Licitatie Publica - Acord- Cadru furnizare medicamente uz uman
Anunt de participare numarul 135924/26.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti
Adresa postala: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213163049, In atentia: Ec. Dragos Dinca, Email: [email protected], Fax: +40 213164901, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord- Cadru furnizare medicamente uz uman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital Clinic Cf. nr.2 Bucuresti, B-dul Marasti, nr. 63, sector 1, Depozit farmacie
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 41, 443 si 1, 143, 250RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim 1 luna -maxim 6 luni , in functie de necisatati si fondurile bugetare disponibile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Diverse categorii de medicamente uz uman conform anexa B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33661200-3-Analgezice (Rev.2)
33673000-8-Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei B
Valoarea estimata fara TVA: intre 41, 443 si 1, 143, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 11.432, 50lei (1 % din valoarea estimata maxima a acord cadrului )Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte (Conform anexeiB)Valabilitate oferta: 90 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor.- Modul de constituire a garantiei de participare: - se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, cont nr. RO55TREZ7015005XXX000179 Trezoreria Sector 1, Bucuresti.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la licitatie deschisa privind achizitionarea de Medicamente uz umana, perioada de valabilitate a acestuia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi executata de catre autoritatea contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.In situatia in care exista oferte depuse de un ofertant/asociere care au calitatea de IMM, acesta/aceastava beneficia de reducerile stabilite de legislatie; daca in asocierea respectiva unul din asociati nu este IMM, atunci nu se vor invoca respectivele reduceri. reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA daca valoarea contractului subsecvent depaseste 5.000 euroModalitatea de constituire a garantiei de participare( conform art.90 din H.G. 925/2006 modificat pri H.G. 1045/2011): -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ;
-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante ( conform HG 1045/2011).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman; in
copie conform cu originalul sau Autorizatie de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii(inclusiv anexe), in termen de valabilitate, in copie lizibila conforma cu originalul;
-Declaratie pe proprie raspundere pentru detinere Autorizatie de punere pe piata pentru produsele ofertate, in termen de valabilitate, conform Legii 95/2006 privind refoema in sanatate,
titliu XVII-Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de
uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 11:00
Locul: Spital Clinic CF nr.2 Bucuresti, B-dul Marasti, nr.63, Sector 1, Corp C, Serviciul Achizitii, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana imputernicita din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua s-au mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret unitar, atunci in vederea departajarii, se va solicita in plic inchis o noua propunere financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
a) 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta 34/2006b) 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Clinic CF nr. 2Bucuresti- Compartiment juridic
Adresa postala: B-dul Marasti, nr.63, sector1, Localitatea: Bucurersti, Cod postal: 011464, Romania, Tel. +40 213163049, Email: [email protected], Fax: +40 213163049
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 09:33