Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU - ACHIZITIE ANVELOPE AUTO


Anunt de participare numarul 148999/24.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea 13 Septembrie 135 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Darescu, Tel. +40 213166171, Email: [email protected], Fax: +40 213166171, Adresa internet (URL): https: //mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU - ACHIZITIE ANVELOPE AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul inspectoratului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 259, 580.65RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: martie - decembrie 2014; ianuarie - martie 2015. Se vor incheia, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de fondurile alocate, contracte subsecvente conform caietului de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru - Achizitie anvelope auto
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
34352100-0-Pneuri pentru camioane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE ANVELOPEAUTOconform caietului de sarcini. Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru si ale unui contract subsecvent sunt precizate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 259, 580.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor (exceptie facand viramentul bancar).Garantia de participare se constituie in suma de25191, 61 lei.Se accepta garantia de participar in cuantum de 50% din valoarea solicitata pt IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si cel putin pentru perioada de valabilitate a ofertei; - ordin de plata in contul AC - RO64TREZ7055005XXX000157 trezoreria sector 5, Bucuresti, C.I.F. 4221047 sau a unei file CEC pana la data limita de depunere ofertelor. Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica de emitent sau se va depune la sediul autoritatii contractante in original, pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.In cazul formularii unei contestatii in cadrul procedurii de atribuire de catre ofertanti, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru si in cf.cu prev. art. 278^1 al. 1 si art. 278^1 al. 2 din O.U.G. nr. 34/2006. Echivalenta garantiei de participare in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep.a ofertelor cu 5 zile Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract.Garantia de buna executie va fi exprimata in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie se stabileste in contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urm. sit.: omit sa compl. si sa prezinte formularul solicitat;nu prezinta form. completat corect si integral;se afla in situatia prev. la art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urmat. sit.: omit sa completeze si sa prezinte form. solicitat; nu prezinta form. completat corect si integral; se afla in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obl. exigibile de plata.certif. de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) (formulare tip eliberate de aut.competente din tara in care candid. isi are sediul sau este rezident)- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul consolidat general) (formulare tip eliberate de autoritatile competente)Referitor la certificatele fiscale, indeplinirea obligatiilor scadente de plata va fi raportata la luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Docum. se vor prezenta in orig./copie legalizata/copie cu semn.lizibila cf.cu orig.Vor fi exclusi ofertantii care se afla in una din urm sit: din documentele solicitate, reiese ca figureaza cu obligatii de plata; documentele depuse prezinta sit datoriilor scadente in alta perioada decat cea mentionata.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Vor fi descalificati of. care se afla in una din urm. sit.: omit sa prezinte docum;prez.docum. completat necorespunzator sau incomplet.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.Vor fi exclusi of. care se afla in una din urma. sit.: omit sa compl.si sa prezinte form. solicitat;nu prezinta form. completat corect si integral;se afla in sit. prev la art. 691 din OUG. 34/2006. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante privind procedura de atribuire: Dudus Stelian, Birsan Odeta, Dorcescu Liviu, Zlavog Claudia, Stan Gheorghe, Vlad Marian, Darescu Catalin. -Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate ? furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie (ofertantul isi va asuma raspund. cu priv. la faptul ca inf. cuprinse in acest doc.trebuie sa fie valabile/reale la data lim.de dep. a of.).Ofertantul trebuie sa prezinte documentul in original sau copie legalizata/copie cu semnatura lizibila conform cu originalul. Ofertantii clasati pe primele trei locuri trebuie sa prezinte documentul, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezutatul procedurii de atribuire.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: din certificatul constatator prezentat nu rezulta ca are in obiectul de activitate furnizarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie; omit sa prezinte documentul solicitat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani.Prezentare fisa de informatii generale.Vor fi exclusi ofertantii care se afla in una din urm sit: omit sa completeze si sa prezinte documentul; nu prezinta formularul completat corect si integral.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare fisa de informatii generale.Vor fi exclusi ofertantii care se afla in una din urm sit: omit sa completeze si sa prezinte documentul; nu prezinta formularul completat corect si integral.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de omologare eliberat de organisme internationale in conformitate cu Directiva CE sau cu Regulamentul CEE-ONU, anexa la Acordurile de la Geneva. Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.Vor fi exclusi ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -nu detin un astfel de document aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, sau care nu este emis pentru produsele ofertate in propunerea tehnica.; -prezinta documentele fara traducere autorizata in limba romana.
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari... Vor fi exclusi ofertantii care se afla in una din urm sit: omit sa completeze si sa prezinte documentul; nu prezinta formularul completat corect si integral.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte certificate de omologare care sa ateste omologarea produselor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante care sa fie in concordanta cu cerintele solicitate din caietul de sarcini. Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana. Vor fi exclusi ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -nu detin un astfel de document aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, sau care nu este emis pentru produsele ofertate in propunerea tehnica.; -prezinta documentele fara traducere autorizata in limba romana.Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor livrari de produse care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari in conformitate cu art. 188 (1) lit. a din OUG 34/206. Vor fi exclusi ofertantii care se afla in una din urm sit: omit sa completeze si sa prezinte documentul; nu prezinta formularul completat corect si integral.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
742547
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2014 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta se depune pentru cantitatea maxima de produse solicitata, pentru acordul cadru, cuprinsa in caietul de sarcini.Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru cu maxim 3 operatori economici in masura exista un nr. suficient de operatori economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferta admisibila.In situatia in care ofertantii clasati pe locul care coincide cu nr. maxim al op. ec. cu care se va incheia acord-cadru au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi ce nu pot fi imbunatatite decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul economic clasat pe locul 2.Pentru vizualizarea documentatie de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Termenele de execitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari ulterioare. Reluarea competitiei se va face inainte de incheierea unui contract subsecvent, prin transmiterea de catre autoritatea contractanta a unei solicitari de pret catre toti operatorii economici cu care s-a incheiat acordul ? cadru, in care se va preciza cantitatea de anvelopeauto ce urmeaza a se achizitiona. In urma primirii acestei solicitari, operatorii economici au obligatia de a transmite o noua oferta de pret insotita de un centralizator de preturi si, de asemenea, de calculatia de pret, contractul subsecvent urmand a se incheia cu operatorul economic care a oferit pretul cel mai scazut.Pretul produselor ofertate poate fi modificat numai in sensul imbunatatirii acestuia, fara sa afecteze elementele/conditiile stabilite ca fiind neschimbabile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr. 135, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Tel. +40 212075500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2014 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer