTE autorizat M.L.P.L.T.L.).
Pentru seful de proiect si inginerul proiectant, specialisti in constructii metalice, nominalizati in cadrul echipei de proiect, este obligatorie dovedirea experientei similare constand in participarea la realizarea a cel putin unui proiect/contract similar.
Cerinta nr. 3
Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune candidatul, impreuna cu asociatii si/sau subcontractantii sai si pe care acesta le va aloca pentru implementarea in mod corespunzator a obiectivului de investitii
Cerinta nr. 4
Candidatul trebuie sa aiba capacitatea de a prelucra, stoca si transmite informatii clasificate clasa de secretizare ?secret de stat?, nivel de secretizare ?secret?Se vor urmatoarele documente:
a) Autorizatia de Securitate Industriala (ASI) eliberata de Oficiul Registrului National al Informatiilor Secrete de Stat (ORNISS) in vederea participarii la procedura de negociere, in conformitate cu prevederile art. 206 din H.G. nr. 585/2002, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) ?Lista persoanelor care vor avea acces la informatii clasificate pentru si in legatura cu procedura de achizitie?, intocmita conform modelului din Formularul nr. 7;
c) ?Lista personalului autorizat care participa la implementarea acordului-cadru si care in indeplinirea atributiunilor de serviciu necesita acces la informatii secrete de stat, existente sau generate pentru sau in legatura cu acordul-cadru?, intocmita conform modelului din Formularul nr. 8;
d) Angajamente individuale de confidentialitate, semnate de fiecare dintre persoanele inscrise in listele solicitate la lit. b) si c), conform modelului prevazut in Formularul nr. 9.
Cerinta nr. 1
Candidatul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific achizitiei.Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific obiectului achizitiei.
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu conform standardului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent.Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme certificarea sistemului de management de mediu, conform standardului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Echivalentul in lei al valorilor lucrarilor similare, se va realiza la cursul de schimb mediu stabilit de Banca Centrala Europeana pentru anul finalizarii lucrarii. Pentru lucrarile finalizate in anul in curs, transformarea in lei, se va face la cursul de schimb al Bancii Centrale Europene valabil in ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.In cf. cu prev. art. 163 alin. (2) lit. a) din OUG 114/2011, , prestarile de servicii cuprinse in Formularul nr. 4A se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatile contractante sau de catre clientii privati beneficiari. In cf. cu prev. art. 163 alin. (3) lit. a) din OUG 114/2011, Formularul nr. 4B va fi insotit de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Toate documentele care sustin informatiile din formulare trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea listei de servicii similare prestate, respectiv a listei de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, inso?ite de certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatile contractante sau de catre clientii privati beneficiari conform celor precizate mai sus. In cazul in care candidatul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul.ATENTIE! Prin ?turn metalic similar? care a facut obiectul unor ?servicii de proiectare similare?, respectiv ?lucrari similare? se intelege un turn metalic autoportant, cu sectiune triughiulara sau dreptunghiulara, de inaltime minima 40 m, inclusiv instalatiile de protectie aferente (instalatie de balizaj, instalatie de paratrasnet egalizare potential si priza de pamant). Este obligatoriu ca fiecare candidat sa-si demonstreze experienta similara atat in ceea ce priveste proiectarea unui turn metalic similar, cat si in ceea ce priveste constructia-montajul unui asemenea turn. NU va putea fi calificat un candidat care isi demonstreaza experienta similara numai in proiectarea unui turn metalic, respectiv numai in executie.NU este necesar ca proiectarea, respectiv executarea lucrarilor de constructii-montaj sa fi facut obiectul unui singur contract si nici nu este obligatoriu ca proiectarea, respectiv lucrarile de constructii-montaj sa fi avut ca obiect acelasi turn metalic. De asemenea, NU exista nicio limita valorica impusa pentru experienta similara, nici in ceea ce priveste serviciile de proiectare si nici in ceea ce priveste lucrarile de constructii-montaj.Este insa obligatoriu in cazul serviciilor de proiectare invocate in vederea demonstrarii experientei similare in proiectare ca aceste servicii sa fi fost duse la bun sfarsit, in sensul ca trebuie facuta dovada verificarii tehnice de calitate a proiectului respectiv, care trebuie sa fi fost efectuata de catre un specialist verificator de proiecte, atestat conform legislatiei in vigoare.De asemenea, in ceea ce priveste lucrarile de constructii-montaj invocate in vederea demonstrarii experientei similare in constructii-montaj, este obligatoriu ca lucrarile invocate sa fi fost duse la bun sfarsit in sensul ca trebuie sa fi fost receptionate fara obiectii de catre beneficiarii investitori ai acestora, sau, in cazul unei admiteri cu obiectii, orice eventuale lipsuri constatate de beneficiar trebuie sa fi fost remediate.Candidatul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in cuprinsul careia va nominaliza personalul de specialitate ce va fi alocat pentru implementarea obiectivului de investitii, indicand pentru fiecare persoana urmatoarele date: i) nume si prenume;ii) cod numeric personal;iii) numar/serie act de identitate;iv) profesia si rolul in cadrul proiectului (sef de proiect, proiectant specialist in constructii metalice etc.)v) numar/serie certificat de atestare tehnico-profesionale, respectiv legitimatie (in cazul verificatorilor de proiecte, al electricienilor autorizati si al responsabililor tehnici cu executia lucrarilor).Nota: Candidatul are dreptul de a nominaliza in cadrul declaratiei pe proprie raspundere: i) un singur electrician autorizat ANRE, cu conditia ca acesta sa detina ambele tipuri de autorizatii ANRE solicitate;ii) un singur verificator de proiecte, cu conditia ca acesta sa detina atat autorizatia eliberata de M.L.P.T.L. conform Ordinului M.L.P.T.L. nr. 777/2003, cat si pe cea emisa de ANRE conform Ordinului presedintelui ANRE nr. 11/2013;iii) un singur RTE, cu conditia ca acesta sa detina atat atestatul eliberat de M.L.P.T.L. conform Ordinului M.L.P.T.L. nr. 777/2003, cat si pe cel eliberat de ANRE conform Ordinului presedintelui ANRE nr. 11/2013.Celelalte persoane nominalizate la nivelul declaratiei (seful de proiect si proiectantul) trebuie sa fie altele decat cele mai sus mentionate.Declaratia va include angajamentul ferm al candidatului cu privire la asigurarea disponibilitatii personalului nominalizat in declaratie, pentru implementarea obiectivului de investitii, conform solicitarilor autoritatii contractante.In cazul verificatorilor de proiecte, al electricienilor autorizati si al responsabililor tehnici cu executia, se vor atasa copii ale atestatelor tehnico-profesionale si ale legitimatiilor detinute de acestia. In cazul sefului de proiect si al inginerului proiectant se vor atasa CV-uri din care sa reiasa informatii despre studiile, calificarea si pregatirea profesionala a acestora, respectiv experienta similara, insotite de documente suport relevante care sa sustina informatiile din CV-uri (de exemplu, diplome de studii, carti de munca si/sau contracte de munca, fise de post, recomandari sau alte documente similare).Cu exceptia declaratiei pe propria raspundere care trebuie prezentata in original, toate celelalte documente solicitate la acest punct pot fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Certificarea pentru conformitate va fi facuta de catre reprezentantul legal al candidatului (sau semnatarul imputernicit de acesta) prin inscrierea pe fiecare pagina a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.Candidatul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in care va prezenta informatiile solicitate la acest punct, mentionand in mod clar, in dreptul fiecarei resurse invocate, modalitatea in care acesta va dispune de resursa respectiva pentru implementarea obiectivului de investitii care face obiectul achizitiei. Resursele pot fi proprii sau pot fi alocate prin orice alte modalitati de punere la dispozitie: inchiriere, leasing, comodat etc.Declaratia pe proprie raspundere mai sus mentionata va cuprinde angajamentul ferm al candidatului cu privire la asigurarea disponibilitatii resurselor tehnice mentionate in declaratie, pentru implementarea obiectivului de investitii, conform solicitarilor autoritatii contractante.Avand in vedere caracterul clasificat, nivel ?secret?, al documentatiei descriptive, document care contine toate informatiile necesare elaborarii ofertei in etapa a II-a a procedurii, in conformitate cu prevederile Legii nr. 182/2002, cu modificarile si completarile ulterioare si cele ale H.G. nr. 585/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru a putea fi calificat si selectat pentru etapa a II-a, candidatul trebuie sa detina ASI eliberata de ORNISS.ATENTIE! In situatia unei candidaturi depuse in asociere sau in cadrul careia au fost nominalizati unul sau mai multi subcontractanti, fiecare operator economic (asociat/subcontractant) trebuie sa obtina ASI. Totodata, aceasta cerinta trebuie indeplinita inclusiv de catre tertul care asigura sustinerea capacitatii tehnico-profesionale a candidatului, in conformitate cu prevederile art. 165 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare.ATENTIE!Neobtinerea si nedepunerea in cadrul documentelor de calificare a ASI de catre oricare dintre operatorii economici nominalizati la nivelul candidaturii (dupa caz, candidatul individual/ liderul de asociere/ candidatul asociat/ subcontractantul/ tertul sustinator) va conduce in mod automat la respingerea candidaturii respective!De asemenea, este obligatoriu ca toate persoanele nominalizate in listele de la lit. b) si c) sa detina autorizatii/certificate de acces la informatii clasificate ?secrete de stat? de nivel minim ?secret?.ATENTIE!1. Lista mentionata la lit. b) trebuie sa includa toate persoanele (reprezentanti ai candidatului, inclusiv, daca este cazul, ai asociatilor, subcontractantilor si/sau tertului sustinator) care vor necesita acces la informatii clasificate pentru sau in legatura cu elaborarea ofertei, respectiv participarea la sedintele de negociere (in cazul in care candidatul este selectat si invitat sa participe la etapa a II-a a procedurii).2. Lista mentionata la lit. c) trebuie sa contina pe langa personalul de specialitate minim necesar pentru implementarea obiectivului de investitii (nominalizat la nivelul declaratiei pe proprie raspundere depusa de candidat conform Cerintei nr. 2), toate celelalte persoane (reprezentanti ai candidatului, inclusiv, daca este cazul, ai asociatilor, subcontractantilor si/sau tertului sustinator) care vor fi implicate in implementarea acordului-cadru si care in indeplinirea atributiunilor de serviciu vor necesita acces la informatii secrete de stat, existente sau generate pentru sau in legatura cu acordul-cadru.Toate documentele solicitate la acest punct vor fi prezentate in original, sub semnatura reprezentantului legal al candidatului/semnatarului imputernicit, exceptie facand ASI care va putea fi prezentata in copie certificata pentru conformitate cu originalul, sub rezerva prezentarii originalului inainte de inceperea primei sedinte de negociere. Certificarea pentru conformitate va fi facuta de catre reprezentantul legal al candidatului (sau semnatarul imputernicit de acesta) prin inscrierea pe autorizatie a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea in original a autorizatiilor/certificatelor de acces la informatii clasificate ale persoanelor nominalizate in listele de la lit. b) si c), in vederea verificarii conformitatii informatiilor cuprinse in aceste liste. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste. Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste. Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Autoritatea contractanta NU VA LIMITA numarul operatorilor economici invitati sa participe la etapa a II-a a procedurii.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2013 10:00
Locul: Sediul UM 0731 Bucuresti, din Splaiul Independentei nr. 323A, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatilor cu o copie a actului de identitate si o imputernicire de participare la sedinta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
I. Punerea la dispozitie a documentatiei de atribuireDocumentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici in conformitate cu prevederile art. 30 alin. (3) lit. b) din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: a) Sectiunea I ?Fisa de date a achizitiei?, Sectiunea III ?Formulare? si Sectiunea IV ?Acord-cadru si contract subsecvent?, va fi pusa la dispozitia oricarui operator economic interesat sa-si depuna candidatura in cadrul procedurii, in baza unei solicitari scrise adresate autoritatii contractante, semnate de catre reprezentantul legal/semnatarul imputernicit al operatorului respectiv;b) Sectiunea ?Documentatia descriptiva? care are caracter clasificat, nivel de secretizare ?secret?, va fi pusa la numai la dispozitia candidatilor selectati pentru etapa a II-a a procedurii. Aceasta sectiune va insoti invitatia de participare si va fi transmisa cu respectarea prevedrilor legale in vigoare in domeniul protectiei informatiilor clasificate.II. Derularea proceduriiToti candidatii calificati in cadrul primei etape vor fi selectati de catre autoritatea contractanta in vederea participarii la cea de-a doua etapa a procedurii si vor primi, prin urmare, concomitent o invitatie de participare la aceasta a doua etapa. Conform prevederilor art. 80 alin. (2) din O.U.G. nr. 114/2011, este interzisa invitarea la etapa a doua a procedurii de negociere a unui operator economic care nu si-a depus candidatura in cadrul primei etape a procedurii de atribuire sau care nu a indeplinit criteriile de calificare si selectie. In conformitate cu prevederile art. 79 alin. (2) din O.U.G. nr. 114/2011, in cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de calificare si selectie pentru etapa a II-a este mai mic decat numarul minim preconizat de autoritatea contractanta, respectiv 3 (trei) operatori economici, autoritatea contractanta va avea dreptul: a) fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare;b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile solicitate.III. Departajarea ofertelor cu punctaje egaleDaca in urma procesului de negociere doi sau mai multi ofertanti care au prezentat propunerile financiare finale sunt clasati pe primul loc, cu acelasi pret, oferta declarata castigatoare va fi cea a ofertantului care a oferit in cadrul propunerii tehnice initiale cea mai mare perioada de garantie, dar nu mai mica de 36 (treizecisisase) de luni de la data semnarii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor (sau de la data ultimului proces-verbal de de receptie la terminarea lucrarilor, in cazul in care autoritatea contractanta va opta, in functie de fondurile disponibile, pentru executia si receptia pe parti de lucrari, distincte din punct de vedere fizic si functional). In cazul in care si perioadele de garantie ofertate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita numai operatorilor economici in cauza ofertarea unei noi perioade de garantie, in plic inchis. Daca si in acest din urma caz, ofertantii nu pot fi departajati, vor deveni incidente prevederile art. 181 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea acordului-cadru.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac este cel prevazut la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv 10 (zece) zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0731 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 323A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Tel. +40 212022720, Fax: +40 212222281, Adresa internet (URL): http: //www.stsnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2013 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer