Licitatie Publica - acord cadru - furnizare de alimente: miere de albine, diverse produse alimentare, cacao, ciocolata si produse zaharoase, etc;
Valoarea Contractului:
180.840 RON
Castigatorul Licitatiei: ROBERT PROD COM AP S.R.L.
180.840 RON
Castigatorul Licitatiei: ROBERT PROD COM AP S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 57482/12.09.2008
Informatii anunt de participare asociat 40848
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu Mare
Adresa postala: str. Corvinilor nr.18, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440080, Romania, Punct(e) de contact: Maria Chifor, Tel.0261-768830, int 108, In atentia: Serviciul Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0261-768830
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
acord cadru - furnizare de alimente: miere de albine, diverse produse alimentare, cacao, ciocolata si produse zaharoase, etc;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: loc. Satu Mare sau unitatile achizitorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de alimente: LOT 1: Cacao, Ciocolata si produse zaharoase, LOT 2: Diverse prod.alim.n.c.a si prod.uscate, LOT 3: Produse de panificatie prajite si produse de patiserie, LOT 4: Miere de albine (naturala), conform listei proceduri offline atribuite cu faza finala de licitatie electronica (EA0001532, EA0001533, EA0001535, EA0001536)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03142100-9 - Miere naturala (Rev.2)
15821000-9-Produse de panificatie prajite si produse de patiserie (Rev.2)
15841000-5-Cacao (Rev.2)
15842000-2-Ciocolata si produse zaharoase (Rev.2)
15890000-3-Diverse produse alimentare si produse uscate (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
180, 840RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15679
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 19893 Denumirea: Contract furnizare produse- LOT 3 si LOT 4
V.1) Data atribuirii contractului 8/29/2008
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROBERT PROD COM AP S.R.L.
Adresa postala: Str. Gheorghe Doja, nr 28, bl d28, ap 8, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450151, Romania, Tel.0744661297, Email: [email protected], Fax: 0260610680
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 72528.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 72528.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 19892 Denumirea: Contract furnizare produse- LOT 1 si LOT 2
V.1) Data atribuirii contractului 8/29/2008
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VAVIR ZETEA TRANS S.R.L.
Adresa postala: STR NICOLAE BALCESCU, NR 1-3, Localitatea: Seini, Cod postal: 435400, Romania, Tel.0262490586, Email: [email protected], Fax: 0262490586
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 108312.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 108312.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Au fost atribuite toate cele 4 loturi, a caror valoare estimata este de 180840lei fara TVA.Au fot incheiate 2 acorduri cadru, si anume: acord cadru nr. 19100/19.08.2008 pentru LOT 1 si LOT 2, cu furnizorul SC Vavir Zetea Trans SRL si acord cadru nr. 19101/19.08.2008 pentru LOT 3si LOT 4 cu furnizorul SC Robert Prod Com AP SRL. Contractul subsecvent pentru LOT 1 si LOT 2 are o valoare de 30065.25 lei fara TVA. Contractul subsecvent pentru LOT 3 si LOT 4 are o valoare de 23995.63 lei fara TVA
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 426881, Fax: 0259 415903
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGASPC Satu Mare- Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Corvinilor nr.18, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440080, Romania, Tel.0261768832, Email: [email protected], Fax: 0261768830
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 09:29