Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord- cadru pentru furnizarea de echipament special pentru personalul aeronautic


Anunt de intentie numarul 21150/02.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01836
Adresa postala: Str. Zborului nr. 1, Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075100, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Martin Raluca, Tel. +40 213185467, In atentia: ComandantuluiU.M. 01836 Otopeni, Email: [email protected], Fax: +40 213185452, Adresa internet (URL): www.roaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord- cadru pentru furnizarea de echipament special pentru personalul aeronautic
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Livrarea se face la sediul U.M. 01991 Ploiesti, Prahova
Cod NUTS: RO316 - Prahova
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 6, 130, 485RON
Achizitia de echipament de protectie pentru personalul navigant si tehnic.Informatii privind tipurile, cantitatile si valorile estimative ale produselor se regasesc in anexa Informatiile privind loturile.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
18310000-5-Lenjerie de corp (Rev.2)
18830000-6-Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Tip procedura: licitatie deschisa cu etapa finala de licitatie electronica;Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut;Durata acordului cadru: este de 4 ani, respectiv de la data semnarii pana la 31.12.2015.Pe perioada acordului cadru se vor atribui contracte subsecvent, in limita cantitatilor maxime .Cuantumul garantiei de participare este de 116.479, 22 lei, iar pentru fiecare lot este precizat in Anexa B-Informatii privind loturile.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Cerinte de calificare si selectie: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG 34/2006; prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta; prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prev art 69 ^1 din OUG 34/2006; certificatele fiscale se vor formula astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile; certificat constatator eliberat de ORC;fisa de informatii generale; cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani, declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, ofertantul are obligatia de a prezenta partea/partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de identificare a subcontractantilor propusi, certificat de calitate. Se vor solicita mostre de produs finit, mostre de material si certificate/buletine de analiza pentru produsele din Anexa B.In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va prezenta o declaratie in acest sens. Ofertantul va elabora oferta tehnica astfel incat aceasta sa respecte in totalitate cerintele prevazute in caietul de sarcini.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer