Licitatie Publica - acord cadru - furnizare de alimente: miere de albine, diverse produse alimentare, cacao, ciocolata si produse zaharoase, etc;
Anunt de participare numarul 57482/02.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu Mare
Adresa postala: str. Corvinilor nr.18, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440080, Romania, Punct(e) de contact: Maria Chifor, Tel.0261-768830, int 108, In atentia: Serviciul Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0261-768830
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru - furnizare de alimente: miere de albine, diverse produse alimentare, cacao, ciocolata si produse zaharoase, etc;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: loc. Satu Mare sau unitatile achizitorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 280 si 180, 840RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - primul contract subsecvent: va fi incheiat in termen de 10 zile de la semnarea acordului cadru, durata acestuia fiind de 4 luni; urmatoarele contracte subsecvente vor fi incheiate in functie de necesitatile autoritatii contractante si cu asigurarea surselor de finantare;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de alimente:
Miere de albine (naturala), Diverse prod.alim.n.c.a si prod.uscate, Produse de panificatie prajite si produse de patiserie,
Cacao, Ciocolata si produse zaharoase,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01252100-9 - Miere naturala (Rev.1)
15821000-9-Produse de panificatie prajite si produse de patiserie (Rev.1)
15841000-5-Cacao (Rev.1)
15842000-2-Ciocolata si produse zaharoase (Rev.1)
15890000-3-Diverse produse alimentare n.c.a. si produse uscate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-2821 kg-min; 8461 kg- max;
- 44.148 buc. -min; 132444 buc -max.
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 280 si 180, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 910 lei, din care: LOT1-425 lei; LOT2-120 lei; LOT3-250 lei; LOT4-115 lei;
-garantie de buna executie 5% din val fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri bugetare;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- contract de asociere;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea ; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local (original sau copie legalizata);certificat constatator emis de ORC; Copie certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil la 31.12.2007 (copie);
- informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari in ultimii 3ani ;
- recomandare din partea unui beneficiar/client;
- documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- se va organizata o singura runda de reofertare in vederea imbunatatirii ofertei financiare;
- durata rundei va fi de o zi lucratoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15679
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2008 12:00
Locul: DGASPC Satu Mare, str. Corvinilor nr.18, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 426881, Fax: 0259 415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGASPC Satu Mare- Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Corvinilor nr.18, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440080, Romania, Tel.0261768832, Email: [email protected], Fax: 0261768830
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2008 15:18