Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru - Achizitie servicii de reparare si intretinere, inclusiv achizitie de piese si materiale pentru autoutilajele import (Unimog, Caterpilar si echipamente) pentru o perioada de 4 ani


Anunt de participare numarul 139552/11.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 213150126, Email: [email protected], Fax: +40 213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - Directia Reginala Drumuri Poduri Craiova
Adresa postala: Str. Calea Severinului, nr. 17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv Achizitii Publice, Tel. +40 251408735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: +40 251482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - Directia Reginala Drumuri Poduri Craiova
Adresa postala: Str. Calea Severinului, nr. 17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv Achizitii Publice, Tel. +40 251408735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: +40 251482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - Directia Reginala Drumuri Poduri Craiova
Adresa postala: Str. Calea Severinului, nr. 17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Serv Achizitii Publice, Tel. +40 251408735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: +40 251482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru - Achizitie servicii de reparare si intretinere, inclusiv achizitie de piese si materiale pentru autoutilajele import (Unimog, Caterpilar si echipamente) pentru o perioada de 4 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SDN Craiova ? str. Pelendava, nr. 29; SDN Severin - str. Topolnitei nr.24;SDN Tg. Jiu - str.Calea Severinului nr. 213; SDN Rm Valcea - str.Calea lui Traian nr.15;SDN Slatina - str. Pitesti nr.187.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 209, 677.41 si 5, 645, 161.29RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte in valoare egala cate 1(unu) in fiecare an calendaristic de la data semnarii acordului cadru. Valoarea minima estimata a unui contract subsecvent : min 302.419, 35 lei fara TVA/contract subsecvent. Valoarea maxima estimata a unui contract subsecvent : max 1.411.290, 32 lei fara TVA/contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru - Achizitie servicii de reparare si intretinere, inclusiv achizitie de piese si materiale pentru autoutilajele import (Unimog, Caterpilar si echipamente) pentru o perioada de 4 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime din Anexele 1, 2si 3aleCaietului de sarcini din cadrul documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 209, 677.41 si 5, 645, 161.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 110.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita: *prin virament bancar in contul DRDP Craiova deschis la BCR cu numarul: RO 26RNCB0134018837240001 LEI. Ordinul de Plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original sau in copie. Este obligatoriu ca ofertantul sa realizeze viramentul bancar in timp util, luand in calcul, daca este cazul, si durata transferurilor interbancare; * prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin.4 din HG 925/2006. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma de 8.124, 52 lei, suma calculata cf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC; Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. IMMurile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conf. Legii nr. 346/2004 cu modif si compl ulterioare. in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia se constituie: i) Fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract; ii) Fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 15 zile lucratoare de la semnarea prezentului contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 ? Declaratie privind Eligibilitatea? din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Cerinta nr.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: a). Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.b). Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: - certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3. Declaratia pe proprie raspundere: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. In acest sens se va completa Formularul 2, din Capitolul "Formulare" al Documentatiei de Atribuire.Cerinta nr. 4- Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari - se va completa Formularul 1. din Cap. IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire. Incadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 69^1 (evitarea confictului de interese) din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director Regional ? Ing. Lumezeanu Adrian, Director Economic - Ec. Ilie Doina, Director Adj.Intretinere - ing. Brinaru Stefan, Sef Serv. Mecanizare - ing. Cismaru Eduard, Sef Departament Juridic - Cons.Jr.Fetea George, Sef Serviciu Achizitii Publice - Ec. Nedelcu Delia, Sef Compartiment CFP - Ec. Dragavei Constantin Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte
obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul plasat pe
primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea
comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim: 2.800.000 lei.
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 privind informatiile generale din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anii: 2011, 2010,
2009. Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 Lei; 2009- 1 Euro =
4, 2373 Lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro .Pentru conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/info
Cerinta nr. 2.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Ofertantul va prezenta formularele de bilant pe anii 2011, 2010, 2009 astfel cum au fost depuse si inregistrate la organele competente .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari si prestari servicii similare efectuate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofertelor).
Ofertantul va prezenta Formularului nr.9 ?Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire; Atentie! Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare.
Cerinta nr. 2 Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofertelor) a efectuat livrari de produse si a prestat servicii de reparatii/intretinere autovehicule similare cu obiectul prezentei proceduri, respectiv servicii de reparare si intretinere si furnizare piese si materiale pentru autoutilajele, prin prezentarea a cel putin unui contract. Plafonul fizic aferent experientei similare este de minim 1.400.000 Lei fara TVA. Plafonul fizic minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte similare.
Ofertantul va prezenta: - certificari de buna calitate pentru cele mai importante produse si care vor contine valori, perioada si locul
de livrare a acestora, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform prevederilor art. 188 alin. (1) lit. a), respectiv alin. (2) lit. a). din OUG nr. 34/2006.
Cerinta nr. 3 Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine cel putin un atelier (o unitate service) de reparatii/intretinere autovehicule. In acest sens se va prezenta, in copie lizibila conforma cu originalul dupa documentele din care rezulta forma de detinere (proprietate/chirie/angajament de punere la dispozitie).
Cerinta nr. 4Pentru respectivul (e) atelier(e), op.ec va prezenta dovada detinerii autorizatiei emisa de RAR pentru tipurile de autoutilajede import ce fac obiectul prezentei proceduri conform Caietului de sarcini.
Cerinta nr. 5 Ofertantul trebuie sa prezinte informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani 2011, 2010, 2009.
Cerinta nr. 6 Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru prestarea serviciilor de reparatii/intretinere a autovehiculelor ce fac obiectul prezentei procedurii, prezentand in acest sens lista personalului tehnic de specialitate. Pentru persoanele nominalizate, ofertantul va prezenta urmatoarele:
- Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplome obtinute /
atestate / autorizari;
- Formularul nr.15 ?Declaratie de disponibilitate?.Formularul nr.15 se va prezenta semnat in original de catre personalul tehnic de specialitate nominalizat in lista.
Cerinta nr. 1
Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova, str. Calea Severinului nr. 17, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori MFP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (max.2 pers.) si orice persoane autorizate de reprezentantul autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita ofertantilor, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a rezultatului procedurii, conform prevederilor art. 256^2 alin (1) lit b) din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala Drumuri Poduri Craiova ? Departamentul Juridic
Adresa postala: Calea Severinului, nr. 17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel. +40 251408723, Email: [email protected], Fax: +40 251482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer