Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru - campanie de informare si publicitate


Anunt de participare numarul 107113/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Tahal Consulting Engineers
Adresa postala:  Bd. Lacul Tei nr.1-3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020371, Romania, Punct(e) de contact:  Madalina Stan, Tel. 021 528 04 89 Int.126, Email:  [email protected], Fax:  021 528 04 93, Adresa internet (URL):  www.tahal.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru - campanie de informare si publicitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: SC Apa Tarnavei Mari SA
Str. Gravorilor nr.2A, cod postal
551130, Medias, jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 40 luni
Valoarea estimata fara TVA: 266, 065RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
92111200-4-Productie de filme si de casete video publicitare, de propaganda si de informare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, se desfasoara urmatorele activitati: I.Campanii de informare publica (materiale tip outdoor si obiecte promotionale, inclusiv distributia/afisarea acestora; II.Promovare in mass-media locale: publicarea de articole in presa scrisa locala privind progresul Proiectului, inclusiv a unei machete de presa, difuzarea unui spot TV si a unui spot radio pe posturile radio si TV (locale); III.Stiri/anunturi legate de Proiect cu privire la progresul lucrarilor la cel putin 1 post radio si 1 post TV care sa asigure acoperirea in Medias, Agnita si Dumbraveni; IV.Filmul Proiectului, prin inregistrari secventiale ale progresului lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 266, 065RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 5000lei, valabilitate 90 zile;Garantie de buna executie pentru contractele subsecvente: 10% din valoarea fara TVA a contractului in cauza
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii ale autoritatii contractante si contract de servicii nr.6/04.05.2009 intre Tahal Consulting Engineers si Apa Tarnavei Mari SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea trebuie legalizata inainte de semnarea contractului, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul FM12;
Declaratie de eligibilitate - Formularul FM3;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul FM2;
Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in original sau in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Persoane juridice/fizice romane: - Certificat unic de inregistrare, copie xerox- Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu maxim 30 de zile inaintede data deschiderii, original sau copie legalizata
Persoane juridice/fizice straine: - documentele edificatoare care dovedesc inregistrarea si elementele enumerate la punctele V.1 si V.2.1 sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara din care candidatul/ofertantul provine si sa fie prezentate in copie autentificata dupa original, in conformitate cu prevederile legale ale tarii unde s-a realizat autentificarea si insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani 2007, 2008, 2009 cu viza DGFP.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare, media profitului din exploatare al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala:
1- Experienta similara: a) Formularul FM7-Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor livrari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, etc, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.b) Prezentarea unei mostre de film.
2- Recomandari din partea beneficiarilor/clientilor contractelor prezentate la punctul 1a).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a)Pentru calificare se cere finalizarea in ultimii 3 ani, incepand din anul 2007 si pana la data sedintei de deschidere a ofertelor din cadrul prezentei proceduri, a urmatoarelor tipuri de contracte: -campanie media (articole/spoturi publicitare in presa scrisa, la radio sau TV) ? in valoare de minim 20.000 euro, obtinuta cumulat din maxim 2 contractesi-campanie de tiparire si diseminare materiale informative (tiparituri, obiecte promotionale sau materiale outdoor) ? in valoare de minim 10.000 euro, obtinuta cumulat din maxim 2 contractesi-realizarea unui film (documentar sau de promovare) ? in valoare de minim 5.000 euro, obtinuta cumulat din maxim 2 contracteb)Pentru calificare se cere ca mostra de film sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? durata: 5 minute (+/- 1 minut)? forma de prezentare : CD/DVD? imaginile filmate vor fi insotite de un comentariu in limba romana (1 voce) si fundal sonor? subtitrarea in limba engleza? textul prezentat in film va fi insotit si de forma tiparita, in variantele romana/engleza.? Filmul va avea format compatibil cu Windows Media Player (.wma, .avi, .midi etc)2-Pentru calificare este necesar ca din recomandari sa rezulte ca toate contractele prezentate la punctul 1a) au fost indeplinite si pentru modul de indeplinire s-a obtinut calificativul bun sau foarte bun.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 12:00
Locul: Tahal Consulting Engineers, str. Turturelelor, nr.11A, etaj 7,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire, conform precizarilor din Fisa de date a achizitiei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr. 91950/28.11.2008 incheiat intre Ministerul Mediului si SC Apa Tarnavei Mari SA, co-finantat de Uniunea Europeana, in conformitate cu reglementarile Programului Operational Sectorial ?Mediu? 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr.6, sect 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Spaliul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +4021 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  +4021 332 12 40, Adresa internet (URL):  http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tahal Consulting Engineers - serv Juridic- Laura Smaranda
Adresa postala:  str. Turturelelor, nr.11A, etaj 7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030881, Romania, Tel. 021 528 0493, Email:  [email protected], Fax:  021 528 0493
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2010 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer