Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru - Achizitie servicii de reparare si intretinere, inclusiv achizitie de piese si materiale pentru autoutilajele import (Unimog, Caterpilar si echipamente) pentru o perioada de 4 ani


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
5.602.612 RON

Castigatorul Licitatiei: Asoc SC TMS ROMANIA SRL & SC RAM EUROPE ROMANIA SRL
Anunt de atribuire numarul 139552/29.12.2012
Informatii anunt de participare asociat 132350
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: SERV. ORG SI DESF ACHIZ, Tel. +40 251408735, In atentia: EC. NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: +40 2521482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru - Achizitie servicii de reparare si intretinere, inclusiv achizitie de piese si materiale pentru autoutilajele import (Unimog, Caterpilar si echipamente) pentru o perioada de 4 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SDN Craiova ? str. Pelendava, nr. 29; SDN Severin - str. Topolnitei nr.24;SDN Tg. Jiu - str.Calea Severinului nr. 213; SDN Rm Valcea - str.Calea lui Traian nr.15;SDN Slatina - str. Pitesti nr.187.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru - Achizitie servicii de reparare si intretinere, inclusiv achizitie de piese si materiale pentru autoutilajele import (Unimog, Caterpilar si echipamente) pentru o perioada de 4 ani
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
5, 602, 611.96RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S197-323631din12.10.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 883 Denumirea: Acord cadru - Ach ser de rep si intr incl achiz de piese si materiale pt autoutilaje import pt 4 ani
V.1) Data atribuirii contractului 21.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asoc SC TMS ROMANIA SRL & SC RAM EUROPE ROMANIA SRL
Adresa postala: Str. Calea Bucuresti, nr. 90, Complex Grand Hotel Marriot, etaj 4, Can 4.20, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050726, Romania, Tel. +40 21.403.44.80, Fax: +40 21.403.44.82
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5645161.29 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5602611.96 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de ani: 4
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj - Sectia Comerciala
Adresa postala: Str. Brestei, nr.12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel. +40 251419851, Email: [email protected], Fax: +40 251419851, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=63
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala Drumuri Poduri Craiova ? Departamentul Juridic
Adresa postala: Calea Severinului, nr. 17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel. +40 251408723, Email: [email protected], Fax: +40 251482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2012 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer