Licitatie Publica - Acord cadru - furnizare Antiinfectioase generale pentru uz sistematic
Anunt de participare numarul 139229/28.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC C.F. CLUJ
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR. 18, ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400015, Romania, Punct(e) de contact: ing. Radu Tirnovan, Tel. +40 264598591, In atentia: ing. Radu Tirnovan, Email: [email protected], Fax: +40 264598278, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru - furnizare Antiinfectioase generale pentru uz sistematic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -FARMACIE, str. Republicii, nr.18 , Spitalul Clinic CF Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 690.82 si 569, 268.4RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente antibiotice loturi conform caiet sarcini. Acordul cadru se va derula pe o perioada de 12 luni , cantitatile min si max fiind cuprinse in caietul de sartcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
33651200-0-Antimicotice pentru uz sistemic (Rev.2)
33651520-9-Imunoglobuline (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala, denumirea produselor precum si specificatiile tehnice se regasesc descrise in mod detaliat in cuprinsul caietului de sarcini, precum si in Anexa B aferenta fiecarui lot in parte.
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 690.82 si 569, 268.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi sumagarantiilor aferente loturilor ofertate si se va constitui conf. art. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este specificat in sectiunea?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 2% din valoarea estimata fara TVA pentru fiecare lot in parteGarantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cu toate produsele ofertatePerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, R 4288349.Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic in SEAP cu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAPOfertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract cu CASMTCT.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea : formular 1
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. : formular 2
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. . 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. : formular 34.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 : formular 4
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. : formular 5
Persoanele cu funtie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager Prof. Silviu Albu, Director Medical S.l. Calin Vlad, Director Financiar Contabil Ec. Mirtila Tirnovan. Persoanele care au aprobat bugetul aferent anului 2012 Spitalul Clinic CF Cluj : Ministrul Alexandru Nazare, Director General D.G.E. Liliana Musat, Director General D.G.J.R.U. Gabriela Mocanu, Director General D.G.I.D.P.A.P.P. Mariana Ionita, Director D.M. Simona Sandu.
Comisie de evaluare: Director Medical S.l. Calin Vlad, Farmacist sef pr. Ioan Antofie, Sef Serviciu aprovizionare, transport si achizitii publice Ing. Lucia Cristea Gaina, Ec. Florina Pop, Ing. Radu Tirnovan. 1.Certificat constatator eliberat de O.N.R.C in scopul participarii la licitatie, document aflat in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor, din care se rezulte: - capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau cu privire la faptul ca societatease afla in incapacitate de plataObs.: Documentele de mai sus se vor prezenta in copie legalizata sau copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);
Autoritatea contractantava solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care is asuma detinerea autorizatiilor de punere pe piata pentru produsele oferite, in termen de valabilitate. Actul normativ care impune obligativitatea detinerii Autorizatiei de punere pe piata este Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5, privind reforma in domeniul sanatatii .
Autorizatia de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor.
Actul normativ care impune obiligativitatea acestei autorizari ?legea
nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul,
cu completarile si modificarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii
nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si
functionarea unitatilor de distributie en gros de medicamente de uz uman.
Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului, pentru ofertantii care sunt si producatori.
certificat ISO9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4139/06.09.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care sunt doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale , autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noile preturi. Daca sevor obtine din nou preturi egale, autoritatea contractantava solicita ofertantilor o noua propunere financiara , caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Exercitarea cailor de atac se va realiza in conditiile si in termenele prevazute la Cap.IX al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC CF CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: Str. Republicii, nr.18, Localitatea: Cluj -Napoca, Cod postal: 400015, Romania, Tel. +40 264598278, Email: [email protected], Fax: +40 264598278
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2012 09:58